Centrum Gbg

Nils Ericsonsgatan 17, 411 03 Göteborg — Visa karta

Previa är Sveriges ledande företag inom företagshälsovård. Vi hjälper privata företag och offentliga verksamheter inom Hälsa, Rehabilitering, Arbetsmiljö och Ledarskap.

Läs vad 2 kunder tycker om Centrum Gbg

• Johan B
    Johan B skrev om Centrum Gbg
    Helt okej, dock går det inte alltid så snabbt.
  • Kris L
    Kris L skrev om Centrum Gbg
    Egentligen ville jag sätta 0 poäng men det alternativet fanns inte. Utan att vara för kritisk så måste jag faktiskt säga att denna vårdinrättning är skandal. För det första så är personalen nonchallerande och ställer "diagnoser" efter mindre än 20 sekunders undersökning. "GÅ hem och drick te", "Ta en alvedon", "Gå till en specialistläkare - men jag ger inte ut någon remiss" är bara några av kommentarerna jag fått. Senast jag var där hade jag oerhört ont i halsen efter över en månads värk och inflammation i munhålan och halsmandlarna. Jag berättade att penicillin inte fungerat för mig tidigare samt att jag knappt kunde prata pga så svullna mandlar. Då tyckte läkaren (kvinnlig från det forna jugoslavien) att jag skulle gå hem och dricka te. Tack för den, och så skickar de en räkning till företaget på 1 335 kronor!!! Otrevlig och lyssnade inte på vad jag hade att säga. Började slänga sig med medicinska termer som jag inte hade en aning om vad de betydde. Nu, en vecka senare måste jag operera bort halsmandlarna eftersom jag knappt kan andas. Den kvinnliga läkaren sade att de aldrig skulle rekommendera att man tog bort mandlarna, och att jag inte behövde detta eftersom jag inte hade några symptom som visade att mandlarna var dåliga eller förstorade.

GÅ INTE hit!!!...mycket oseriösa och osympatiska.

Nils Ericsonsgatan 17, 411 03 Göteborg