Care of Skin

Västmannagatan 88, 113 26 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Care of Skin!

Hos oss kan du njuta av avkopplande behandlingar som massage, manikyr och andra spa-behandlingar. Vi erbjuder även resultatinriktad hudvård, till exempel kemisk peeling.

I vår webshop kan du köpa hud- och hårvårdsprodukter, smink och parfym enkelt och snabbt hemifrån. Även våra behandlingar går att köpa presentkort på eller boka direkt på sajten.

Du kan använda ditt friskvårdsbidrag hos oss för massage och forbehandlingar. Vi tar emot både Friskvårdskuponger, Wellnet och Friskvårdschecken.

Så unna dig något litet extra genom att gå in och kika runt i webshopen eller boka en behandling.

Läs vad 68 kunder tycker om Care of Skin

• Carina L
    Carina L skrev om Care of Skin
    Bemötandet har alltid varit bra. Däremot är det ytterst irriterande att de alltid försöker sälja på en dyra produkter vilket förstör hela upplevelsen eftersom man alltid bävar för det när behandlingen lider mot sitt slut. Huvudmassagen är en plåga det är mer en hårmassage, förmodar att det är tänkt att vara en skalpmassagr. Man måste be om att de ska kolla bakom öronen vilket en proffessionell hudterapeut alltid gör. Väldigt irriterande att det inte i en enda behandling ingår frans-, brynfärgning och plockning. Inte ens i lyxbehandlingen. Man blir alltid debiterad 300 extra, väldigt dåligt. I ett av behandligsrummen finns en klocka som tickar väldigt högt, det går ej att slappna till ett sådant irriterande repetativt ljud, man är mer stressad när man går därifrån än när man kom dit. Det är oerhört lyhört mellan rummen så man hör allt som pågår i andra behandlingsrum, och väntrum. Det går aldrig att boka erbjudanden man får per mejl via nätbokningen.
    2017-09-18 Care of skin svarar Carina L
    Hej Carina,
    Tack för din feedback.
    Säg gärna till direkt när det är saker du inte upplever motsvarar dina förväntningar - det är alltid lättare för oss att korrigera på plats än i efterskott ex en klocka som du tycker tickar högt.
    Vad det gäller frans-färg så har vi ofta erbjudanden där det ingår, annars har vi valt att lägga det separat då alla inte vill ha det och då skulle i så fall dessa kunder betala betydligt mer än vad de vill.
    Vi rekommenderar det vi tycker passar din hy och dina behov för att du skall få bästa resultatet, vill du inte har råd om din hy får du gärna meddela oss det också.
    Sedan en tid tillbaka har vi nya ansiktsbehandlingsrum som ligger längre från receptionen.
    Erbjudandena går att boka via nätbokningen, skulle du inte hitta rätt behandling går det att lägga till text att du vill ha gällande erbjudande.

• Åsa S
    Åsa S skrev om Care of Skin
    Jag är en mycket nöjd kund då jag alltid blivit vänligt bemött. Det har ofta gått att ordna en tid som motsvarat mina önskemål även de gånger jag varit sent ute.
    De har trevliga "kundkvällar" där informativ produktbeskrivning kombineras med "smått och gott".
    Sist och viktigast, jag är väldigt nöjd med de behandlingar jag gjort hos Care of Skin
  • Victoria R
    Victoria R skrev om Care of Skin
    Duktig och trevlig personal! Härliga behandlingar och rekommenderar varmt
  • Kajsa T
    Kajsa T skrev om Care of Skin
    Personligt och professionellt. Ansiktsbehandling och köpte produkter.
  • isa b
    isa b skrev om Care of Skin
    Trevligt bemötande och kunnig personal i fräsch lokal.
  • Anna-maria L
    Anna-maria L skrev om Care of Skin
    Trevliga, proffsiga medarbetare som ger ärliga råd om hudvård både nu och framöver
  • Carina E
    Carina E skrev om Care of Skin
    Väldigt trevlig bemötande vid besök för manikyr
    Kunnig personal
  • Margareta E
    Margareta E skrev om Care of Skin
    Alla gånger jag varit hos care of skin har varit bra ❣️Har gjort olika behandlingar och varit nöjd!!
  • Helena J
    Helena J skrev om Care of Skin
    Lpg behandling. Första gången. Mycket trevligt bemötande dock var jag "blåslagen" över hela armarna och rumpan och så ska det inte vara enl andra.
    2017-08-18 Care of skin svarar Helena J
    Hej Helena,
    Tack för feedback. Första gången man gör LPG kan det ibland vara svårt att välja rätt styrka, speciellt om kunden är "tålig", men självklart skall du ju inte behöva få blåmärken på så många ställen. Behandlingen är ju lite ont/skön på ungefär samma sätt som sport-massage kan vara. Kontakta oss gärna på info@careofskin.se.

• Katja P
    Katja P skrev om Care of Skin
    Hej! Jag har varit på fotvård några gånger sant köpt produkter hos Care of Skin. Bemötandet från de som tagit hand om mig har varit bra. Dock har jag upplevt en atmosfär i receptionen som inte har varit så bra. Detta har inte varit mot mig som kund utan mellan de som arbetar eller möjligen mellan chef (?) som varit otrevlig enligt min upplevelse mot sina medarbetare.
    2017-08-18 Care of skin svarar Katja P
    Hej Katja,
    Trevligt att du varit nöjd med behandlingen.
    Självklart skall du som kund inte uppleva att jag som chef är otrevlig, det tar jag självklart till mig.
    Tack för din feedback.
    Med vänlig hälsning,
    Christina
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Care of Skin
    Tyvärr inte helt nöjd då min behandling blev lite kortare än den skulle och resultatet lite "mesigt". Gullig tjej som jobbade där iaf
    2017-08-18 Care of skin svarar Johanna E
    Hejsan,
    Tack för din feed-back! Vilken behandling avser det? Maila oss gärna på info@careofskin.se med mer information så vi vet hur vi kan rätta till det som i så fall inte är bra.

• Cristian R
    Cristian R skrev om Care of Skin
    Bra bemötande, bra ansiktsbehandling, men svårt att komma in i butiken ibland.
    2017-08-18 Care of skin svarar Cristian R
    Hej,
    Tack för feedback. Vi blir fler terapeuter under hösten och kommer ha bättre möjlighet att vara tillgängliga i receptionen.

• Julia R
    Julia R skrev om Care of Skin
    Proffsigt och fin miljö. Bra produkter och terapeuter. Rekommenderas!
  • Isabella B
    Isabella B skrev om Care of Skin
    Jag har bara gott att säga om Care of skin där jag varit kund i många år. På senare tid har tiden inte räckt till så besöken har blivit färre. Jag har också genomgått ett antal operationer som gjort att jag inte kunnat ta mig till salongen rent fysiskt. Jag brukar få olika typer av ansiktsbehandlingar och har köpt enstaka ansiktsprodukter. Sköna behandlingar och jättetrevlig personal!
  • Pia P
    Pia P skrev om Care of Skin
    Mycket bra och proffsigt. Rekommenderas varmt
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Care of Skin
    De är trevliga, duktiga på hudvård och har ofta bra månadens erbjudande.
  • Anna B
    Anna B skrev om Care of Skin
    En mycket fräsch och fin salong med kompetent personal som varje gång får mig att må bra och känna mig väl omhändertagen. Allt känns proffsigt - från bokning, mottagande, behandling till avslut.
    //Anna
  • Liselotte G
    Liselotte G skrev om Care of Skin
    Fint, rent, omsorgsfullt! Det fanns tid att samtala personligt om hudvårdsprodukter i samband med behandlingen, ingen stress!
  • Maria W
    Maria W skrev om Care of Skin
    Ansiktsbehandling, bryn/fransfärgning. Trevligt bemötande. Kunnig och duktig personal så man känner sig ompysslad och får njuta av skön behandling med bra resultat. Känna sig lite lyxig och bortskämd. Kunniga vad beträffar val av produkter för ens hy. Bra märken med för mig, synbara resultat.
  • Valerie B
    Valerie B skrev om Care of Skin
    Trevligt bemötande, bra behandlingar och bra produkter
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Care of Skin
    Alltid vänliga och professionella! Fina och fräscha lokaler och gudomliga behandlingar.
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Care of Skin
    Är jättenöjd! Speciellt med Emma som nu är på mammaledigt, hennes lilla extra hon alltid gör och med en säker hand då ver man att care of skin vet vad de håller på med.
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Care of Skin
    Bra bemötande och hög servicekänsla
  • Harriet S
    Harriet S skrev om Care of Skin
    Mycket bra. Bra behandlingar. Trevlig personal. Bra erbjudande. Lokalerna är ljusa och bekväma. Många olika behandlingar.
  • Sandra Ö
    Sandra Ö skrev om Care of Skin
    Bästa hudvårdsstället jag vet! Varit en trogen kund i flera år.
  • Marika N
    Marika N skrev om Care of Skin
    Jag är nöjd med allt från bemötande till behandling osv.
  • Lisbeth L
    Lisbeth L skrev om Care of Skin
    Proffsigt och trevligt bemötande .
  • Lena L
    Lena L skrev om Care of Skin
    Bra, jag bokade om flera gånger min tid, men alltid hjälpsamma och kundvänliga.
  • Anita N
    Anita N skrev om Care of Skin
    Har varit kund sedan mitten av 80-talet, då företaget kom till Vanadisplan. I början
    gick jag mer frekvent , men nu efter 80 år fyllda då och då. Jag har alltid blivit väl mottagen och varit nöjd med resultatet samt fått goda råd. Jag har också ibland fallit för inköp av skönhetspreparaten, vilka fått mig att lyfta från asfalten på hemvägen. Jag kan varmt rekommendera Care of Skin.
    Med vänlig hälsning Anita Nisser Fornstedt
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om Care of Skin
    Care of skin är ett trevligt ställe med kunniga terapeuter
  • Karolina A
    Karolina A skrev om Care of Skin
    Fantastisk service! Jättebra märken och produkter.
  • Yvonne G
    Yvonne G skrev om Care of Skin
    Professionella! Vänliga! Gott kaffe!
  • Marie J
    Marie J skrev om Care of Skin
    Trivsam miljö och proffsigt utförda behandlingar av hudterapeuter som vet vad de gör.
  • Ann-charlott S
    Ann-charlott S skrev om Care of Skin
    Trevligt bemötande från början till slut. Bra avkopplande behandling. Vill gärna återkomma.
  • Linnea O
    Linnea O skrev om Care of Skin
    Omhändertagande, utgår från mina behov ( att jmf med företagets behov att sälja)
  • Gunilla G
    Gunilla G skrev om Care of Skin
    Trevligt - bra kombination av personligt och proffsigt bemötande.
  • Anna L
    Anna L skrev om Care of Skin
    Mycket bra! Trevlig personal som är serviceminded.
  • Anna B
    Anna B skrev om Care of Skin
    Mitt favoritställe att bli ompysslad på. Lugn och harmonisk miljö. Vänligt och proffsigt bemötande.
  • Angelika A
    Angelika A skrev om Care of Skin
    Jag var jättenöjd med mitt besök, fräsch lokal, ett professionellt och trevligt bemötande och jättebra och noggrann behandling (fotvård med lackning, ett plus var att man fick lacket med sig hem)! Köpte presentkort och kommer att gå dit igen.
  • Titti S
    Titti S skrev om Care of Skin
    Jag känner mig bra och vänligt bemött när jag varit på Café of Skin därför återvänder jag dit.
  • Tineke N
    Tineke N skrev om Care of Skin
    Trevliga lokaler, trevligt bemötande, bra behandling
  • Badria A
    Badria A skrev om Care of Skin
    Var på ryggmassage flera ggr och personalen är mycket trevliga och det är alltid skönt med massage då &då
  • Olivia W
    Olivia W skrev om Care of Skin
    Bra ansiktsbehandling o hudvård, med personlig touch. Har varit en trogen kund i snart 10år.
  • Bodil B
    Bodil B skrev om Care of Skin
    Fick massage som var mycket bra, sedan ansiktsbehandling. Är mycket nöjd
  • Maria L
    Maria L skrev om Care of Skin
    Duktiga, skulle rekommendera andra.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Care of Skin
    Mycket nöjd med bemötande, behandling och lokalen. Full pott!
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Care of Skin
    Personalen var mycket trevliga och tillmötesgående och jag fick en uppfattning att de var kunniga.
    Jag var på ett kvälls event och genomförde ingen behandling.
    Köpte dock ett par produkter som jag är nöjd med.
  • Eva D
    Eva D skrev om Care of Skin
    Jag uppskattar den lugna miljön, alla är trevliga, omhändertagande.
    De ger bra information/tips om produkterna och jag har köpt ngr. Behandlingarna är sköna och deras erbjudande/månad att prova på ny behandlingar uppskattar jag. Tror att jag går dit 4-5 ggr/år. Har rekommenderat Care of Skin till vänner.
  • Chrisanthie X
    Chrisanthie X skrev om Care of Skin
    Jag tyckte det var bra, det var skönt. Jag blev nöjd med behandlingen.
  • Sara B
    Sara B skrev om Care of Skin