Care of Skin

Care of Skin

Ring 08-33 80 15 www.careofskin.se

Välkommen till Care of Skin! Hos oss kan du njuta av avkopplande behandlingar som massage, manikyr och andra spa-behandlingar. Vi erbjuder även resultatinriktad hudvård, till exempel kemisk peeling. I vår webshop kan du köpa hud- och hårvårdsprodukter, smink och parfym enkelt och snabbt hemifrån. Även våra behandlingar går...

146 omdömen om Care of Skin

Marie-louise R
Skrev om Care of Skin

Mycket proffsiga, fantastiska produkter!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Carina D
Skrev om Care of Skin

Varit kund i över 10 år och alltid varit supernöjd med mina behandlingar!

Ly P
Skrev om Care of Skin

I normally go to Care of Skin for facial treatments, and buy my cosmetics there. They are professional and understand my skill. I’m very careful with what to put on my skin and I need something really work, not just look and smell fancy. That is why once I found out about Care of Skin, like 5 years ago, this is my spa to go.

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Anne H
Skrev om Care of Skin

*Ansiktsbehandlingar, köp av rengöringskräm med mera. *Vettig rådgivning, bra behandlingar som funkar. *Ville ej göra injektioner eller kirurgiska ingrepp och valde i stället att gå till Care of Skin för LPG och dermapen - har fått beröm för min hy sedan jag började med detta. Mycket bra tips om rengöringskräm i samband med plötslig men så småningom övergående acne. Behandlade även mina spikraka ögonfransar som fick en stilig böj som höll i sig flera månader. *Tycker jag fått realistiska råd om vad som är möjligt att...

Linnea B
Skrev om Care of Skin

Trevlig hudvårdssalong med glad och vänlig personal. Bra och fina behandlingsrum där man ligger bekvämt. Tycker speciellt om produktserien Esse som jag numera alltid använder och handlar här!

Inga-lena W
Skrev om Care of Skin

Ansiktsbehandling, färgning av fransar och bryn. Lugnt och trivsamt. Rent. Man håller tiderna. Företaget lever upp till mina förväntningar

Eva E
Skrev om Care of Skin

Har gjort ansiktsbehandlingar. Blivit väldigt trevligt bemött. Har bara positivt att säga. Väldigt sköna behandlingar och professionellt utfört.

Ann B
Skrev om Care of Skin

Utmärkt service, snabb leverans, bra kommunikation

Alexandra L
Skrev om Care of Skin

Jag har alltid ansiktsbehandling som är väldig bra.

Jessica M
Skrev om Care of Skin

Är stadigt återkommande kund för allt från dermapen till färgning av fransar och blir alltid väldigt väl omhändertagen! Och alltid nöjd med resultatet. Proffs på både behandlingar och bemötande.

Eva D
Skrev om Care of Skin

Hudprodukter Ansiktsbehandlingar Ögonbryn, fransar Duktiga, välkomnande, trevliga, lugn miljö. Prackar inte på dyra produkter

Svar från Care of Skin

Tack så väldigt mycket för din fina recention:-) Christina och Mimmi

Katarina B
Skrev om Care of Skin

Care of Skin är professionella och har skapat en lugn och familjär behandlingsplats. Kunderna blir behandlade med integritet och personalen är kunnig

Veronica K
Skrev om Care of Skin

Har varit på ansiktsbehandling flera gånger och köpt ansiktes produkter hos care of skin. Mycket trevligt personal. Bra produkter. Rekommenderas varmt.

Maria E
Skrev om Care of Skin

Väl bemötande och fint omhändertagande Tryggt och med stor kunnande

Mia P
Skrev om Care of Skin

Frans och bryn Ansiktsbehandling, ansiktscreme, ansiktstvål Bra personligt bemötande Överträffade mina förväntningar

Svar från Care of Skin

Tusen tack för recentionen, hoppas vi ses snart:-) Christina

Susanne B
Skrev om Care of Skin

Alla är trevliga och proffsiga. Bra hygien, extra just nu i dessa tider.

Svar från Care of Skin

Tack för din rekommendation och för att du ser att vi är noga med hygienen:-)

M‰rit M
Skrev om Care of Skin

Jag har regelbundet fått behandlingar där och är mycket nöjd med resultatet. Trevligt bemött, fina och fräscha lokaler. Köper inte så många produkter eftersom jag inte använder hudvårdsprodukter i så hög grad. Köper dessa på apotek vanligtvis. Men, de jag köpt är jag nöjd med.

Magdalena K
Skrev om Care of Skin

Bra bemötande och service. Kunnig personal och trevlig miljö.

Anna-maria L
Skrev om Care of Skin

När man kliver innanför dörrarna till Care of Skin går man in i en lugn oas. Ett ställe var man verkligen kan koppla av oavsett behandling utförd av trevlig och kompetent personal.

Svar från Care of Skin

tusen tack för den fina rekommendationen:-)

Tamara R
Skrev om Care of Skin

Jätte bra utbud av hudvårdsprodukter, trevligt bemötande och otroligt snabba leveranser.

Svar från Care of Skin

Tack för den fina rekommendationen:-)

Harriet S
Skrev om Care of Skin

fotvård, ansiktsbehandling. Allt är bra.

Inger W
Skrev om Care of Skin

Log. Förbättrad cirkulation. Mindre smärta.

Susanne U
Skrev om Care of Skin

Går till Mimmi på Care of Skin för att få fina naglar. Mimmi är alltid glad och väldigt trevlig.

Anders B
Skrev om Care of Skin

Jag går regelbundet och vaxar min rygg på Care of Skin. Det går snabbt, smidigt och är prisvärt. Jag har heller inte några problem med huden efteråt, utan det känns behagligt. Dessutom är bemötandet alltid bra. Man har även löst eventuella problem på bästa sätt. Jag har även provat på massage ett par gånger och även det har varit mycket bra. Jag är således mycket nöjd och rekommenderar Care of Skin varmt!

Maria Y
Skrev om Care of Skin

Alltid vänligt bemötande, flexibelt vid bokning.

Anna S
Skrev om Care of Skin

Ansiktsbehandling samt köp av produkt. Omsorgsfullt, uppriktigt, välvilligt, vänligt mottagande. Seriösa. Kunniga. Har varit kund i mer än tio år.

Anja S
Skrev om Care of Skin

Fin salong med professionell personal.

Annarella H
Skrev om Care of Skin

Mkt fint service bemötande! Väldigt bra produkt i Alex cosmetics BB creme nude tone.

Carina A
Skrev om Care of Skin

Alltid trevligt bemötande! Kunnig och vänlig personal. Jag färgar bryn regelbundet och gör en ansiktsbehandling då och då. Mycket bra!

Anna B
Skrev om Care of Skin

En härlig oas där jag alltid möts med vänlighet och varma händer. Proffsiga och härliga produkter som både doftar och gör gott.

Beth M
Skrev om Care of Skin

Care of Skin motsvarar alla mina förväntningar med högsta betyg. NANIC är min favoritbehandling. Jag är kund där sedan många år och kan verkligen rekommendera andra att gå dit. Där möts man av vänlighet , professionalism i en trivsam miljö. Med vänlig hälsning Beth Meurling

Svar från Care of Skin

Tack fina Beth för rekommendationen, jag hoppas vi kan ses snart:-) Christina

Luise R
Skrev om Care of Skin

bryn-och fransfärgning. blir alltid vänlig bemött. Tycker bra deras fräscha lokaler och den trevliga personalen.

Karin Ö
Skrev om Care of Skin

Bra utbud av produkter i shop och behandlingar. Otroligt proffsiga terapeuter på spabehandlingar. Har alltid varit nöjd m behandlingar.

Linnea O
Skrev om Care of Skin

Ansiktsbehandling, ögonbrynsfärgning, köp av rengöringsprodukter, läppstift. Blev trevligt och engagerande bemött. Är äldre och önskar en naturlig och bekväm look. Min åldrande hud kräver en varsam ansiktsbehandling. En tydligare gräns mellan behandlingar och försäljningar av produkter tror jag skulle förstärka företagets image. Tycker att Care of Skin väl uppfyller mina förväntningar.

Svar från Care of Skin

Hejsan, Tack snälla Linnea för rekommendationen. Du får gärna vidareutveckla hur du menar med tydligare gräns mellan behandling och försäljning... Vi som hudterapeuter jobbar med helheten och vill att hen som kommer skall få så bra resultat som möjligt. Varma hälsningar, Christina och Mimmi

Ulrika v
Skrev om Care of Skin

Har gått hos Care of Skin i sju år. Jag är så nöjd med behandlingarna, kunskapen och bemötandet.

Tack så väldigt mycket för din rekommendation:-) Christina och Mimmi

Anna W
Skrev om Care of Skin

Mycket nöjd, kommer absolut gå tillbaka

Monica J
Skrev om Care of Skin

Skönhetsbehandling, köper många fina krämer som jag inte hittar någon annan stans. Proffsigt Mycket trevligt bemötande och en underbar service Jag är kund hos Care of Skin sedan många år tillbaka (jag går inte på behandlingar någon annan stans) Care of Skin ger en lyxig och härlig upplevelse som håller i sig

Tack för din fina rekommendation. Christina och Mimmi

Christina O
Skrev om Care of Skin

Toppen, brett utbud, rent och fräsch. Kunniga terapeuter!

Helena J
Skrev om Care of Skin

Kan inte tänka mig en bättre salong än Care of Skin, de får 5 av 5 stjärnor från mig.

Svar från Care of Skin

Tusen tack för den fina rekommendationen

Margareta F
Skrev om Care of Skin

Trevligt, rent, noggrant, vänligt bemötande. Nöjd kund sen många år!

Svar från Care of Skin

Tack för att du uppmärksammar oss!

Kristina T
Skrev om Care of Skin

Jag gör ansiktsbehandlingar och är jättenöjd, mycket proffessionellt, trevligt och personligt!

Svar från Care of Skin

Tack för att du kommer till oss!

Kerstin S
Skrev om Care of Skin

Alltid vänlig och proffsig! Har besökt Care of Skin i många år och jag och min hud är alltid så nöjda efter besöken.

Svar från Care of Skin

Tack för din fina rekommendation!

Pernilla J
Skrev om Care of Skin

Jag har senast gjort LPG-behandlingar, men även andra behandlingar under åren. Care of Skin är alltid otroligt välkomnande, kunniga och omtänksamma. De är måna om att kunden känner sig väl omhändertagen och mår bra, och är med på stegen hela tiden i behandlingen. Vid frågor på tex insta svarar de snabbt. Rekommenderar starkt denna salong.

Anna N
Skrev om Care of Skin

Har gått till Care of skin i flera år och blir alltid väldigt nöjd efter mina besök. Otroligt vänligt och proffsigt bemötande. Mimmi är en stjärna!

Ann-marie H
Skrev om Care of Skin

Alltid trevligt och proffsigt! Önskar att jag hade tid att gå hit oftare 🙋‍♀️

Johanna E
Skrev om Care of Skin

Ansiktsbehandling Alltid professionellt bemötande och bra behandling.

Kerstin A
Skrev om Care of Skin

utmärkt bemötande, både i telefon och på salongen.varit kund på salongen i många år ,toppen produkter samt toppen personal.

Svar från Care of Skin

Tack fina Kerstin för rekommendationen:-) Varma hälsningar från Christina och Mimmi

Agnetha S
Skrev om Care of Skin

Hudbehandling Alltid bra bemött och bra rekommendationer vilka behandlingar jag skall göra.

Svar från Care of Skin

Tack snälla Agnetha för din recention, hoppas vi ses snart. Christina

Anna S
Skrev om Care of Skin

Har varit på olika behandlingar på Care of Skin och alla har varit jättehärliga. Blir alltid bra bemött av den trevliga personalen. De är även kunniga och har gett mig bra tips/råd. Även fina lokaler som får mig att finna lugn.

Svar från Care of Skin

Tusen tack Anna för din fina rekommendation, vi är så glada att få ha dig som kund:-) Christina

Rebecca R
Skrev om Care of Skin

Jag kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är att jag hittade till Careofskin. Efter att ha gått till så många olika hudterapeuter så var det balsam för själen att kliva in och träffa Mimmi. Hela personalen är fantastisk men jag fastnade direkt för Mimmis trevliga och varma sätt att vara på. Hon får en att känna sig trygg och för första gången så skäms jag inte över min hy när jag kliver in i en salong. Jag använder nästan allt från Esse linjen, något som jag rekommenderar till alla jag träffar samt berättar jag om...

Svar från Care of Skin

Tack kära Rebecca! Att jobba med hudvård är en färskvara och det glädjer mig att få följa med dig i din resa, man får inte glömma det gamla ordspråket. "Skönhet kommer inifrån" och ibland behöver man hjälp utifrån! Varma Hälansingar Mimmi