Care of Skin

Västmannagatan 88, 113 26 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Care of Skin!

Hos oss kan du njuta av avkopplande behandlingar som massage, manikyr och andra spa-behandlingar. Vi erbjuder även resultatinriktad hudvård, till exempel kemisk peeling.

I vår webshop kan du köpa hud- och hårvårdsprodukter, smink och parfym enkelt och snabbt hemifrån. Även våra behandlingar går att köpa presentkort på eller boka direkt på sajten.

Du kan använda ditt friskvårdsbidrag hos oss för massage och forbehandlingar. Vi tar emot både Friskvårdskuponger, Wellnet och Friskvårdschecken.

Så unna dig något litet extra genom att gå in och kika runt i webshopen eller boka en behandling.

Läs vad 46 kunder tycker om Care of Skin

• Caroline F
    Caroline F skrev om Care of Skin
    Bra bemötande och hög servicekänsla
  • Harriet S
    Harriet S skrev om Care of Skin
    Mycket bra. Bra behandlingar. Trevlig personal. Bra erbjudande. Lokalerna är ljusa och bekväma. Många olika behandlingar.
  • Sandra Ö
    Sandra Ö skrev om Care of Skin
    Bästa hudvårdsstället jag vet! Varit en trogen kund i flera år.
  • Marika N
    Marika N skrev om Care of Skin
    Jag är nöjd med allt från bemötande till behandling osv.
  • Lisbeth L
    Lisbeth L skrev om Care of Skin
    Proffsigt och trevligt bemötande .
  • Lena L
    Lena L skrev om Care of Skin
    Bra, jag bokade om flera gånger min tid, men alltid hjälpsamma och kundvänliga.
  • Anita N
    Anita N skrev om Care of Skin
    Har varit kund sedan mitten av 80-talet, då företaget kom till Vanadisplan. I början
    gick jag mer frekvent , men nu efter 80 år fyllda då och då. Jag har alltid blivit väl mottagen och varit nöjd med resultatet samt fått goda råd. Jag har också ibland fallit för inköp av skönhetspreparaten, vilka fått mig att lyfta från asfalten på hemvägen. Jag kan varmt rekommendera Care of Skin.
    Med vänlig hälsning Anita Nisser Fornstedt
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Care of Skin
    Care of skin är ett trevligt ställe med kunniga terapeuter
  • Karolina A
    Karolina A skrev om Care of Skin
    Fantastisk service! Jättebra märken och produkter.
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om Care of Skin
    Professionella! Vänliga! Gott kaffe!
  • Marie J
    Marie J skrev om Care of Skin
    Trivsam miljö och proffsigt utförda behandlingar av hudterapeuter som vet vad de gör.
  • Ann-charlott S
    Ann-charlott S skrev om Care of Skin
    Trevligt bemötande från början till slut. Bra avkopplande behandling. Vill gärna återkomma.
  • Linnea O
    Linnea O skrev om Care of Skin
    Omhändertagande, utgår från mina behov ( att jmf med företagets behov att sälja)
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Care of Skin
    Trevligt - bra kombination av personligt och proffsigt bemötande.
  • Anna L
    Anna L skrev om Care of Skin
    Mycket bra! Trevlig personal som är serviceminded.
  • Anna B
    Anna B skrev om Care of Skin
    Mitt favoritställe att bli ompysslad på. Lugn och harmonisk miljö. Vänligt och proffsigt bemötande.
  • Angelika A
    Angelika A skrev om Care of Skin
    Jag var jättenöjd med mitt besök, fräsch lokal, ett professionellt och trevligt bemötande och jättebra och noggrann behandling (fotvård med lackning, ett plus var att man fick lacket med sig hem)! Köpte presentkort och kommer att gå dit igen.
  • Titti S
    Titti S skrev om Care of Skin
    Jag känner mig bra och vänligt bemött när jag varit på Café of Skin därför återvänder jag dit.
  • Tineke N
    Tineke N skrev om Care of Skin
    Trevliga lokaler, trevligt bemötande, bra behandling
  • Badria A
    Badria A skrev om Care of Skin
    Var på ryggmassage flera ggr och personalen är mycket trevliga och det är alltid skönt med massage då &då
  • Olivia W
    Olivia W skrev om Care of Skin
    Bra ansiktsbehandling o hudvård, med personlig touch. Har varit en trogen kund i snart 10år.
  • Bodil B
    Bodil B skrev om Care of Skin
    Fick massage som var mycket bra, sedan ansiktsbehandling. Är mycket nöjd
  • Maria L
    Maria L skrev om Care of Skin
    Duktiga, skulle rekommendera andra.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Care of Skin
    Mycket nöjd med bemötande, behandling och lokalen. Full pott!
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Care of Skin
    Personalen var mycket trevliga och tillmötesgående och jag fick en uppfattning att de var kunniga.
    Jag var på ett kvälls event och genomförde ingen behandling.
    Köpte dock ett par produkter som jag är nöjd med.
  • Eva D
    Eva D skrev om Care of Skin
    Jag uppskattar den lugna miljön, alla är trevliga, omhändertagande.
    De ger bra information/tips om produkterna och jag har köpt ngr. Behandlingarna är sköna och deras erbjudande/månad att prova på ny behandlingar uppskattar jag. Tror att jag går dit 4-5 ggr/år. Har rekommenderat Care of Skin till vänner.
  • Chrisanthie X
    Chrisanthie X skrev om Care of Skin
    Jag tyckte det var bra, det var skönt. Jag blev nöjd med behandlingen.
  • Sara B
    Sara B skrev om Care of Skin
    Proffsig personal och fina lokaler! Alltid nöjd 😀
  • Eva P
    Eva P skrev om Care of Skin
    Emma är bäst jag tycker mycket om henne
  • Beth M
    Beth M skrev om Care of Skin
    Högsta betyg till Care of skin från Beth Meurling
  • Malin B
    Malin B skrev om Care of Skin
    Har varit och fått pedikyr 2 ggr samt en ansiktsbehandling Är mycket nöjd med mina behandlingar och med personalen.
    Jag kommer tillbaka!

God Jul!
  • Penelope F
    Penelope F skrev om Care of Skin
    Jag brukar gå på ansiktsbehandlingar där och har gjort det i fyra års tid. Jag är mycket nöjd med personalen som jobbar där, de är alltid supertrevliga. De har hjälpt mig att finna produkter som passar mig och det har i sin tur gett mig ännu bättre hy.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Care of Skin
    Skön och professionell känsla. Kunnig , rådgivande och fantastiskt trevlig personal.
    Topprodukter kostsamma , så klart. En salong jag gärna rekommenderar.
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Care of Skin
    Mycket nöjd med ansiktsbehandlingar och diverse tillägg
  • Ann S
    Ann S skrev om Care of Skin
    Har besökt och gjort behandlingar under många år på Care of Skin.Alltid lika nöjd med allt,trevligt bemötande,proffsiga behsndlingar och produkter!
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Care of Skin
    Jag går helst till Christina som är engagerad i mig som kund och ytterst noggrann. Man går inte därifrån innan hon är helt nöjd med vad hon gjort. Kan rekommenderas. Blir ännu mer lättillgängligt när citybanan öppnar sin entré precis bredvid.
  • Ebba B
    Ebba B skrev om Care of Skin
    Mycket trevligt bemötande, lätt att boka på webben, bra och pålitlig service, rimliga priser.
  • Anders B
    Anders B skrev om Care of Skin
    Ett välskött företag som jag gärna går till. Trevligt och proffsigt bemötande varje gång. Rekommenderas varmt!
  • isabel h
    isabel h skrev om Care of Skin
    Alltid väl omhändertagen på alla sätt och vis!
  • Eva-lena B
    Eva-lena B skrev om Care of Skin
    Trevligt bemötande, kunniga hudvårds terapeuter, fin atmosfär.
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Care of Skin
    Jag har varit kund hos Care of Skin under lång tid, och det hade jag inte varit om jag inte hade varit utomordentligt nöjd med dem! Mycket sympatisk och professionell personal, och en bra bredd på erbjudandet. Rekommenderas!
  • Helene A
    Helene A skrev om Care of Skin
  • Karin H
    Karin H skrev om Care of Skin
    Jag tycker om Anthemis eftersom de utför alla de behandlingar som jag är intresserad av och det är ett fräscht hudvårdsställe med en avkopplande atomsfär. Duktiga terapefter!
  • margareta  a
    margareta a skrev om Care of Skin
    Jag kan varmt rekommendera anthemis!
    Har varit kund där i många år och är toppen nöjd.
    Jag gör regelbundna ansiktsbehandlingar, färgar fransar, ögonbryn och ger ofta vänner presentkort på olika behandlingar som fördelsedags gåvor.
    Så om du vill ha en skönstunds avkoppling och proffsiga behandlingar finns det bara ett nr 1 anthemis.
    Hälsningar från Maggan
  • Tina L
    Tina L skrev om Care of Skin
    Så nära ett minispa i Vasastan som man kan komma. Komplett hudvård och friskvård. Bra service och mycket kunnig personal. Personalen fortbildar sig hela tiden så här kan man som kund njuta av det senaste. Trevligt bemötande! Kan varmt rekommendera Anthemis med den proffsiga personalen! <3
  • Monica C
    Monica C skrev om Care of Skin
    Jag älskar att komma hit för det är så personligt och avslappnade. Bra utbud på behandlingar och sen säljer dom mina favorit hudkrämer Priori. Jeanette och Christina är så duktiga på det dom gör.

Västmannagatan 88, 113 26 Stockholm