Carson Sverige

Carson Sverige

www.carson.nu
  • BadgeNineYears

Vi på Carson vill hitta den bästa lösningen för varje unik bilist. Vi har många års erfarenhet i branschen och vi vägleder dig gärna till ett tryggt bilköp. Vårt utbud är spännande och många av de bilar vi har i lager kommer direkt från märkesåterförsäljare, så kvalitén är hög. Förutom bra bilar erbjuder vi även ett antal...

750 omdömen om Carson Sverige

Sedan starten hos Reco 2014

Peter F
Skrev om Carson Sverige

Köpte min BMW hos Carson och hade långt att åka. Kenneth var fantastiskt hjälpsam med att syna hela bilen för mig och när jag kom och skulle titta på bilen var allt precis som beskrivit. Jag är mycket nöjd med det fina bemötandet och hur allt gick väldigt smidigt. Jag är mycket nöjd.

Richard T
Skrev om Carson Sverige

Otroligt fint bemötande av Kenneth och Carson! Håller vad de lovar och levererar superfina bilar. Bara nöjd!

Ann-Christine A
Skrev om Carson Sverige

Tack Tomas Kumlin på Carson i Vallentuna för ett trevligt och professionellt bemötande ! Vi är supernöjda med våran T-roc R ! Vänliga hälsningar, Anki o Björn Sigtuna

Christoffer Tobias B
Skrev om Carson Sverige

Nöjd med mitt bilköp och kontakten med Kenneth. Fick även min förra bil inbytt och nöjd med värdet jag fick. Kommer definitivt att leta bil hos Carson igen när det är dags nästa gång.

Hamza L
Skrev om Carson Sverige

I would like to thank Mr. Kenneth for his valuable help, his professionalism and his serious. The car I purchased was exactly as described Excellent condition.

Johan J
Skrev om Carson Sverige

Köpte min Passat där och jag är supernöjd. Kenneth skötte det briljant från Hej till Hej då. Han höll även koll på min son medan jag provkörde bilen. Tack Kenneth!

Kashir S
Skrev om Carson Sverige

Har köpt min bil från Carson i Vallentuna och jag är mycket nöjd med bilköpet och bemötandet som jag fått.

Nils L
Skrev om Carson Sverige

Jag köpte en begagnad bil av Carson och det var en väldigt trevlig, trygg och effektiv köpupplevelse, eftersom Carson vid samtliga kontakter var förtroendeingivande och kompetenta, snabba och väldigt service-minded. Mina varmaste rekommendationer.

Tobias H
Skrev om Carson Sverige

Jag fick ett mycket bra emottagande när jag fick hjälp att sälja min bil, och Kenneth var toppen med återkoppling och professionellt kunnande under hela processen :-)

Peter S
Skrev om Carson Sverige

Utmärkt bemötande som man knappt trodde fanns längre! Snabba svar och håller vad dom lovar. Bra service hela vägen!

Johan Viktor Tommy J
Skrev om Carson Sverige

Otroligt bra service, speciellt stort tack till Fredrik kommer handla bil igen av Carson

Jan Christian G
Skrev om Carson Sverige

Sååå nöjd! Lämnade nycklarna till min bil, för att få den såld. Det dröjde inte mer än någon vecka så var bilen såld och pengarna satt på mitt konto. Stort tack Kenneth och Carson för ett väl utfört förmedlingsuppdrag!

Stina Andrea J
Skrev om Carson Sverige

Rekommenderar starkt! Vi köpte vår BMW X5 hos Carson och av Kenneth. Vi fick svar på alla våra frågor kring bilen och blev väl omhändertagna utav Kenneth, vilket såklart ledde till en affär. Någon vecka efter köpet fick vi problem med luftfjädringen och kontaktade Kenneth som tog in bilen samma dag och fixade lånebil. Knappt en vecka senare var båda luftbälgarna bytta utan snack. Tack till Carson för ert proffsiga bemötande och er höga servicenivå. Ett extra stort tack till Kenneth och grabbarna på deras egna verkstad!

Mikael P
Skrev om Carson Sverige

Mycket bra service och stöd vid mitt bilköp!

Sigurdur G

Jag är jette tack samma God service toppen bra Mvh Sigurdur

Annika H
Skrev om Carson Sverige

Toppen! Bra service och trevligt bemötande.

Robin G
Skrev om Carson Sverige

Blev väldigt bra bemött utav personalen väldigt nöjd över deras service 👍

Christer P
Skrev om Carson Sverige

Skön atmosfär! Man hejar på säljarna när man går in. Sen kan man strosa runt ifred och kolla på det som intresserar en. Ingen som springer efter och flåsar en i nacken som på många andra ställen. Behöver man hjälp så finns aldrig hjälpen långt borta. Fick super fin hjälp av Kenneth.G och ett proffsigt bemötande på hög nivå. Vi kom fram till en affär som passade oss bägge. Bilen besiktigades av carson och fick ett nerslag som dom fixade direkt utan någon som helst protest och besiktigade om den så den var godkänd och klar...

Christoffer L
Skrev om Carson Sverige

Snabbt svar och exceptionellt hantering och tillgänglighet vid bil affären

Carl-Johan F
Skrev om Carson Sverige

Vi köpte två bilar. Vi är mycket nöjda med bilarna och hur Carson hanterat uppföljningen. Tack.

Patrik G
Skrev om Carson Sverige

Trevligt bemött och en smidig affär genomfördes, .

Magnus F
Skrev om Carson Sverige

Tack för en utmärkt affär! Kenneth på Carson skötte affären excellent och det mesta skedde på distans. Köpte min Dream car en Range Rover Sport och är en mycket nöjd kund och kan varmt rekommendera Kenneth på Carson.

Veikko M
Skrev om Carson Sverige

Supertrevlig personal. Kan varmt rekommendera andra att köpa sin bil där.

Anton A
Skrev om Carson Sverige

Super trevliga säljare på Carson. Jag blev professionellt bemöt och de har en väldigt bred bilflotta på lager. Jag rekommenderar Carson starkt oavsett vilken bil ni söker. Tack Carson, vi ses nästa gång jag ska köpa bil.

Robert H
Skrev om Carson Sverige

Proffsigt och lätt att handla här!

Alfons B
Skrev om Carson Sverige

Jätte bra bemött av personal. Trevlig personal som tänker på kund. Var nån småsak som var fel med bilen men det löste dom i efterhand så det vart bra. Otroligt bra bemötande. Köpte en Volvo v60 via Kenneth på Carson. Supernöjd

Lars O
Skrev om Carson Sverige

Mycket trevlig kontakt både via mejl och telefon. Bilen uppfyllde alla förväntningar och var exakt lika fin som dom berättade. Kan varmt rekommendera Carson!!

Avo Andre Avedis D

Grym personal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sebastian L
Skrev om Carson Sverige

Väldigt trevligt bemötande, speciellt Kenneth som sålde bilen till mig. Han hjälpte mig få svar på frågor och var precis vad man förväntar sig utav en bra säljare. Företaget levde upp till förväntningarna och stod för några småfix bilen hade vid köp. Köpte en Audi A6 Quattro 3.0 och är mer än nöjd med köpet!

Åke Ronny M
Skrev om Carson Sverige

Mycket professionellt bemötande och korrekt hantering när jag köpte min Porsche Panamera har gett mig ett stort förtroende för CARSON som jag varmt kan rekommendera för både säljare och köpare som ett mycket seriöst företag.

Sylvia O
Skrev om Carson Sverige

Jag bytte min Volvo till en Kia! GRYMT duktiga, trevliga och serviceminded killar. Plus gott kaffe bjöd de också på. Så nöjd❤️

Yvonne G
Skrev om Carson Sverige

Tydlig och snabb information och vänligt bemötande

Carl Ewert Thorwald E

Väldigt trevlig personal och bra kvalitet på bilarna.

Ruzima A
Skrev om Carson Sverige

Bra mötande mellan säljer och kunder

Ralf B
Skrev om Carson Sverige

Perfekt mött vid ankomst som vet vad dom pratar om. Bra kontakt Köpte en Audi a4 v6 T

Mahdi A
Skrev om Carson Sverige

Väldigt professionell hjälp och bemötande. Personalen är glada, sociala, kunnig och serviceinriktade. Rekommenderar att göra affär med Carson, då de är pålitliga.

Gull A
Skrev om Carson Sverige

Seriösa och trevliga! Åkte från Göteborg för en bil som matchade mina förväntningar, innan jag åkte fick jag bilder på bilen samt video på bilens motorljud. Otroligt bra köp, jättenöjd med affären! Tack till Joacim!

Birgitta Ö
Skrev om Carson Sverige

Trevlig personal och gott kaffe 😃

Kenneth E
Skrev om Carson Sverige

Trevlig försäljare hjälpte till och kunde sitt jobb . Köpte en billigare bil fick med vinterdäck fast det inte var med i annonsen kan varmt rekommendera denna butik

Gustav Erik Andreas P

Genuint trevlig och kunnig personal.

Erik J
Skrev om Carson Sverige

Jättebra bemötande och allt stämde med va vi kom överens om.

Mi-rin B
Skrev om Carson Sverige

Köpte bil av jättetrevlig säljare. Bra bemötande och tillmötesgående.

Jonas N
Skrev om Carson Sverige

Trevligt och vänligt bemötande. Jag kollade på begangat fordon, som hade lite småskavanker som Carson fixade till. Slutade med att jag köpte fordonet. Rekommenderar absolut ett besök till fordonshallen.

MOUSA O
Skrev om Carson Sverige

Jag köpte en bil för två dagar sen, personalen är hjälpsamma, fick tips och råd om att välja rätt bil. Rekommenderar starkt. :)

Michael T
Skrev om Carson Sverige

Enkel bokning. Bra service. Kommer alltid att köpa från dem.

Denise M
Skrev om Carson Sverige

Vi fick väldigt bra service o hjälp genom våran bilaffär av Joacim

Fredrik H

Köpte en bil. Gick smidigt & bilen är enl förväntningarna. 👍🏻

Stefan Lennart B
Skrev om Carson Sverige

Från första steget in i bilhallen fick vi en väldigt god känsla. Blev varmt välkomnade av säljare på plats. Christopher skötte våran bilaffär utmärkt och det var aldrig något tvivel. Vi tog med oss våran nya bil hem idag och är supernöjda! 🌟 Grymt bra gäng som håller taket högt👌👏

Mona F
Skrev om Carson Sverige

Så jättenöjd!! Handlade av Joakim i Vallentuna och det va en toppenkille. Rekommenderas varmt

Svante M
Skrev om Carson Sverige

Köpte bil hos Carson och blev väl bemött genom hela affären som innehöll inbyte och ny bil! Toppbetyg från min sida! De levererade det som utlovades! Verkligen inte alltid i bilbranschen! Svante Malmsten