Alla kategorier Elbolag Stockholms län Haninge Cell Solar Nordic AB

Cell Solar Nordic AB

Ramskogsvägen 239, 136 68 Vendelsö — Visa karta

Marknaden för solceller har vuxit med 50-60% årligen i Sverige de senaste åren. Vi på Cell Solar är alltså inte de enda som tror att solenergi är framtiden! Vårt mål är att öka antalet klimatsmarta lösningar, ett villatak i taget.

Våra solcellslösningar är specialanpassade för dina och din fastighets behov och förutsättningar, nyckelfärdiga och vi sköter hela projekteringen från första mätning tills dess att anläggningen är i drift och du producerar din egen el.

Boka ett kostnadsfritt möte med oss! Vi går igenom era behov och förutsättningar, designar rätt anläggning och presenterar en färdig lösning för er.

Läs vad 9 kunder tycker om Cell Solar Nordic AB

• Dan S
    Dan S skrev om Cell Solar Nordic AB
    Köpte en 12 kW solcellsanläggning för villa och fick genomgående bra service och bemötande.
  • Ivar V
    Ivar V skrev om Cell Solar Nordic AB
    Bra och seriöst bemötande. Nu fungerar allt utmärkt. Har arbetat bra och ett vänligt bemötande. Lite konfunderande med Svea och Cell Solar för mig som kund.

Förbättringspotential:
    1. Installationen tog mycket längre tid (dvs 4 månader än förespeglat), delvis på grund av problem med installationen med elektriker, delvis pga tid för bygglov och Vattenfalls tid för att installera el-mätare. Men räkningen för installationen skulle betalas med 10 dagars varning. Vore bra med mer realistisk tidsplanering för mig som kund
    2. Hantverkarna kastade cigaretter på uppkörningen något som inte är så populärt.
    3. Installationen förstörde ljuset i garaget, så det är något som måste fixas i efterhand.
  • Lars J
    Lars J skrev om Cell Solar Nordic AB
    Min upplevelse av Cellsolar är väldigt positiv. Från första stund när vi visade intresse att installera solceller fick all hjälp med administration och ansökningarna. Från avtalsskrivande i November fanns solcellerna på plats i februari och i dtift i mars. Allt flöt på bra och Cellsolat har förstått att de som vill instalerra solceller måste få hjälp.
  • Klas Göran K
    Klas Göran K skrev om Cell Solar Nordic AB
    Bemötandet från CellSolar och deras leverantörer och hantverkare har skött sig alldeles utmärkt. Anläggningen jobbar som förväntat.
  • Peter E
    Peter E skrev om Cell Solar Nordic AB
    Den genomgång som Mats höll i Vendelsögård var mycket bra och gav svar på det mesta som jag funderat på innan mötet.
    Tyvärr blev det en takrenovering för min del vilket inte är Cell Solars fel men för mig blev det hela dubbelt så dyrt som planerat, vilket var lite tråkigt. När väl det nya taket var på plats gick det mycket snabbt att få solcellerna monterade och inkopplade. Jag har fått en del hjälp med pappersdjungeln som man måste igenom för att kunna sälja överskottet som mina solceller producerar. Vad jag saknar är en genomgång av anläggningen och hjälp att få igång Wifi anslutningen vilket inte var helt lätt. Dessutom saknar jag information om hur jag ska kunna se vad mina solceller har genererat totalt. Som det är nu kan jag se vad dom ger just nu och jag kan på Vattenfalls hemsida se hur mycket överskott jag matat ut på nätet och min förbrukning. Men hur ska jag kunna se vad mina solceller gett totalt? Det vet jag inte.
    Peter Eriksson
    Klingvägen 5
    136 73 Vendelsö
  • Jan W
    Jan W skrev om Cell Solar Nordic AB
    Solcelsanläggnin 34celler alt fungerar utmärkt
  • Lars N
    Lars N skrev om Cell Solar Nordic AB
    Renovering av tak och installation av solcellsanläggning.
    Valde Cell Solar då deras representant gav det mest seriösa intrycket. Klar och tydlig information, bra kommunikation och en bra offert. Ett mycket bra genomfört projekt från första till sista insats. På mindre än en månad från offert till fungerande solcellsanläggning är inte mindre än imponerande.
  • Siv J
    Siv J skrev om Cell Solar Nordic AB
    Mycket bra, fin service kunnig personal
  • Anders T
    Anders T skrev om Cell Solar Nordic AB
    Proffesionellt från början till slut! Installationen gick i ett flygande fläng, och jag har fått hjälp med byråkratin runt solceller. Cell Solar kan jag varmt rekommendera!

Ramskogsvägen 239, 136 68 Vendelsö