Cell Solar Nordic AB

Västbergavägen 25, 126 30 Hägersten — Visa karta

Marknaden för solceller har vuxit med 50-60% årligen i Sverige de senaste åren. Vi på Cell Solar är alltså inte de enda som tror att solenergi är framtiden! Vårt mål är att öka antalet klimatsmarta lösningar, ett villatak i taget.

Våra solcellslösningar är specialanpassade för dina och din fastighets behov och förutsättningar, nyckelfärdiga och vi sköter hela projekteringen från första mätning tills dess att anläggningen är i drift och du producerar din egen el.

Boka ett kostnadsfritt möte med oss! Vi går igenom era behov och förutsättningar, designar rätt anläggning och presenterar en färdig lösning för er.

Läs vad 127 kunder tycker om Cell Solar Nordic AB

• 2020-05-17

LENNARTH F skrev om Cell Solar Nordic AB
    Vi har köpt solcellsanläggning av Cell Solar. Är mycket nöjda. Professionellt bemötande och bra hjälp av säljare Bob Baaima. Snabb installation. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-05-17

Åsa S skrev om Cell Solar Nordic AB
    Vi är mycket nöjda med företaget cell solar, från första kontakten med säljaren till installation av solcellspaneler. Allt har fungerat jättebra! Läs mer
  • PER ANDERS A

2020-05-17

PER ANDERS A skrev om Cell Solar Nordic AB
    En trevlig upplevelse från dag ett till färdig anläggning. Kan varmt rekommendera detta företag. Allt klaffade perfekt, proffsiga hantverkare och inte minst Bob Baaimas proffsiga och servicemindiga uppträdande som inte släppte taget förrän allt klaffade till 100 procent. En med dagens teknik fulländad anläggning som håller vad den lovar. Ingvar och Solveig i Listerby Läs mer
  • 2020-05-05

PAUL H skrev om Cell Solar Nordic AB
    En fantastisk upplevelse från start till mål. Henrik Uleskog en säljare som inte släpper bara för att man skrivet under beställningen. Alla inblandade i hela processen har vart fantastiska. Vi kan varmt rekommendera denna leverantör. Läs mer
  • Jerk Anders Mikael P

2020-05-03

Jerk Anders Mikael P skrev om Cell Solar Nordic AB
    Jag är en mycket nöjd kund!
    Trevligt och professionellt bemötande hela vägen. Bra genomfört arbete och en värdefull personlig uppföljning. Läs mer
  • 2020-04-30

ESKIL M skrev om Cell Solar Nordic AB
    Cell Solar fick uppdraget att installera vår sollcellsanläggning på 13.3 kWp. Proffsigt och vänligt bemötande och vi är mycket nöjda med processen från personligt besök av säljare till installation och uppföljning. Anläggningen har producerat många kWh efter en solig vår. Läs mer
  • ANDERS P

2020-04-27

ANDERS P skrev om Cell Solar Nordic AB
    Hej

Jag är mycket nöjd med CellSolars installation av solceller på mitt hus🌞

Deras servicenivå har varit hög genom hela processen och har därmed utmärkt sig i konkurransen med andra solcellsföretag.
    En extra eloge till Karl Björk som har varit en en värdefull rådgivare och konsult genom hela processen.
    🌟🌟🌟🌟🌟
    Anders Paulsson Läs mer
    Karl B gillar detta
  • 2020-04-17

BIRGITTA S skrev om Cell Solar Nordic AB
    Vi är mycket nöjda med Cell Solar. Allt har skötts mycket bra från början till slut. Bästa offerten. De är professionella, snabba och tillgängliga. Kunde inte gått bättre. Extra tack till Petra Åbrink som varit en klippa i det hela. Läs mer
  • 2020-04-08

Martin A skrev om Cell Solar Nordic AB
    Anders gav ett bra och professionellt bemötande. Allt fungerade utmärkt även när det var några saker som strulade löste Anders och Cellsolar det på ett snyggt sätt. Kan bara rekommendera. Läs mer
  • 2020-04-03

Carl M skrev om Cell Solar Nordic AB
    Köpt solcellsanläggning.
    Har alltid blivit bra bemött fin service och uppföljning.
    Än så länge har min anläggning producerat mer än det utlovade. Läs mer
  • 2020-04-02

Göte E skrev om Cell Solar Nordic AB
    Bra bemött
    Att producera så mycket el som möjligt
    Hittills ett bra resultat Läs mer
  • 2020-04-02

Thomas E skrev om Cell Solar Nordic AB
    Har köpt solceller till mitt tak. Proffsigt bemötande. Snabb och bra installation. Även bra hjälp med alla papper och intyg som behövs. Solcellerna har redan skickat in massa kilowatt i mitt hus. Vansinnigt roligt!!!! Läs mer
  • MATS G

2020-03-31

MATS G skrev om Cell Solar Nordic AB
    i samband med renovering och tillbyggnad av vårt fritidshus i Färjestaden, Öland, bestämde vi att satsa på egen solenergi. Tog in ett antal offerter och var i läge att bestämma oss, när vi träffade Niklas från Cell Solar i Köpstaden utanför ICA och blev inbjuden till deras nya kontor. Niklas kom och kollade vårt tak, storlek och underlag, och tog fram en offert. Offerten var bra och vi tog den tillsammans med en tidplan som skulle passa övriga bygget, dvs installation i början av mars -20. Vi gjorde också tillsammans ansökan om det statliga solcellsbidraget i nov. -19. Planen följdes exemplariskt av proffsiga installatörer, och i början av mars kopplades anläggningen in. Det som från början fällde avgörandet att det blev Cell Solar var närheten och engagemanget från Niklas och resten av hans team. 40 paneler blev det, och vi är helnöjda. /Pia och Mats i Färjestaden Läs mer
  • 2020-03-19

BENNY J skrev om Cell Solar Nordic AB
    Cell Solar fick uppdraget att uppföra mina solceller efter att jag blivit rekommenderad dem av en vän. Jag är mycket nöjd med hela hanteringen, från bygg lov till elcertifikat har det gått mycket smidigt. Säljare, koordinator och montörer har överträffat förväntningarna och nu väntar jag bara på den strålande våren/sommaren. Tack allihop! Benny Johansson Läs mer
  • 2020-03-19

Björn H skrev om Cell Solar Nordic AB
    Solpaneler köpta av Cellsolar. Presentationen vid ett personligt besök av säljaren var informativt, vänligt och förtroende-ingivande. Detta besök hade ett avgörande inflytande på vilket bolag(-av sju infordrade offerter) vi skulle ge uppdraget. Nu är panelerna installerade och vi ser redan hur solen ger oss energi. Läs mer
  • 2020-03-18

Per O skrev om Cell Solar Nordic AB
    Vi är mycket nöjda med CellSolar. Det ända som hängde upp sig var bytet av elmätare (EON). Vi valde detta företag eftersom det var ett av de få som ville installera på eternittak. Arbetet utfördes snabbt och effektivt. Läs mer
  • 2020-03-11

Tore O skrev om Cell Solar Nordic AB
    Solcellspanel
    Bra bemött
    Allt va bra och jag är nöjd Läs mer
  • 2020-03-11

Karin V skrev om Cell Solar Nordic AB
    Solcellsanläggning 18,5 kWp. Snabbt, effektivt. Fungerar perfekt så här långt. Väntar bara på mera sol. Läs mer
  • 2020-03-10

Lars W skrev om Cell Solar Nordic AB
    Jag köpte installation av solcellanläggning. Avgörande vid valet av Cell Solar blev bemötanded; ärligt och öppet bemötande, säljaren var med i hela processen och såg till att allt fungerade. Inget krångel; en del saker dyker alltid upp under tiden, men de löstes enkelt.

Vi är helt nöjda med vårt val. Läs mer
  • 2020-03-09

Tommy Stig Lennart W skrev om Cell Solar Nordic AB
    Bra kontakter med såväl säljare som montörer. Anläggningen på nästan 450 m2. Allt fungerar perfekt. Installationen drog ut lite på tiden, möjligen p g a mellankommande jul- och nyårshelg.
    Kan rekommenderas.
    Tommy Wettermark
    Brf Sandskogen Läs mer
  • 2020-03-06

Jan-Mats Håkan A skrev om Cell Solar Nordic AB
    Proffsigt från start till mål. Vi är hur nöjda som helst med hela kedjan (säljare, installation, support)! Martin är en säljare som kan sin sak och håller vad lovar.
    /Håkan Läs mer
  • HÅKAN J

2020-03-06

HÅKAN J skrev om Cell Solar Nordic AB
    Beställde solelsanläggning. Arbetet flöt på bra. Cell Solar tog hand om allt. Anläggningen fungerar utmärkt. Läs mer
  • GUNNAR H

2020-03-02

GUNNAR H skrev om Cell Solar Nordic AB
    Helt perfekt leverans, tider och lösningar blev bra. Proffsigt bemötande från Bob Baaima hela vägen./Gunnar Läs mer
  • Håkan Bertil J

2020-01-22

Håkan Bertil J skrev om Cell Solar Nordic AB
    Proffs rakt igenom. Kändes som en trygg affär tack vare den pålitlige och trevliga säljaren Martin.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Mikael L

2020-01-22

Mikael L skrev om Cell Solar Nordic AB
    Jag tog in offert från 5 bolag och Cell Solar var bland de 2 bästa. Jag upplevde dessutom att jag fick lite mer avancerad teknik i deras erbjudande.
    Martin Forss var en som hjälpte mig och jag upplevde att det var en strömlinjeformad process rakt igenom. Med tanke på alla myndigheter, energibolag mm som är inblandade så är det inte en superlätt process men tack vare Martin så har det gått bra. Läs mer
  • 2020-01-21

Petri P skrev om Cell Solar Nordic AB
    36 solceller Nov/Dec 2019: Vi fick bra hjälp från Karl Björk och Cell Solar under hela vägen från offertförfrågan, olika layoutförslag, våra kontrollfrågor till en "nyckelfärdig installation" och avklarat pappersarbete. Verkligen servicemindat och arbete välutfört! Läs mer
    Karl B gillar detta
  • BARBRO I K E

2020-01-16

BARBRO I K E skrev om Cell Solar Nordic AB
    Hela processen ifrån första kontakt med Jenny Alvstråle till avslutat arbete har varit en uppvisning i hur ett avtal görs fram till att arbetet genomförs och följs upp. Jenny är härlig, kompetent och påläst! Hennes medarbetare likaså! Läs mer
  • Fredrik Lars Mikael P

2019-12-05

Fredrik Lars Mikael P skrev om Cell Solar Nordic AB
    Fick för bara två veckor sedan installerat våra paneler på Öland, och från första kontakt har vi bemötts med bästa kvalitet och service. Från order till full produktion på exakt 6 veckor!

Från första kontakten då distriktschefen satt kvar efter jobbet för att skissa på placeringen på taket. Därefter första mötet med säljaren som var kunnig och informativ, kort därefter ett hembesök (viktigt!) där även sambon involverades och fick begriplig saklig, objektiv information i ett lugnt tempo. Sedan snabb offert.

De har från början varit tydliga med att ni inte vill ge några glädjekalkyler utan ge så rätt information som möjligt, ett bra exempel på detta var när leveransen flyttades från Februari -20 till mitten av November. De visste nog redan om den möjligheten men sparade på informationen. Det är ju trevligare att få positiva nyheter.

Bra information om att leverans av materialet skulle ske, vilka dagar monteringen skulle ske, och även elektrikern kom till avtalad tid. Elnätsägaren bytte mätare ovanligt snabbt.
    Mycket trevliga och duktiga montörer, med lång erfarenhet som skötte allt snyggt o inte lämnade så mycket som ett buntband av skräp efter sig. Sele, ställning användes o de tackade till och med för kaffet... Läs mer
  • Jonas E

2019-11-29

Jonas E skrev om Cell Solar Nordic AB
    Det har varit en positiv upplevelse rakt igenom. Tydlig och rak information om vad som händer, det har gått snabbarare att få anläggningen på plats än vad jag hade tänkt mig och jag har fåttbra hjälp med efter-/pappersarbetet. Läs mer
  • 2019-11-21

Anders E skrev om Cell Solar Nordic AB
    Hejsan,

Jag blev väl bemött av säljaren, han gick igenom vad som gällde och gav mig snabbt en offert.Sedan tog det ca: 2 månader innan leverans, monteringen gick snabbt och smidigt. Mycket nöjd med anläggningen. Läs mer
  • 2019-11-11

Kerstin N skrev om Cell Solar Nordic AB
    Helhetsintrycket av processen, från början till slut är mycket bra.
    Jag köpte solceller till taket på min villa.
    Bemötandet och servicen har varit utmärkt.
    Tack! Läs mer
  • Lars A

2019-11-09

Lars A skrev om Cell Solar Nordic AB
    Mycket kompetent företag, tryggt med en trevlig säljare, Martin Fors, som alltid finns till hands.
    Tvekade aldrig, nu har vi en fungerande anläggning som vi väntar på skall leverera gott till kommande vår/sommar/höst...
    Ger dock energi redan nu.... Läs mer
  • 2019-10-30

Anne-Marie K skrev om Cell Solar Nordic AB
    Installerade 32 Solceller på mitt tak i mars 2019.
    Jag är glad att jag gjorde den investeringen. Arbetet
    gick snabbt och de som utförde jobbet var mycket
    trevliga. Läs mer
  • 2019-10-30

Peter W skrev om Cell Solar Nordic AB
    Vi fick tag i en duktig och kunnig man som tog hand om det mesta på Cell Solar. Martin heter han och han har varit stora örat och lyssnat på våra frågor allt efter. Det behövs svaras på mycket allt efter. Men när man väl är klar så rullar det mesta bara solen kommer fram. Man möter stor kunnighet i samhället och det som dyker fram så finns det alltid svar och lugnande kunnighet.
    Nu är jag ägare av mina celler sen i midsomras och har inte så många frågor längre för allt bara rullar som det är tänkt.
    Jo, staten skänkte 15.000 kronor som ett plåster för något jag inte riktigt fattade än. Peter heter jag även i fortsättningen. Läs mer
  • Bengt S

2019-10-30

Bengt S skrev om Cell Solar Nordic AB
    Nu har vår anläggning varit igång i knappt en månad så jag vet fortfarande inte om den kommer att leverera dom utlovade 6.500 kwt som är beräknat. Däremot är vi mkt nöjda med Jenny och montörerna , dom kom när dom skulle och dom gjorde ett snyggt jobb från tak till elskåp. Vi är jättenöjda Läs mer
  • 2019-10-28

Thomas Å skrev om Cell Solar Nordic AB
    Jag köpte solceller av Cell/Solar för 1,5 år sedan.
    Blev mycket bra bemött och säljaren visade stor kunskap och instruerade på mycket bra sätt.
    Efter det mötet hade jag hög förväntan att solcellerna skulle vara ett bra alternativ till mina varande energikällor och företaget har levt upp till mina förväntningar.
    Den förväntade produktionen skulle vara 7.560 kWh och jag fick första året 7.500 ungefär så jag är nöjd. Läs mer
  • Magnus F

2019-10-28

Magnus F skrev om Cell Solar Nordic AB
    Noggrann offertgivning. Takpanelmontörerna arbetade med adekvat skydd: provisoriskt räcke i takkanten och livlina. Smidig elektrisk installation av växelriktare, utbrytare och kablage. Noggrann och trevlig postleveranstjänst. Prisvärt.

Seriös och trevlig firma som i upphandlingen vann i konkurrens med flera andra tillfrågade leverantörer och sedan levt upp till eller överträffat ställda förväntningar. Läs mer
  • Gerold E

2019-10-25

Gerold E skrev om Cell Solar Nordic AB
    Ursprungligen hade vi tagit in offerter från andra leverantörer men då en granne installerade med Cell Solar som leverantör valde vi att ta in offert från dem också. Mycket positiv offert men framförallt stod de fram med sin villighet att svara och ge besked. Detta blev ett avgörande skäl till vårt val av Cell Solar som leverantör och före, under och efter installation fortsatte samma positiva servicenivå och arbetskvalitet. Vi kan ge dem de bästa rekomendationer! Läs mer
  • 2019-10-21

Gunilla A skrev om Cell Solar Nordic AB
    Vi valde Cell Solar efter jämförelse av tre olika företag. Vi är helt nöjda med det! Suveränt från start till mål! Jenny Alvstråle som varit vår kontakt är professionell, trevlig, tillgänglig och hjälpsam. Vi har kunnat ringa om allt, i princip när som helst, och fått svar varje gång. Vi rekommenderar detta företag varmt, och då gärna Jenny Alvstråle speciellt. Soligt tack! Gunilla och Hasse Läs mer
  • 2019-10-17

Per M skrev om Cell Solar Nordic AB
    Efter en hel del marknadsundersökning och jämförelser av offerter fastnade jag för Cell Solar då det dels var en trevlig och engagerad säljare samt att de hade en klart konkurrenskraftigt produkt.
    Själva samarbetet mellan säljare - projektledning - installatörer kunde ha varit bättre (därav inte full pott) men de har tagit till sig kritiken och troligtvis blivit ännu bättre nu.
    Nu har det gått några månader och anläggningen fungerar klanderfritt och levererar det den skall. Läs mer
  • 2019-10-15

Jan R skrev om Cell Solar Nordic AB
    Efter att ha försökt få kontakt med flera företag för försäljning av solpaneler utan att lyckas, fick jag kontakt med Martin Fors på Cell Solar på ett introduktionsmöte som Cell Solar höll. Det engagemang som Martin har visat gör att vi verkligen kan rekommendera Cell Solar till andra kunder. Han finns alltid bakom vid olika frågeställningar, bemödar sig med att förklara och hjälpa till med tillstånd, tips och olika vägar för avtal och stöd. Även efter ett mindre problem med installationen tog Martin det på stort allvar och såg till att det rättades till direkt. Vi är mycket nöjda med vår installation och med Cell Solar som leverantör. Läs mer
  • Mats Ingemar S

2019-09-16

Mats Ingemar S skrev om Cell Solar Nordic AB
    Vi har nu kört med solceller i ett drygt halvår och det fungerar helt perfekt. Martin Fors har varit en fantastisk support och har hjälpt oss med diverse saker och frågor långt efter själva installationen och det är vi mycket tacksamma för. Då solceller är helt nytt för oss och investeringen är långsiktig så känns det bra att alla våra knäppa frågor och naiva farhågor har fått ett sakligt, tålmodigt och kompetent bemötande av Martin.. För alla som funderar på solceller vill jag rekommendera Cell Solar Nordic varmt och samtidigt så glädjer vi oss åt att ha investerat oss till en bättre ekonomi, utan utgångsdatum, som kommer bli guld värd när vi närmar oss pensionsåldern. Läs mer
  • 2019-09-14

Kerstin S skrev om Cell Solar Nordic AB
    Jag är mycket nöjd med solcellerna och alla kontakter med CellSolar. Martin har informerat mig, följt upp processen, hjälpt till och varit mycket trevlig. När det drog ut på tiden var det självklart att ersätta mig för förlorad solenergi vilket uppskattades. Kerstin Läs mer
  • Marie R

2019-08-28

Marie R skrev om Cell Solar Nordic AB
    Allt har fungerat utmärkt, Martin Fors har varit med innan installation, under och efter på ett sätt som har gjort att man känt sig trygg. Vi som inte hade så mycket kunskap innan har fått all den hjälp vi behövt, även kring bitarna med myndigheterna. Läs mer
  • Bengt Ö

2019-08-26

Bengt Ö skrev om Cell Solar Nordic AB
    Väldigt nöjd
    Grymt trevlig säljare(Martin fors)
    56paneler funka bra från dag 1 tills det va klart väldigt nöjd👍 Läs mer
  • 2019-07-24

Anders Ö skrev om Cell Solar Nordic AB
    Var på informationsträff med Cell Solar i december 2018, fick hembesök den 19 februari 2019 och en offert som jag omedelbart antog. Den 16 april kom man och monterade 38 st 305 W solpaneler på huset och 8 st 370 W på carporten. De två takytorna är riktade mot sydväst respektive sydost. Monteringen blev klar samma dag och dagen efter kopplades anläggningen, provades och godkändes så att jag kunde anmäla byte av elmätare. Kommunen har krånglat med sin entreprenad av elnätet så mätaren blev utbytt först den 7 maj men sedan dess är anläggningen i drift. Anmälde sedan direkt till Energimyndigheten och blev godkänd för elcertifikat och ursprungsgarantier den 27 juni för att få fullt betalt för producerad el som går ut på nätet. Kontakten med Cell Solar har fungerat bra och jag har fått hjälp av både dessa och elbolaget att krångla mig igenom administrationen i egenskap av så kallad mikroproducent på elmarknaden. Har en maxeffekt på ca 14,5 kW så årsproduktionen blir kanske drygt 12000 kWh. Läs mer
  • 2019-07-24

Håkan L skrev om Cell Solar Nordic AB
    Allting har fungerat väldigt bra med Cell Solar. Att man även supporterar med alla ansökningar till myndigheterna är till stor hjälp och sparar en massa tid. Installation och igångsättning fungerade perfekt och mycket snabbt. Varit igång ett par månader nu och har därför inte hunnit utvärdera kalkylerna. Läs mer
  • Olof E

2019-07-10

Olof E skrev om Cell Solar Nordic AB
    Det har varit enkelt med installationerna som genomförts.

Anders B har varit med innan, under och efter samt följt anläggningen vilket ger extra förtroende.

Lite mått misstag på en adress men detta har installationsteamet tillsammans med Anders B och Gunnar J löst via telefon snabbt och smidigt. Installatörerna har varit snabba och väldigt proffsiga.

Första adressen lämnade ganska många strips kvar på en i övrigt mycket bra installation men inget på övriga vilket de haft internt med installatörerna vilket fungerat.

Mycket bra samarbete med installatörerna, Anders B o Gunnar J! Läs mer
  • Peter L

2019-07-09

Peter L skrev om Cell Solar Nordic AB
    Allt lät så bra från början. Trevlig och kunnig försäljare. Kunde bemöta frågor och reda ut begreppen. Ville inte sälja bara för säljandets skull. Ingav stort förtroende. Vi erbjöds en lösning med Solar Edge's lösning. Vi tog upp frågan om andra lösningar, bl a Ferroamps grejor men vi blev starkt avrådda och fördelen med optimerare under varje panel betonade. Vi skulle samtidigt lägga om taket varför vi valde ett takföretag som de samarbetade med. Tak omläggningen fungerade klanderfritt efter lite strul med starten då man inte hade förbeställt betongpannor. Vi erbjöds dyrare till samma pris men valde att vänta. Mot slutet av takläggningen dök plötsligt en representant upp från Cell Solar som skulle tala om för takläggaren hur han skulle lägga takpannorna så att det skulle funka med montagesystem för solcellerna. Det tyckte inte den mycket erfarne takläggaren var en bra idé varefter slagsmål utbröt på taket. Vi fick hänvisa kombatanterna till gatan. När sedan taket var på plats dröjde det flera veckor innan solcellerna började monteras. Det visade sig att montörerna inte hade aktuell information om var panelerna skulle läggas. Dessutom visade det sig att ett snörasskydd som vi önskat var monterat så att en hel rad av paneler inte fick plats. Säljaren var plötsligt mycket svår att få tag på varför detta moment drog ut på tiden flera veckor. När vi sen hittat en lösning som vi kunde acceptera och montörerna fått rätta instruktioner visade det sig att den panel som monterats på ena sidan taket inte gick att få tag på längre. I stället erbjöds vi en något bättre panel och i och med att vi hade Solar Edge med optimerare under varje panel så gjorde det inget att en panel på ena taket blev av annat slag än alla de andra panelerna. Nu hade vi börjat bli misstänksamma och begärde att en oberoende besiktningsman skulle tas in. Han kom till en halvfärdig anläggning och konstaterade att kablar hängde lösa under panelerna och att många betongpannor inte var ordentligt urfrästa för att monteringssystemet inte skulle lyfta pannorna. När tid för uppföljning hade bokats var inget åtgärdat och när nästa tid inföll var fortfarande inte allt åtgärdat. En sista panel som skulle monteras efter att snörasskyddet sågats av något dröjde flera månader. Garantier, snö- och vindlastberäkning, beräkning av månadsproduktion och skiss på hur slingorna är monterade dröjde ytterligare en till flera månader. När vintern blivit vår och snön försvunnit har vi tittat under panelerna och ser att det hänger kablar även med kopplingar fritt under i stort sett samtliga paneler. Efter många försök att få tag på vår nya kontaktperson och VD har vi äntligen fått löfte om att monteringen av kablaget på taket ska ses över. Läs mer
  • Jasbon fernando R

2019-07-02

Jasbon fernando R skrev om Cell Solar Nordic AB
    allt fungerade fin från information, installation och tom blankettfyllning. allt gick enligt planerna. inget att klåga Läs mer

Västbergavägen 25, 126 30 Hägersten