Carporten i Kalmar AB

3.7

6 omdömen om Carporten i Kalmar AB

Margareta J
Skrev om Carporten i Kalmar AB

Hej Vi är väldigt nöjda med vårt garage. Tack för snabb leverans och bra service. Hjälpen med bygglovsansökan var ovärderlig. Tusen tack !! Margareta och John

F O
Skrev om Carporten i Kalmar AB

Köpte en carport för ngra år sedan. Motsvarade inte alls vad man lovat. Mycket felaktigheter. Dålig byggbeskrivning och ett mycket dåligt bemötande där ansvarig anser att allt är kundens fel. När man sedan läser resenscioner från både tidigare och senare kunder så ser man att beteendet kvarstår. Klart att de som handlat när allt fungerat är nöjda men när Carporten gör fel så är de inte alls roliga att ha och göra med.

Mikael O
Skrev om Carporten i Kalmar AB

Funkar utmärkt om man är händig. Bra pris och smidig leverans.

Tomas
Skrev om Carporten i Kalmar AB

jag köpte en carport i stål till min husbil. jag är jättenöjd. Tomas

Jenny
Skrev om Carporten i Kalmar AB

hej vi har köpt en carport av carporten.se och vi är jättenöjda. vi har t.o.m vunnit pris för snyggaste carporten. vår carport finns att se på deras hemsida. väldigt prisvärt, rekommenderas! MVH Jenny

bertil s
Skrev om Carporten i Kalmar AB

Carporten inte värd priset!! Carporten.se säger sig vara billigast i landet och är troligen så när man betraktar den "vedhög" som företaget levererar. På medföljande byggritning visas en standarddörr i karm men du får leta efter den i brädhögen utan att finna den då det är bräder du själv spikar ihop, dvs som en utedassdörr. Vid påpekan om att standarddörren saknas i leveransen får man veta att man har fått det man betalat för uttryckt med arrogans och spefullhet.