Alla kategorier Inredningsbutik Stockholms län Stockholm Norrmalm Cervera Regeringsgatan

Cervera Regeringsgatan

Regeringsgatan 42, 111 56 Stockholm — Visa karta

Säljer glas, porslin, bestick, husgeråd, belysning, möbler från kända märkesleverantörer. Här finner du adresser och telefonnummer till Cerverabutikerna. Här kan man logga in på Bröllopsboken.

Läs vad 2 kunder tycker om Cervera Regeringsgatan

• Andreas I
    Andreas I skrev om Cervera Regeringsgatan
    Cervera som Cervera kanske du tänker, men jag håller inte med. När jag handlade där möttes jag av nonchalant personal som var för långsam med att erbjuda mig service. Dessutom lurade försäljaren mig att köpa fel batteri till vågen jag köpte, inte okej!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Cervera Regeringsgatan
    Hmm. Dessa kedjor. Det lär ju iofs vara svårt att uppbringa ett engagemang hos personal som inte har nåt egentligt engagemang men ändå. De har ett enormt utbud och om man vet vad man vill ha så funkar det nog att handla här. Men jag ville beställa från Danmark och då blev det svårt. Trots löfte om mer information per telefon på måndagen så har jag fortfarande inte hört nåt på onsdagen. Jag hoppas att jag får revidera min åsikt när det blir klart det här köpet men jag tvivlar.

Nu har Cervera köpt Duka och här är en bit text från deras sajt där de förklarar vad som hänt med Dukas presentkort:

"I och med DUKAs konkurs den 10/7 har dessa presentkort blivit värdelösa. Vi tycker förstås att det är fruktansvärt tråkigt att DUKA-kunder hamnar i kläm på det här viset. Våra butikschefer har därför fått information om att, under en övergångsperiod, försöka hjälpa kunder som har ett presentkort från DUKA på bästa möjliga sätt. Det gör vi genom att erbjuda alla Duka presentkortsinnehavare 30% rabatt på alla varor med ordinarie pris eller kampanjpris (dock ej produkter som är på rea) vid ett köptillfälle."

Bästa möjliga sätt? Är inte bästa möjliga sätt att acceptera Dukas presentkort fullt ut?

Regeringsgatan 42, 111 56 Stockholm