Alla kategorier Säkerhetsföretag Örebro Örebro Certego AB

Elementvägen 12, 702 27 Örebro — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Certego AB

• Roger E
    Roger E skrev om Certego AB
    Jag fick ett bra bemötande när jag ringde men det blev senare helt fel. Swesafe skulle bara flytta ett 6 månader gammalt ASSA lås från en gammal ytterdörr till en ny. Det skulle inte ta så lång tid och inte bli dyrt. Med nya dörren följde ett enkelt lås som jag inte ville behålla. Gubben kom och plockade bort bägge låsen och konstaterade att ASSA låset inte passade(utan att berätta för mig vad som var fel). Han åkte då och hämtade ett nytt lås(utan att säga något) på deras lager och återkom och monterade in det i nya dörren. Han tackade för sig och åkte iväg. Detta tar totalt ca 1 timme och 30 minuter. Jag ringde dagen efter och undrade varför han satte in ett nytt lås och fick då besked att det nästan nya låset inte passade till nya dörren. Jag skulle få ett bra pris på låskistan. Två dagar senare kommer fakturan. Först ett timpris som mycket för högt + det blev plötsligt 2 timmar och 30 minuter + låskistan som blev mycket för dyr + reservdels uttag som jag inte kan ifrågasätta. Jag rekommenderar inte Swesafe.

Elementvägen 12, 702 27 Örebro