Alla kategorier Byggvaruhus Kalmar Kalmar Carporten i Kalmar AB

Storgatan 69, 392 31 Kalmar — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Carporten i Kalmar AB

• Margareta J skrev om Carporten i Kalmar AB
    Hej

Vi är väldigt nöjda med vårt garage.

Tack för snabb leverans och bra service.

Hjälpen med bygglovsansökan var ovärderlig.

Tusen tack !!

Margareta och John Läs mer
  • F O skrev om Carporten i Kalmar AB
    Köpte en carport för ngra år sedan. Motsvarade inte alls vad man lovat. Mycket felaktigheter. Dålig byggbeskrivning och ett mycket dåligt bemötande där ansvarig anser att allt är kundens fel. När man sedan läser resenscioner från både tidigare och senare kunder så ser man att beteendet kvarstår.
    Klart att de som handlat när allt fungerat är nöjda men när Carporten gör fel så är de inte alls roliga att ha och göra med. Läs mer
  • Mikael O
    Mikael O skrev om Carporten i Kalmar AB
    Funkar utmärkt om man är händig. Bra pris och smidig leverans. Läs mer
  • tomas skrev om Carporten i Kalmar AB
    jag köpte en carport i stål till min husbil. jag är jättenöjd.
    Tomas Läs mer
  • jenny skrev om Carporten i Kalmar AB
    hej
    vi har köpt en carport av carporten.se och vi är jättenöjda. vi har t.o.m vunnit pris för snyggaste carporten.
    vår carport finns att se på deras hemsida.
    väldigt prisvärt, rekommenderas!

MVH
    Jenny Läs mer
  • bertil s skrev om Carporten i Kalmar AB
    Carporten inte värd priset!!
    Carporten.se säger sig vara billigast i landet och är troligen så när man betraktar den "vedhög" som företaget levererar. På medföljande byggritning visas en standarddörr i karm men du får leta efter den i brädhögen utan att finna den då det är bräder du själv spikar ihop, dvs som en utedassdörr.
    Vid påpekan om att standarddörren saknas i leveransen får man veta att man har fått det man betalat för uttryckt med arrogans och spefullhet. Läs mer