Care of Skin

Västmannagatan 88, 113 26 Stockholm — Visa karta

4.8 i betyg av av 146 omdömen
Välkommen till Care of Skin!

Hos oss kan du njuta av avkopplande behandlingar som massage, manikyr och andra spa-behandlingar. Vi erbjuder även resultatinriktad hudvård, till exempel kemisk peeling.

I vår webshop kan du köpa hud- och hårvårdsprodukter, smink och parfym enkelt och snabbt hemifrån. Även våra behandlingar går att köpa presentkort på eller boka direkt på sajten.

Du kan använda ditt friskvårdsbidrag hos oss för massage och forbehandlingar. Vi tar emot både Friskvårdskuponger, Wellnet och Friskvårdschecken.

Så unna dig något litet extra genom att gå in och kika runt i webshopen eller boka en behandling.

Läs vad 146 kunder tycker om Care of Skin

• 2020-04-24

Marie-louise R skrev om Care of Skin
    Mycket proffsiga, fantastiska produkter! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Beauty & Medical Team
    4.7 / 5 i betyg — 570 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty"
  • 2020-04-22

Carina D skrev om Care of Skin
    Varit kund i över 10 år och alltid varit supernöjd med mina behandlingar! Läs mer
  • 2020-04-22

Ly P skrev om Care of Skin
    I normally go to Care of Skin for facial treatments, and buy my cosmetics there. They are professional and understand my skill. I’m very careful with what to put on my skin and I need something really work, not just look and smell fancy. That is why once I found out about Care of Skin, like 5 years ago, this is my spa to go. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Monas Klippotek
    4.8 / 5 i betyg — 141 omdömen
    Badge2020
    "Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter"
  • Anne H

2020-04-21

Anne H skrev om Care of Skin
    *Ansiktsbehandlingar, köp av rengöringskräm med mera.
    *Vettig rådgivning, bra behandlingar som funkar.
    *Ville ej göra injektioner eller kirurgiska ingrepp och valde i stället att gå till Care of Skin för LPG och dermapen - har fått beröm för min hy sedan jag började med detta. Mycket bra tips om rengöringskräm i samband med plötslig men så småningom övergående acne. Behandlade även mina spikraka ögonfransar som fick en stilig böj som höll i sig flera månader.
    *Tycker jag fått realistiska råd om vad som är möjligt att göra och vilka resultat som är nåbara. Inte en massa säljsnack, och det är jättebra. Samtidigt uppfattar jag att man håller reda på nyheterna inom området.
    *Rent och snyggt, icke dammiga skyltfönster. Uppdaterad hemsida. Läs mer
  • 2020-04-21

Linnea B skrev om Care of Skin
    Trevlig hudvårdssalong med glad och vänlig personal. Bra och fina behandlingsrum där man ligger bekvämt. Tycker speciellt om produktserien Esse som jag numera alltid använder och handlar här! Läs mer
  • 2020-04-20

Inga-lena W skrev om Care of Skin
    Ansiktsbehandling, färgning av fransar och bryn.
    Lugnt och trivsamt. Rent. Man håller tiderna.
    Företaget lever upp till mina förväntningar Läs mer

Eva E skrev om Care of Skin
    Har gjort ansiktsbehandlingar. Blivit väldigt trevligt bemött. Har bara positivt att säga. Väldigt sköna behandlingar och professionellt utfört. Läs mer

Ann B skrev om Care of Skin
    Utmärkt service, snabb leverans, bra kommunikation Läs mer

Alexandra L skrev om Care of Skin
    Jag har alltid ansiktsbehandling som är väldig bra. Läs mer
  • 2020-04-18

Jessica M skrev om Care of Skin
    Är stadigt återkommande kund för allt från dermapen till färgning av fransar och blir alltid väldigt väl omhändertagen! Och alltid nöjd med resultatet. Proffs på både behandlingar och bemötande. Läs mer
  • 2020-04-17

Eva D skrev om Care of Skin
    Hudprodukter
    Ansiktsbehandlingar
    Ögonbryn, fransar
    Duktiga, välkomnande, trevliga, lugn miljö.
    Prackar inte på dyra produkter Läs mer
    2020-04-17 Care of skin svarar Eva D
    Tack så väldigt mycket för din fina recention:-)

Katarina B skrev om Care of Skin
    Care of Skin är professionella och har skapat en lugn och familjär behandlingsplats. Kunderna blir behandlade med integritet och personalen är kunnig Läs mer

Veronica K skrev om Care of Skin
    Har varit på ansiktsbehandling flera gånger och köpt ansiktes produkter hos care of skin.
    Mycket trevligt personal.
    Bra produkter.
    Rekommenderas varmt. Läs mer

Maria E skrev om Care of Skin
    Väl bemötande och fint omhändertagande
    Tryggt och med stor kunnande Läs mer
  • Mia P

2020-04-15

Mia P skrev om Care of Skin
    Frans och bryn
    Ansiktsbehandling, ansiktscreme, ansiktstvål
    Bra personligt bemötande
    Överträffade mina förväntningar Läs mer
    2020-04-17 Care of skin svarar Mia P
    Tusen tack för recentionen, hoppas vi ses snart:-)
  • 2020-04-15

Susanne B skrev om Care of Skin
    Alla är trevliga och proffsiga. Bra hygien, extra just nu i dessa tider. Läs mer
    2020-04-15 Care of skin svarar Susanne B
    Tack för din rekommendation och för att du ser att vi är noga med hygienen:-)
  • 2020-04-15

M‰rit M skrev om Care of Skin
    Jag har regelbundet fått behandlingar där och är mycket nöjd med resultatet. Trevligt bemött, fina och fräscha lokaler.

Köper inte så många produkter eftersom jag inte använder hudvårdsprodukter i så hög grad. Köper dessa på apotek vanligtvis. Men, de jag köpt är jag nöjd med. Läs mer

Magdalena K skrev om Care of Skin
    Bra bemötande och service. Kunnig personal och trevlig miljö. Läs mer

Anna-maria L skrev om Care of Skin
    När man kliver innanför dörrarna till Care of Skin går man in i en lugn oas. Ett ställe var man verkligen kan koppla av oavsett behandling utförd av trevlig och kompetent personal. Läs mer
    2020-04-15 Care of skin svarar Anna-maria L
    tusen tack för den fina rekommendationen:-)

Tamara R skrev om Care of Skin
    Jätte bra utbud av hudvårdsprodukter, trevligt bemötande och otroligt snabba leveranser. Läs mer
    2020-04-15 Care of skin svarar Tamara R
    Tack för den fina rekommendationen:-)

Harriet S skrev om Care of Skin
    fotvård, ansiktsbehandling. Allt är bra. Läs mer

Inger W skrev om Care of Skin
    Log. Förbättrad cirkulation. Mindre smärta. Läs mer

Susanne U skrev om Care of Skin
    Går till Mimmi på Care of Skin för att få fina naglar. Mimmi är alltid glad och väldigt trevlig. Läs mer

Anders B skrev om Care of Skin
    Jag går regelbundet och vaxar min rygg på Care of Skin. Det går snabbt, smidigt och är prisvärt. Jag har heller inte några problem med huden efteråt, utan det känns behagligt. Dessutom är bemötandet alltid bra. Man har även löst eventuella problem på bästa sätt. Jag har även provat på massage ett par gånger och även det har varit mycket bra. Jag är således mycket nöjd och rekommenderar Care of Skin varmt! Läs mer

Maria Y skrev om Care of Skin
    Alltid vänligt bemötande, flexibelt vid bokning. Läs mer

Anna S skrev om Care of Skin
    Ansiktsbehandling samt köp av produkt. Omsorgsfullt, uppriktigt, välvilligt, vänligt mottagande. Seriösa. Kunniga.
    Har varit kund i mer än tio år. Läs mer

Anja S skrev om Care of Skin
    Fin salong med professionell personal. Läs mer

Annarella H skrev om Care of Skin
    Mkt fint service bemötande! Väldigt bra produkt i Alex cosmetics BB creme nude tone. Läs mer

Carina A skrev om Care of Skin
    Alltid trevligt bemötande! Kunnig och vänlig personal. Jag färgar bryn regelbundet och gör en ansiktsbehandling då och då. Mycket bra! Läs mer

Anna B skrev om Care of Skin
    En härlig oas där jag alltid möts med vänlighet och varma händer. Proffsiga och härliga produkter som både doftar och gör gott. Läs mer

Beth M skrev om Care of Skin
    Care of Skin motsvarar alla mina förväntningar med högsta betyg. NANIC är min favoritbehandling. Jag är kund där sedan många år och kan verkligen rekommendera andra att gå dit. Där möts man av vänlighet , professionalism i en trivsam miljö.
    Med vänlig hälsning
    Beth Meurling Läs mer
    2020-04-17 Care of skin svarar Beth M
    Tack fina Beth för rekommendationen, jag hoppas vi kan ses snart:-)
  • 2020-04-12

Luise R skrev om Care of Skin
    bryn-och fransfärgning.
    blir alltid vänlig bemött.
    Tycker bra deras fräscha lokaler och den trevliga personalen. Läs mer
  • 2020-04-11

Karin Ö skrev om Care of Skin
    Bra utbud av produkter i shop och behandlingar.
    Otroligt proffsiga terapeuter på spabehandlingar.
    Har alltid varit nöjd m behandlingar. Läs mer
  • 2020-04-11

Linnea O skrev om Care of Skin
    Ansiktsbehandling, ögonbrynsfärgning, köp av rengöringsprodukter, läppstift.
    Blev trevligt och engagerande bemött.
    Är äldre och önskar en naturlig och bekväm look. Min åldrande hud kräver en varsam ansiktsbehandling.
    En tydligare gräns mellan behandlingar och försäljningar av produkter tror jag skulle förstärka företagets image.
    Tycker att Care of Skin väl uppfyller mina förväntningar. Läs mer
    2020-04-20 Care of skin svarar Linnea O
    Hejsan,

Tack snälla Linnea för rekommendationen. Du får gärna vidareutveckla hur du menar med tydligare gräns mellan behandling och försäljning...
    Vi som hudterapeuter jobbar med helheten och vill att hen som kommer skall få så bra resultat som möjligt.
    Varma hälsningar,
  • 2020-04-10

Ulrika v skrev om Care of Skin
    Har gått hos Care of Skin i sju år. Jag är så nöjd med behandlingarna, kunskapen och bemötandet. Läs mer
    2020-04-17 Care of skin svarar Ulrika v
    Tack så väldigt mycket för din rekommendation:-)
  • 2020-04-10

Anna W skrev om Care of Skin
    Mycket nöjd, kommer absolut gå tillbaka Läs mer

Monica J skrev om Care of Skin
    Skönhetsbehandling, köper många fina krämer som jag inte hittar någon annan stans.
    Proffsigt
    Mycket trevligt bemötande och en underbar service
    Jag är kund hos Care of Skin sedan många år tillbaka (jag går inte på behandlingar någon annan stans)

Care of Skin ger en lyxig och härlig upplevelse som håller i sig Läs mer
    2020-04-09 Care of skin svarar Monica J
    Tack för din fina rekommendation.

Christina O skrev om Care of Skin
    Toppen, brett utbud, rent och fräsch. Kunniga terapeuter! Läs mer

Helena J skrev om Care of Skin
    Kan inte tänka mig en bättre salong än Care of Skin, de får 5 av 5 stjärnor från mig. Läs mer
    2020-04-09 Care of skin svarar Helena J
    Tusen tack för den fina rekommendationen

Margareta F skrev om Care of Skin
    Trevligt, rent, noggrant, vänligt bemötande.
    Nöjd kund sen många år! Läs mer
    2020-04-09 Care of skin svarar Margareta F
    Tack för att du uppmärksammar oss!

Kristina T skrev om Care of Skin
    Jag gör ansiktsbehandlingar och är jättenöjd, mycket proffessionellt, trevligt och personligt! Läs mer
    2020-04-09 Care of skin svarar Kristina T
    Tack för att du kommer till oss!

Kerstin S skrev om Care of Skin
    Alltid vänlig och proffsig! Har besökt Care of Skin i många år och jag och min hud är alltid så nöjda efter besöken. Läs mer
    2020-04-09 Care of skin svarar Kerstin S
    Tack för din fina rekommendation!

Pernilla J skrev om Care of Skin
    Jag har senast gjort LPG-behandlingar, men även andra behandlingar under åren. Care of Skin är alltid otroligt välkomnande, kunniga och omtänksamma. De är måna om att kunden känner sig väl omhändertagen och mår bra, och är med på stegen hela tiden i behandlingen. Vid frågor på tex insta svarar de snabbt. Rekommenderar starkt denna salong. Läs mer

Anna N skrev om Care of Skin
    Har gått till Care of skin i flera år och blir alltid väldigt nöjd efter mina besök. Otroligt vänligt och proffsigt bemötande. Mimmi är en stjärna! Läs mer

Ann-marie H skrev om Care of Skin
    Alltid trevligt och proffsigt! Önskar att jag hade tid att gå hit oftare 🙋‍♀️ Läs mer

Johanna E skrev om Care of Skin
    Ansiktsbehandling
    Alltid professionellt bemötande och bra behandling. Läs mer

Kerstin A skrev om Care of Skin
    utmärkt bemötande, både i telefon och på salongen.varit kund på salongen i många år ,toppen produkter samt toppen personal. Läs mer
    2020-04-17 Care of skin svarar Kerstin A
    Tack fina Kerstin för rekommendationen:-)
    Varma hälsningar från Christina och Mimmi

Agnetha S skrev om Care of Skin
    Hudbehandling
    Alltid bra bemött och bra rekommendationer vilka behandlingar jag skall göra. Läs mer
    2020-04-17 Care of skin svarar Agnetha S
    Tack snälla Agnetha för din recention, hoppas vi ses snart.
  • Anna S

2020-04-08

Anna S skrev om Care of Skin
    Har varit på olika behandlingar på Care of Skin och alla har varit jättehärliga. Blir alltid bra bemött av den trevliga personalen. De är även kunniga och har gett mig bra tips/råd. Även fina lokaler som får mig att finna lugn. Läs mer
    2020-04-17 Care of skin svarar Anna S
    Tusen tack Anna för din fina rekommendation, vi är så glada att få ha dig som kund:-)
  • Rebecca R

2020-04-07

Rebecca R skrev om Care of Skin
    Jag kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är att jag hittade till Careofskin. Efter att ha gått till så många olika hudterapeuter så var det balsam för själen att kliva in och träffa Mimmi. Hela personalen är fantastisk men jag fastnade direkt för Mimmis trevliga och varma sätt att vara på. Hon får en att känna sig trygg och för första gången så skäms jag inte över min hy när jag kliver in i en salong.
    Jag använder nästan allt från Esse linjen, något som jag rekommenderar till alla jag träffar samt berättar jag om careofskin. Jag vill och önskar att alla får känna samma glädje och trygghet som jag gör när de går till en hudterapeut. Därför ber jag dem gå till careofskin för jag vet att när de väl kliver in där så kommer de förstå vad jag menar.

Det låter kanske överdrivet men att hitta dit räddade verkligen mig, min hy och mitt självförtroende. För det kan jag inte tacka dem nog för. Och speciellt Mimmi! Du är bäst!!!!! Läs mer
    2020-04-17 Care of skin svarar Rebecca R
    Tack kära Rebecca!
    Att jobba med hudvård är en färskvara och det glädjer mig att få följa med dig i din resa, man får inte glömma det gamla ordspråket. "Skönhet kommer inifrån" och ibland behöver man hjälp utifrån!
    Varma Hälansingar Mimmi

Bästa Skönhetssalongerna nära Care of Skin :

Elin N Elin N tycker:
“Mycket kompetent gäng och härl...” Läs mer
Laserverket AB (3.9km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte