Care of Skin

Västmannagatan 88, 113 26 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Care of Skin!

Hos oss kan du njuta av avkopplande behandlingar som massage, manikyr och andra spa-behandlingar. Vi erbjuder även resultatinriktad hudvård, till exempel kemisk peeling.

I vår webshop kan du köpa hud- och hårvårdsprodukter, smink och parfym enkelt och snabbt hemifrån. Även våra behandlingar går att köpa presentkort på eller boka direkt på sajten.

Du kan använda ditt friskvårdsbidrag hos oss för massage och forbehandlingar. Vi tar emot både Friskvårdskuponger, Wellnet och Friskvårdschecken.

Så unna dig något litet extra genom att gå in och kika runt i webshopen eller boka en behandling.
4.7/5
4.8/5

Läs vad 93 kunder tycker om Care of Skin

• Erica M skrev om Salong en del av Care of Skin
    Jag är verkligen nöjd med bemötandet jag fick efter mina besök hos care of skin. Även om det visade sig att jag hade så pass allvarliga acne-problem så de endast kunde lösas genom medicinering av hudläkare så fick jag riktigt bra behandlingar och fick även under behandlingen veta vad och varför olika produkter användes. Jag fick också jättebra hjälp med att hitta produkter som passar min hud. Läs mer
  • Amela H skrev om Salong en del av Care of Skin
    Jag är mycket nöjd både med bemötandet och behandlingen jag fick där. Jag återkommer dit gärna och jag rekommenderar centret varnat till mina vänninor. Läs mer
  • Anne F skrev om E-handel en del av Care of Skin
    Jag har upplevt Care of Skin som mycket proffsiga och snabba vid beställningar av varor. Det känns som de är mycket måna om sina kunder.

Anne Läs mer
  • Eva-lena J skrev om Salong en del av Care of Skin
    Trevligt proffessionellt bemötande.
    Lugn skön miljö. Läs mer
  • Lena F skrev om E-handel en del av Care of Skin
    Hej, jag har använt er webb butik och jag är väldigt nöjd. Betalningen fungerade och varorna kom bra paketerade samt enligt den leveranstid som var utlovad. Läs mer
  • Lotta A skrev om Salong en del av Care of Skin
    Mycket trevligt bemötande och hjälp att välja bra produkter. Hög kvalitet på behandling. Trevliga lokaler och miljö. Smidigt att kunna boka på nätet. Professionellt och ärligt bemötande med hög kvalitet gör att man känner sig i trygga händer. Läs mer
  • Birgitta A skrev om Salong en del av Care of Skin
    Alltid trevligt bemötande. Man får alltid hjälp med sina inköp. Går alltid till Care of Skin när jag ska köpa ansiktsprodukter, samt vid inköp av presenter. Läs mer
  • Sandra E skrev om Salong en del av Care of Skin
    Väldigt nöjd med allt hos Care of skin! Kunnig personal, trevligt bemötande, god service och det där lilla extra som gör företaget unikt! Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Salong en del av Care of Skin
    Här blir man alltid väl omhändertagen, på ett professionellt men personligt sätt. Det är lugnt och skönt, vänlig atmosfär och behandlingarna uppfyller verkligen vad de lovat. Läs mer
  • Michelle A skrev om Salong en del av Care of Skin
    fotbehandling/ pedikyr. jätteskönt. lugnt i rummet där jag satt fast lite för litet. Läs mer
  • Christina R skrev om Salong en del av Care of Skin
    Alltid trevligt och proffsigt bemötande från all personal, vare sig det gäller bokningar, behandlingar eller rådgivning. Läs mer
  • Anna B skrev om E-handel en del av Care of Skin
    Väldigt nöjd med Care of Skin! Uppdaterade på nya behandlingar och varumärken utan att för den delen bli en flashig opersonlig Salong.
    Webshopen fungerar också väldigt bra med snabb leverans och massor av fina gratistester!
    På instagram lägger de då och då fina erbjudanden! Läs mer
  • Annika Ö skrev om Salong en del av Care of Skin
    Jag är nöjd med bemötande, behandlingar och råd. Tycker det verkar vara ett pålitligt och trevligt företag. Läs mer
  • Margareta K skrev om Salong en del av Care of Skin
    Care of Skin är den enda skönhetssalong som jag anförtror mitt ansikte och hud åt. Jag vet att när jag varit där så är jag nöjd och det har jag varit i 25 år nu. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Anita L skrev om Salong en del av Care of Skin
    Helt OK. Fick ansiktsbehandling och råd hur jag skulle sköta mitt torra ansikte. Köpte ringblomskräm Läs mer
    2018-01-17 Care of skin svarar Anita L
    Hej,
    Tack för att du tog dig tid att svara på vår enkät. Kan du ge något exempel (från behandlingen du fick) på hur vi kan bli bättre så är vi tacksamma.

Med vänlig hälsning,
  • Sofia J skrev om Salong en del av Care of Skin
    Mycket bra bemötande av personal och en väl utförd behandling. Läs mer
  • Lena F
    Lena F skrev om Salong en del av Care of Skin
    Jag har en positiv upplevelse av Care of Skin. Trevlig personal, trevliga och lugna lokaler och bra produkter.
    Jag har gjort två behandlingar och varit väldigt nöjd båda gångerna. Jag är också nöjd med de produkter jag köpte vid besöket. Jag kan varmt rekommendera Care of Skin. Läs mer
  • Ulrika B skrev om Salong en del av Care of Skin
    Mjt nöjd. Hade fått presentkort på ansiktsbehandling. Läs mer
  • Sara M skrev om Salong en del av Care of Skin
    Proffsigt och trevligt bemötande . Bra behandlingar och fräsch salong. Har provat ansiktsbehandlingar och helkroppsmassage . Ansiktsbehandlingar är de bäst på. Fick en produkt rekommendation för ca 1,5 år sen och köpte två produkter som jag dessvärre inte gillade eller passade mig. En annan gång nyligen blev jag mycket nöjd med produkt jag köpt, det var en ansiktsmask . Så det har varierat. Men överlag nöjd med care of skin. Läs mer
  • Yvonne E skrev om Salong en del av Care of Skin
    Färgat ögonfransar. plockat ögonbryn Köpt ansiktscreme macara.
    Bemötandet har alltid varit det bästa Kag kan varmt rekommendera care of skin Läs mer
  • Christina O skrev om Salong en del av Care of Skin
    Trevlig och fräsch salong med duktiga terapeuter och bra märken.
    Stora ansiktsbehandlingsrum ett plus.

Kicki Läs mer
  • Monica D skrev om E-handel en del av Care of Skin
    Lätt att hitta vad man sökte på deras hemsida. Snabb leverans samt bra betalningsmöjligheter. Mycket nöjd. Läs mer
  • Camilla K skrev om Salong en del av Care of Skin
    Bra bemötande och bra resultat av min behandling. Läs mer
  • Menna G skrev om Salong en del av Care of Skin
    Salongen ställde in en sedan länge inbokad behandling med några timmars varsel. Ingen uppföljning. Kan dock inte uttala mig om salongens kvalitet! Läs mer
    2018-01-15 Care of skin svarar Menna G
    Hej,
    Vi är väldigt ledsna över att din behandling blev inställd pga sjukdom. Om du önskar kontakta oss så kan vi boka in en ny tid åt dig.
  • Frida K skrev om Salong en del av Care of Skin
    Superbra produkter och alltid de bästa rekomendationerna just för mig. Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Salong en del av Care of Skin
    Har alltid blivit väl emottagen och personalen är flexibel och bra. De har vidare bra behandlingar och produkter. Läs mer
  • Carina L skrev om Salong en del av Care of Skin
    Bemötandet har alltid varit bra. Däremot är det ytterst irriterande att de alltid försöker sälja på en dyra produkter vilket förstör hela upplevelsen eftersom man alltid bävar för det när behandlingen lider mot sitt slut. Huvudmassagen är en plåga det är mer en hårmassage, förmodar att det är tänkt att vara en skalpmassagr. Man måste be om att de ska kolla bakom öronen vilket en proffessionell hudterapeut alltid gör. Väldigt irriterande att det inte i en enda behandling ingår frans-, brynfärgning och plockning. Inte ens i lyxbehandlingen. Man blir alltid debiterad 300 extra, väldigt dåligt. I ett av behandligsrummen finns en klocka som tickar väldigt högt, det går ej att slappna till ett sådant irriterande repetativt ljud, man är mer stressad när man går därifrån än när man kom dit. Det är oerhört lyhört mellan rummen så man hör allt som pågår i andra behandlingsrum, och väntrum. Det går aldrig att boka erbjudanden man får per mejl via nätbokningen. Läs mer
    2017-09-18 Care of skin svarar Carina L
    Hej Carina,
    Tack för din feedback.
    Säg gärna till direkt när det är saker du inte upplever motsvarar dina förväntningar - det är alltid lättare för oss att korrigera på plats än i efterskott ex en klocka som du tycker tickar högt.
    Vad det gäller frans-färg så har vi ofta erbjudanden där det ingår, annars har vi valt att lägga det separat då alla inte vill ha det och då skulle i så fall dessa kunder betala betydligt mer än vad de vill.
    Vi rekommenderar det vi tycker passar din hy och dina behov för att du skall få bästa resultatet, vill du inte har råd om din hy får du gärna meddela oss det också.
    Sedan en tid tillbaka har vi nya ansiktsbehandlingsrum som ligger längre från receptionen.
    Erbjudandena går att boka via nätbokningen, skulle du inte hitta rätt behandling går det att lägga till text att du vill ha gällande erbjudande.

• Åsa S skrev om Salong en del av Care of Skin
    Jag är en mycket nöjd kund då jag alltid blivit vänligt bemött. Det har ofta gått att ordna en tid som motsvarat mina önskemål även de gånger jag varit sent ute.
    De har trevliga "kundkvällar" där informativ produktbeskrivning kombineras med "smått och gott".
    Sist och viktigast, jag är väldigt nöjd med de behandlingar jag gjort hos Care of Skin Läs mer
  • Victoria R skrev om Salong en del av Care of Skin
    Duktig och trevlig personal! Härliga behandlingar och rekommenderar varmt Läs mer
  • Kajsa T skrev om Salong en del av Care of Skin
    Personligt och professionellt. Ansiktsbehandling och köpte produkter. Läs mer
  • isa b skrev om Salong en del av Care of Skin
    Trevligt bemötande och kunnig personal i fräsch lokal. Läs mer
  • Anna-maria L skrev om Salong en del av Care of Skin
    Trevliga, proffsiga medarbetare som ger ärliga råd om hudvård både nu och framöver Läs mer
  • Carina E skrev om Salong en del av Care of Skin
    Väldigt trevlig bemötande vid besök för manikyr
    Kunnig personal Läs mer
  • Margareta E skrev om Salong en del av Care of Skin
    Alla gånger jag varit hos care of skin har varit bra ❣️Har gjort olika behandlingar och varit nöjd!! Läs mer
  • Helena J skrev om Salong en del av Care of Skin
    Lpg behandling. Första gången. Mycket trevligt bemötande dock var jag "blåslagen" över hela armarna och rumpan och så ska det inte vara enl andra. Läs mer
    2017-08-18 Care of skin svarar Helena J
    Hej Helena,
    Tack för feedback. Första gången man gör LPG kan det ibland vara svårt att välja rätt styrka, speciellt om kunden är "tålig", men självklart skall du ju inte behöva få blåmärken på så många ställen. Behandlingen är ju lite ont/skön på ungefär samma sätt som sport-massage kan vara. Kontakta oss gärna på info@careofskin.se.

• Katja P
    Katja P skrev om Salong en del av Care of Skin
    Hej! Jag har varit på fotvård några gånger sant köpt produkter hos Care of Skin. Bemötandet från de som tagit hand om mig har varit bra. Dock har jag upplevt en atmosfär i receptionen som inte har varit så bra. Detta har inte varit mot mig som kund utan mellan de som arbetar eller möjligen mellan chef (?) som varit otrevlig enligt min upplevelse mot sina medarbetare. Läs mer
    2017-08-18 Care of skin svarar Katja P
    Hej Katja,
    Trevligt att du varit nöjd med behandlingen.
    Självklart skall du som kund inte uppleva att jag som chef är otrevlig, det tar jag självklart till mig.
    Tack för din feedback.
    Med vänlig hälsning,
    Christina
  • Johanna E skrev om Salong en del av Care of Skin
    Tyvärr inte helt nöjd då min behandling blev lite kortare än den skulle och resultatet lite "mesigt". Gullig tjej som jobbade där iaf Läs mer
    2017-08-18 Care of skin svarar Johanna E
    Hejsan,
    Tack för din feed-back! Vilken behandling avser det? Maila oss gärna på info@careofskin.se med mer information så vi vet hur vi kan rätta till det som i så fall inte är bra.

• Cristian R skrev om Salong en del av Care of Skin
    Bra bemötande, bra ansiktsbehandling, men svårt att komma in i butiken ibland. Läs mer
    2017-08-18 Care of skin svarar Cristian R
    Hej,
    Tack för feedback. Vi blir fler terapeuter under hösten och kommer ha bättre möjlighet att vara tillgängliga i receptionen.

• Julia R skrev om Salong en del av Care of Skin
    Proffsigt och fin miljö. Bra produkter och terapeuter. Rekommenderas! Läs mer
  • Isabella B skrev om Salong en del av Care of Skin
    Jag har bara gott att säga om Care of skin där jag varit kund i många år. På senare tid har tiden inte räckt till så besöken har blivit färre. Jag har också genomgått ett antal operationer som gjort att jag inte kunnat ta mig till salongen rent fysiskt. Jag brukar få olika typer av ansiktsbehandlingar och har köpt enstaka ansiktsprodukter. Sköna behandlingar och jättetrevlig personal! Läs mer
  • Pia P skrev om Salong en del av Care of Skin
    Mycket bra och proffsigt. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Susanne D skrev om Salong en del av Care of Skin
    De är trevliga, duktiga på hudvård och har ofta bra månadens erbjudande. Läs mer
  • Anna B
    Anna B skrev om Salong en del av Care of Skin
    En mycket fräsch och fin salong med kompetent personal som varje gång får mig att må bra och känna mig väl omhändertagen. Allt känns proffsigt - från bokning, mottagande, behandling till avslut.
    //Anna Läs mer
  • Liselotte G skrev om Salong en del av Care of Skin
    Fint, rent, omsorgsfullt! Det fanns tid att samtala personligt om hudvårdsprodukter i samband med behandlingen, ingen stress! Läs mer
  • Maria W skrev om Salong en del av Care of Skin
    Ansiktsbehandling, bryn/fransfärgning. Trevligt bemötande. Kunnig och duktig personal så man känner sig ompysslad och får njuta av skön behandling med bra resultat. Känna sig lite lyxig och bortskämd. Kunniga vad beträffar val av produkter för ens hy. Bra märken med för mig, synbara resultat. Läs mer
  • Valerie B skrev om Salong en del av Care of Skin
    Trevligt bemötande, bra behandlingar och bra produkter Läs mer
  • Sofia T skrev om Salong en del av Care of Skin
    Alltid vänliga och professionella! Fina och fräscha lokaler och gudomliga behandlingar. Läs mer
  • Ulrika T skrev om Salong en del av Care of Skin
    Är jättenöjd! Speciellt med Emma som nu är på mammaledigt, hennes lilla extra hon alltid gör och med en säker hand då ver man att care of skin vet vad de håller på med. Läs mer
  • Caroline F
    Caroline F skrev om Salong en del av Care of Skin
    Bra bemötande och hög servicekänsla Läs mer
  • Harriet S skrev om Salong en del av Care of Skin
    Mycket bra. Bra behandlingar. Trevlig personal. Bra erbjudande. Lokalerna är ljusa och bekväma. Många olika behandlingar. Läs mer

Västmannagatan 88, 113 26 Stockholm