Chef i produktionen

Chef i produktionen

Chef i produktionen en del av Chefakademin

20 omdömen om Chef i produktionen

Sedan starten hos Reco 2015
Helen S
Skrev om Chef i produktionen en del av Chefakademin

Bra genomförd utbildning. Det var ett trevligt bemötande och proffsigt genomförd. Jag fick vad jag hade förväntat.

Johan O
Skrev om Chef i produktionen en del av Chefakademin

Hej! Proffsigt och bra bemötande av M-gruppen. Kvalitet är ledordet.

Maria W
Skrev om Chef i produktionen en del av Chefakademin

Otroligt bra kurs! Ledare, lokaler, mat och helhetsupplevelse

Jarkko K
Skrev om Chef i produktionen en del av Chefakademin

Jätte men en massa tips på hur en Ledare skall agera samt att Erfarenhetsutbytet mellan andra deltagare på Kursen är Jätte bra

Halil J
Skrev om Chef i produktionen en del av Chefakademin

Jag kan rekommendera att det är väldigt nyttigt

Daniel P
Skrev om Chef i produktionen en del av Chefakademin

En väldigt bra upplägg av utbildningen. Mycket samtal, grupp arbete samt att man slipper titta på dum burken. Man kommer väldigt nära varandra

Dalair K
Skrev om Chef i produktionen en del av Chefakademin

hej Det var jätte bra utbildning och kursledaren var kanon bra. Uppfyllde mina förväntningar. vi hade ett Moment som fick öva med skådepelare situationer som kan uppstå i verkliga arbetlivet skulle vilja skulle vara mer sådana övningar.

Rasmus B
Skrev om Chef i produktionen en del av Chefakademin

Jag fick ett jättebra bemötande och Chef i produktionen levde upp till mina förväntningar plus mycket mer! En otroligt givande och fartfylld utbildning. Inga segdragna powerpoints utan alla var inblandade hela tiden och blandningen mellan grupparbete och samlas hela gruppen var bra.

Fredrik W
Skrev om Chef i produktionen en del av Chefakademin

Professionellt bemötande och metoder som användes.

Johan L
Skrev om Chef i produktionen en del av Chefakademin

Väldigt bra lärare. bra arbetssätt. Gemenskapen i grupperna gjorde att man längtade till nästa del i utbildningen. Jag fick upp ögonen för olika inlärningsstilar och olika synvinklar jag har nytta av i min nya position.