Change management

Change management

Change management en del av Chefakademin

7 omdömen om Change management

Sedan starten hos Reco 2015
Lena K
Skrev om Change management en del av Chefakademin

Bra coaching och case, lagom liten grupp för att få bra diskussioner.

Jessica I
Skrev om Change management en del av Chefakademin

Bemötandet var bara bra, bra och engagerad föreläsare! Det var bra diskussioner, men jag hade nog önskat att gruppen hade haft fler erfarna deltagare dvs som har arbetat med Change Management tidigare för att lyfta diskussionerna ännu mer för att få fler olika perspektiv från verkligheten.

Maria P
Skrev om Change management en del av Chefakademin

Proffsiga och lätt att ha att göra med. Har levt upp till mina förväntningar rörande utbildningar. Dock har jag en fundering - en av mina medarbetare genomförde UGL-utbildningen förra vintern och jag blev då kallad till ett möte hos M-gruppen några veckor innan. Mötet trodde jag handlade om att förbereda mig som chef vad som komma skulle t ex vad som kan hända efter genomförd utbildning. Men tyvärr upplevde jag den träffen som ett säljmöte dvs att sälja in andra utbildningar. Kände mig lite snuvad faktiskt!

Christer L
Skrev om Change management en del av Chefakademin

Utbildningen Change management motsvarade mina förväntningar väl. Redan innan utbildningen fick jag bra information och vid kursstart ett professionellt bemötande. Utbildningen leds av erfarna och kompetenta utbildare som är mycket noga med att säkerställa deltagarnas inlärning. Det görs genom stor delaktighet från deltagarna och en god pedagogik.

Cathrin B
Skrev om Change management en del av Chefakademin

Positiv upplevelse. Förändringsledning ligger absolut i tiden och vi behöver dessa kunskaper för att bemöta omvärlden på ett bra sätt.

Jonas G
Skrev om Change management en del av Chefakademin

Bemötandet var mycket bra. Jag har köpt en utbildning "Change Management", Mgruppen. Kursen var bra på många sätt men upplägget var lite 'flummigt'.

Thomas E
Skrev om Change management en del av Chefakademin

En bra kurs där vi djupare gick igenom förändringens olika faser. Bra lärare som kompletterar varandra bra. Kursen gav mig en djupare insikt i att arbeta med föränrädning