Alla kategorier Bilplåtslagare Stockholms län Stockholm Södermalm Carglass Sweden AB

Carglass Sweden AB

Ringvägen 49, 118 63 Stockholm — Visa karta

Trädskolevägen 5, 12162, STOCKHOLM
Katarina H:
Snabb kommunikation, mkt professionella och väl utfört arbete inom den utlovade tiden. Rekommenderas!

Bilplåtslagare nära Carglass Sweden AB:

Trädskolevägen 5, STOCKHOLM
Vi ger dig ett pris direkt när vi sett bilens skrapade lack eller repiga fälgar.... Läs mer ›
Katarina H:

Norra Stationsgatan 60-62, STOCKHOLM
Vi har lång erfarenhet av bilar och däck och har huserat i samma lokaler i drygt... Läs mer ›
Tage L:
Bra och trevligt, går snabbt att få tid vanligtvis.

Ynglingagatan 9, STOCKHOLM
Lidingö Rostskydd är en av Stockholms största rostskyddshallar som utför rostsky... Läs mer ›
Klas M:
Trevligt bemötande, besiktningsman på bilprovningen kommentar var att det var mycket väl genomfört.

Stallarholmsvägen 28, BANDHAGEN
Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar! Läs mer ›
Jonas V:
Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Läs vad 1 kund tycker om Carglass Sweden AB

• Gunilla D
    Gunilla D skrev om Carglass Sweden AB
    Ringde in till den centrala bokningen angående bil med krossad ruta, ville ha hjälp snabbt i stockholm. Någon skulle strax ringa tillbaka. Inget hände. Ringde en gång till efter 2,5 timmar. Fick svaret "de har inte hunnit ringa dej, vänta så ringer de upp". Hm, ingen hörde av sig den dagen och jag fick kontakta en annan firma.

Ringvägen 49, 118 63 Stockholm