Carlings

Nygatan 23, 582 19 Linköping — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Carlings

• Hans S
    Hans S skrev om Carlings
    Bra klädbutik med ett brett utbud utav märkeskläder. Här trängs kända märken på hyllor fulla jeans och moderiktiga t-shirts. Priserna kan lämna mer att önska men butiken har ofta reahyllor där man kan göra fynd. Personalen är kunnig om än något pushig ibland.
  • pontus j
    pontus j skrev om Carlings
    Helt ok klädbutik med populära märken. Priserna kan ibland vara lite i överkant och personalen lite väl "service minded". Brukar ofta ha reor i flera veckor så man kan ibland göra fynd. Carlings har även butiker i Galleria Leo samt på Ikanohuset i Tornby.
  • Frank d
    Frank d skrev om Carlings
    Trevlig och kompetent personal. Även bra utbud samt ofta humana priser.
  • Rebecca A
    Rebecca A skrev om Carlings
    Liten med trevlig butik mitt i stan. Om man som jag har svårt att hitta jeans som passar så brukar personalen vara riktigt hjälpsamma med att hitta modeller och storlekar. För övrigt är de riktigt trevliga också. Priserna kan vara rätt höga, men de har ju mest märkeskläder också. Tror att de brukar kunna få ganska intressanta killkläder. Min kille gillar i alla fall butiken.
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Carlings
    Ganska liten butik, men ändå i ett bra läge. Har alltid riktigt fräsha och snygga kläder, dock oftast ganska dyrt. Fast även om priset är högt får man verkligen valuta för pengarna, riktigt bra kvalitet. Kan absolut rekommenderas om man har pengarna.
  • Linus N
    Linus N skrev om Carlings
    Liten butik med hyfsat utbud

Nygatan 23, 582 19 Linköping