CARLÉN BIL

CARLÉN BIL

www.carlenbil.se
  • BadgeFourYears

Varmt Välkommen till CARLÉN BIL! Med vår långa erfarenhet inom fordonsbranschen ser vi till att möta dina behov genom en öppen och ärlig dialog. Är du trött på oseriösa spekulanter när du ska försöka sälja din bil? Vi har en lösning på detta. Låt oss värdera din bil så ser vi till att du får bättre betalt än vid privat försäljning....

142 omdömen om CARLÉN BIL

Sedan starten hos Reco 2020

Dag olof joel Å
Skrev om CARLÉN BIL

Supernöjd med mitt besök hos Carlén bil! Otroligt bra kundbemötande, man märker att dem värnar om sina kunder! Rekommenderar starkt!

Jimmy E
Skrev om CARLÉN BIL

Vi hade ett god kommunikation med Alex under hela processen, otroligt hjälpsam och positiv. Guldstjärna till Carléns bil !

Jawad V
Skrev om CARLÉN BIL

Jätte smidigt affär, bra upplevelse

Louisa S
Skrev om CARLÉN BIL

Vi hade en trevlig försäljare (Alex) som lyssnade på våra önskemål och tillgodosedda dessa. Det gick smidigt och snabbt.

Dennis L
Skrev om CARLÉN BIL

Köpte en begagnad cla, gömda lackskador i fronten som kom fram efter 1 vecka…

Emre A
Skrev om CARLÉN BIL

Jag som köpt min förstabil här är jag suuuupernöööjdd!!! Fick bra pris med förmåner på bilen. Bilen var INGEN catfish utan allting stämmer rätt. Jätte bra säljare Shoutout till Alex! Inte bara att han säljer bilen för att bli av med den utan väldigt utförlig och trevlig Fick mycket bil för priset med tanke på dagens inflation. Söker du en bra och tvääär sexig bil för bra pris är detta rätt butik med rätt säljare Alex, en riktig G! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Shoutout till föraren även som levererade bilen till mig 😍 Är så nöjd det är obeskrivligt!!!

Svar från CARLÉN BIL

Hej där! Tack så mycket för ditt fantastiska meddelande och ditt förtroende för oss! Det är verkligen glädjande att höra att du är supernöjd med ditt köp och att du uppskattade vårt arbete. Det är vårt mål att ge varje kund en bra upplevelse och jag är glad att höra att du kände dig väl omhändertagen av mig och resten av teamet. . Tack än en gång för ditt vänliga ord och jag hoppas att du kommer att njuta av din nya bil i många år framöver! Med vänliga hälsningar, Carlén Bil

Mikael M
Skrev om CARLÉN BIL

Fantastisk bra personligt bemötande och service ! Från det första telefonsamtalet till det avslutande kontraktet fanns det en stor öppenhet och ärlighet från säljarna som man som kund uppskattar enormt mycket.

Svar från CARLÉN BIL

HEj Mikael! Tack så mycket för dina vänliga ord och feedback! Det gläder oss att höra att du uppskattade vårt personliga bemötande och service från början till slut. Med vänliga hälsningar, Carlén Bil

Leif Patrik W
Skrev om CARLÉN BIL

Väldigt bra och smidig , inga konstigheter

Svar från CARLÉN BIL

Hej Leif! Tack så mycket för dina vänliga ord och feedback! Det gläder oss att höra att du uppskattade vårt personliga bemötande och service från början till slut. Med vänlig hälsning, Carlén Bil

Didier A
Skrev om CARLÉN BIL

Otroligt vad smidigt och fint det gick. Härliga kandidater inne hos Carlens. Fort och smärtfritt, hade mer än gärna gjort en till affär hos kumpanerna inne på firman. 10/10

Michel A
Skrev om CARLÉN BIL

Fick hjälp av Alex, super smidig bilaffär och bra bemötande. Svarar gladeligen på frågor efter att affären är klar. Vilket påvisar att man är mån om sina kundrelationer. Kan rekommendera Carlén starkt.

Svar från CARLÉN BIL

Tack så mycket för din feedback och dina vänliga ord om din upplevelse hos oss på Carlén! Vi är glada att höra att du fick hjälp av Alex och att din bilaffär var smidig.. Att kunna erbjuda en bra service och vara tillgängliga för frågor även efter att affären är klar är viktigt för oss, och det gläder oss att du uppskattade det. Med vänlig hälsning, Carlén Bil

Maja S
Skrev om CARLÉN BIL

Trevlig och kunnig personal. Trevligt bemötande!

Patric R
Skrev om CARLÉN BIL

Trevlig och tillmötesgående personal Snabbt och smidigt

Nilla M
Skrev om CARLÉN BIL

Otroligt bra service från det första telefon samtalet till köpet. Verkligen personlig och tillmötesgående säljare. Vi kände tillit från första stund. Stor👍upp till både Calle och Alex!! Sen att vi köpte en helt fantastisk bil till helt rätt pris blev ju lite bonus🙏 Vi kan verkligen rekommendera Carlens bil om ni vill ha en det där lite extra när ni behöver byta bil.

Klas Jonas A
Skrev om CARLÉN BIL

Sålde min bil till Carléns. Smidig affär där skicket på min bil värdesattes, Calle och Alex skötte det hela galant med ett bra möte för upphämtning av min bil.

Stefan S
Skrev om CARLÉN BIL

Fantastiskt smidig affär! Mötte upp en trevlig Åke på Sthlm central, Calle i telefonen, pengar och papper bytte ägare. Snabbt smidigt och enkelt, rekommenderas varmt. 5/5.

Nicklas Lars Håkan I

Carléns var den firman som gav mig bäst bud på min bil. Affären tog 10 minuter och jag känner mig nöjd! Pengarna betalades ut direkt och säljaren hade ett trevligt bemötande!

Jonas L
Skrev om CARLÉN BIL

Bra bemötande och snabba på att återkoppla vid frågor. Blev en smidig affär.

Marwa A
Skrev om CARLÉN BIL

Jag önskar dela min högst positiva erfarenhet av att sälja min bil till Carlén. Processen var både snabb och smidig, och jag uppskattade verkligen det trevliga bemötandet från Calle från första stund till avslutningen.

Filip R
Skrev om CARLÉN BIL

Fantastiskt bra firma! Bemötandet och servicen har varit på topp. Jag fick gott om hjälp och svar på alla frågor. Nu är drömbilen köpt i otroligt fint skick, tack vare Carlén Bil 🙏

Ulrika B
Skrev om CARLÉN BIL

Jag är oerhört nöjd med mitt köp från Carlens! Processen var smidig, och deras team var otroligt hjälpsamma. Jag älskar min nya bil och är väldigt tacksam för den fantastiska servicen. Rekommenderas starkt!

Damir Marco C
Skrev om CARLÉN BIL

Snabb och smidig affär, väldig bra service. Mycket nöjd.

Daniel O

Kanonställe trevliga killar sålde min bil till dem rekommendationer 100%

First-Name L
Skrev om CARLÉN BIL

Både köpt och sålt bil till Carlén bil utan några problem, extrema snabb och bra service och Calle på Carlén som jag både köpt och sålt bil till är en riktigt klippa! Rekommenderar Carlén bil till alla som ska köpa eller vill sälja sin bil utan problem!

First-Name L
Skrev om CARLÉN BIL

Sålde min bil Carlén bil. Bra bud och snabb affär. Fantastiskt bemötande från början till slut.

Måns Arne Wiktor L

Bra kommunikation och snabba lösningar om det uppkommer några frågor eller något problem. Rekommenderar varmt!

Jonatan W
Skrev om CARLÉN BIL

Trevligt och bra bemötande från från Calle! Riktigt go gubbe, fixar bra deals med en grym sevice!

Richard S
Skrev om CARLÉN BIL

Polaren köpte en Honda Civic ep3 type r idag och vilken service och bemötande vi fick, bästa på alla tänkbara plan. Trevliga, seriösa, kunniga på sin sak och serviceinriktade. Kan starkt rekommendera denna bilfirma.

Nils Alexander W
Skrev om CARLÉN BIL

Hittade en fin 535 hos Carlén som jag reserverade på distans. Kände mig ärligt och trevligt bemött genom hela processen. Seriöst ställe som därmed också kontrollerar bilarna seriöst innan försäljning. Skulle rekommendera mina vänner att köpa bil här, klass 👍🏼

Mårten F
Skrev om CARLÉN BIL

Jag fick ett mycket vänligt och kunnigt bemötande av Calle och Mathias. Hela affären gick smidigt och jag köper gärna nästa bil där också. //Mårten

Victor L
Skrev om CARLÉN BIL

Fick hjälp av Calle när jag köpte min bil. Jättebra bemötande, snabbt och smidigt!

Kenny S
Skrev om CARLÉN BIL

Enkla och seriösa, bra att ha och göra med

Fredrik A
Skrev om CARLÉN BIL

Snabb och smidig affär tack vare Calle. Kommer definitivt handla bil där igen!

Marie S
Skrev om CARLÉN BIL

Fantastiskt, smidigt och super proffsigt bemötande av Calle, som levererade bilen med ett leende! Tack!

Oliver G
Skrev om CARLÉN BIL

Sålde min bil till dom, snabbt och smidigt!

Jonna K
Skrev om CARLÉN BIL

Bästa bilhandlare i hela Sverige smidigt äffär trevlig bemötande rekommenderar Carlen bil,bäst helt enkelt bra service nöjd kund ;)Jonna/Stockholm

Thee V
Skrev om CARLÉN BIL

Trevlig personal, Snabb och smidig affär!

Casper A
Skrev om CARLÉN BIL

Toppen snabb och smidig affär 👍

Davor S
Skrev om CARLÉN BIL

Jeg havde en fantastisk handel med Calle. Jeg kom fra Malmø med min bil som indbytte ved 14 tiden, og skulle bytte den til en anden. Havde store problemer med at betale , grundet min bank og begrænsninger, men Calle hjalp mig hele vejen igennem, og det endte med at vi først blev færdige ved 20 tiden om aftenen , selvom han egentlig skulle have fri kl.18. jeg har kun godt at sige om Calle og hans personlighed, og håber at vores veje krydses igen.

Walid E
Skrev om CARLÉN BIL

Mycket trevligt bemötande! Är super nöjd med Volvon som jag köpt . En väldig trygg affär nästa bil blir garanterat från Carlèns bil 😃 Rekommenderar starkt.

Jonathan K
Skrev om CARLÉN BIL

Sålde bilen till Carlén Bil och blev supernöjd! Vi kom överens om ett bra pris som båda parter var nöjda med och sedan gick försäljningen väldigt smidigt till utan något krångel. Det var en fin lokal och man kände sig väldigt välkommen, rekommenderar starkt!

Almin B
Skrev om CARLÉN BIL

Carlen bil visar proffessionalitet på högsta klass och ett kund bemötande utan några som helst konstigheter. Det man kommer överens om det håller dom, inga konstigheter eller strul. Jag sålde min Porsche Macan Gts hos Carlén bil och kommer fortsätta att köpa och sälja mina bilar hos dem. Ett företag av hög kvalité.

Ida H
Skrev om CARLÉN BIL

- Bilen hade en trasig grill som dom nämnde skall åtgärdas, då jag var där och provkörde. - Dom sa att bilen hade allround-däck, men efter att ha läst benämningen på däcken, så var det tydligt att det var rena vinterdäck som satt på. - Jag upptäckte en buckla i främre passagerardörr, (dörruppslag), och sa då till säljaren att jag kan åtgärda det här själv OM ni släpper bilen för 5000 kr mindre. Svaret blev nej, och då var överenskommelsen att den får dom åtgärda. - När jag väl kom för att hämta ut bilen, så sa säljaren...

Svar från CARLÉN BIL

Hej Ida, Tråkigt höra ni blev missnöjda. Självklart tar vi åt oss och försöker dagligen förbättra oss på alla plan. Det har tydligen blivit några missförstånd längs vägen i denna affär. -Däcken är det "åretrunt" däck, alltså dubbfria vinterdäck vilket vi var tydliga med att berätta samt att ni fick chansen att själva undersöka det på plats utan invändningar. -Gällande bucklan så stod vi på oss och ville åtgärda den innan leverans, din partners förslag var att vi istället gör ett avdrag på 5000kr vilket var orimligt för...

Emma E
Skrev om CARLÉN BIL

Fin service och bra återkopplingar.

Svar från CARLÉN BIL

Stort tack Emma för dom fina orden, varmt välkommen tillbaka :)

Maria Å
Skrev om CARLÉN BIL

Trevligt bemötande och positiv upplevelse av att göra bilköp hos Carlén bil!

Svar från CARLÉN BIL

Tack snälla Christina för den fina recensionen :) Varmt välkommen tillbaka.

Ann-Sofie E
Skrev om CARLÉN BIL

Allt var bara bra. Trevlig kille som sålde bilen till oss, Calle 🌸 återkommer i framtiden

Svar från CARLÉN BIL

Stort tack Ann-Sofie och tack detsamma! Varmt välkomna tillbaka :)

Lars-Olof E
Skrev om CARLÉN BIL

Mycket Bra bemötande Köpte en skåpbil det var bra hantering hela vägen

Carina E
Skrev om CARLÉN BIL

Trevligt bemötande. Lugn miljö.

Fredrik S
Skrev om CARLÉN BIL

Beslutade att sälja vår bil. En annons på Blocket utfärdades och som vanligt strömmade det in skambud från flera håll och kanter. Den första vettiga personen som skrev var Calle på Carlén bil, han gav ett bud men var även öppen för vad vi kände, gav ett seriöst intryck då han skrev. En kort stund senare var vi överens om ett pris och Calle skickade ett avtal att signera elektroniskt. Några dagar senare hämtad jag, på tågstationen, en mycket trevlig herre som representerade chaufför till Carléns bil. Denne man vid namn Rolf...

Veronica K
Skrev om CARLÉN BIL

Otroligt trevlig personal som tog emot oss på ett bra sätt. Då jag kom en bit ifrån erbjöd personalen att hämta mig på tågstationen. En lyckad bil affär och en nöjd kund. Körde hem från kungsbacka med ett leende på läpparna och är jätte nöjd med min nya fina bil

Alex G
Skrev om CARLÉN BIL

Bra service och trevligt bemötande.