Läs vad 12 kunder tycker om caseofsweden.se 2

• 2021-01-19
    Köpte 3 st skydd till telefonen och det va lite strul med betaltjänsten för tillfället. Kontaktade kundtjänst och fick svar snabbt och de återkopplade som lovar när tjänsten va igång igen, och även när varorna skickats iväg.
    Jag handlar mycket på nätet men har inte blivit bemött på ett så proffsigt och otroligt serviceminded sätt som på case of Sweden.
    Kommer definitivt handla här framöver.
    skrev om caseofsweden.se
    Tack för det Alexander. Det har inte vart helt enkelt att implementera Klarnas nya uppdatering. Väldigt uppskattat att du förstod och ville göra ditt köp när det fungerade igen. Ha en fortsatt bra dag!

• 2021-01-04
    Skal till mobilen via mitt medmera kort.
    kom inte i kontakt med personal.
    Ett köp via hemsidan, fungera perfekt!
  • 2021-01-01
    Beställde ett fodral men det är ännu inte levererat.
    skrev om caseofsweden.se
    Hej Anna. Vi beklagar verkligen att din leverans inte kommit fram. Vi har en dialog med postnord om din leverans. Vår största prioritet att våra kunder är nöjda och vi kommer skicka din order och ett valfritt skal gratis till dig som kompensation, som vi skrev om i mailen. 🙂 Du får ha en fin helg. // Pär - caseofsweden.se

• 2020-10-27
    Skulle köpa plånboksskal till Samsung 10, Gjorde ett fel och godkände köp till Samsung 9. I slutet av dagen upptäckte jag felet och tänkte det är kört. jag får stå mitt kast, Försöka duger så jag skrev till företaget och frågade om det var möjligt att ändra beställningen. Dagen därpå fick jag meddelande om att de skulle skicka det jag ville ha om de hade produkten i lager. en dag senare hade jag mitt plånboksskal och en bonus för att jag kontaktat dem så jag blev en nöjd kund.
    Det går inte att få ett bättre bemötande och snabb leverans.
    Tack Case of Sweden för fin service och bra bemötande.
  • 2020-10-12
    Telefonfodral
    Bemötandet är mycket bra
    Varan jag beställde motsvarade mina förväntningar
    Sammanfattningen blir att det fungerade som man räknar med
    när man beställer en vara
  • 2020-10-09
    Allt fungerade perfekt, från beställning till leverans!
  • 2020-10-05
    Mobilskal via SN - inga kontakter med företaget.
  • 2020-10-02
    Bra vara till ett fantastiskt pris! Snabb o gratis leverans
  • 2020-09-14
    mobiltelefon skal
    när jag fick lev så var det fel! jag ringde då och dom var fantastikt trevliga och bra!
    allt löste sej på bästa sätt!
    dom lev upp och mer därtill av mina förväntningar!
    Peter K
  • 2020-09-11
    Har köpt två mobilskal. Mycket nöjd. Och glad för snabb leverans
  • 2020-09-11
    bra produkt bra. pris !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
  • 2020-03-26
    båda gånger när jag har beställt skal så har de kommit trasiga. de som inte kom trasiga gick sedan sönder efter några månader ändå
    skrev om caseofsweden.se
    Hej Natalie. Väldigt tråkigt att produkterna inte uppfyller dina förväntningar. Vi har sålt tusentals skal, speciellt på Marknadsplatser och inte haft de problemen. Vi är ganska nya med caseofsweden.se och tycker självklart att det är tråkigt att vårt första betyg inte är en nöjd kund. Vi skickar givetvis nya produkter eller ersätter dig för produkter som inte uppfyller dina förväntningar. Med vänlig hälsning Pär.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte