Alla kategorier Konferens Skåne Malmö Casino Cosmopol

Läs vad 2 kunder tycker om Casino Cosmopol

• ervin n
    ervin n skrev om Casino Cosmopol
    Malmös tivoli

Korvförsäljning vid kassorna är ju bara skämmigt. Men o andra sidan kan man förstå det med tanke på den dåliga maten
    inne på restaurangen. Senaste 2 gg-na
    beställde jag entrekote, utan att överdriva så var köttbiten tunnare än lövbiff, också var den iskall.
    Tyvärr hade jag inte min mobil med mig så jag kunde inte ta foto på tallriken, maten såg ut som om någon har fått den en gång tidigare men skickat tillbaka den. Kan leverera många exempel, både sorgliga
    och skrattretande.
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Casino Cosmopol
    Casino Cosmopol. A´la vegas kopia, iaf ett försök till att efterlikna. För dig som aldrig besökt detta ställe kan jag förvarna om att redan i kassan läggs nivån. De ber dig titta in i kameran sedan tas ett kort. Jag gjorde detta för några år sedan, kan ju tillägga att de fick sig ett gott skratt då jag fick till en sanslös min. Hur som 30kr i entré. Medlemskort för den som vill, vilket även ger extraerbjudande. T.ex du bjuds in på klubbkväll med gratis mat (lockar de flesta). Här har du alla möjliga spelautomater med starwarsteman etc och spelbord. Överallt ser du 500-lappar viftas omkring och satsas som inget. En trevlig pianohörna finns. Det är bara att slå sig ner med en drink och lyssna. Drinkarna är goda och göres med finess. Så, letar du efter det ultimata spelstället så gör ett besök på Casino Cosmopol.
    Johanna L gillar detta

Slottsgatan 33, 211 33 Malmö