Executive Master of Finance

18 omdömen om Executive Master of Finance

Sedan starten hos Reco 2015
Thomas N
Skrev om Executive Master of Finance en del av Chefakademin

En väldigt bra utbildning med professionell och lyhörd projektledning, rekommenderar den verkligen!

Malin K gillar detta
Magnus H
Skrev om Executive Master of Finance en del av Chefakademin

Bra planerat. väldigt bra föreläsare. Jag fick praktisk använding av kursen direct på min arbetsplats.

Malin K gillar detta
Fredrik L
Skrev om Executive Master of Finance en del av Chefakademin

EMoF hade en mycket kompetent och lyhörd kursledning som kunde leda och anpassa programmet. Föreläsarna under utbildningen höll också genomgående bra kvalitet. För mig gav utbildningen en ökad förståelse för sambanden mellan företagets finansiering och lönsamhet som jag tar med mig i arbetet.

Mikael Å
Skrev om Executive Master of Finance en del av Chefakademin

Min upplevelse av Executive Master of Finance är att det är en väl mycket bra kurs för ledare i olika att skapa beställarkompetens inom de olika finansiella områden. Bra bemötande och en ledare som skapar en grym gruppdynamik!

Niclas J
Skrev om Executive Master of Finance en del av Chefakademin

Mycket bra delmoment i MBAn. Tycker att det skulle vara ett tillfälle ytterligare 4 tillfällen är lite snålt.

Anna L
Skrev om Executive Master of Finance en del av Chefakademin

Executive Master of Finance är den bästa utbildningen jag deltagit på. Pedagogisk, relevant och ger verktygen i vardagen!

Kristina gillar detta
Johan H
Skrev om Executive Master of Finance en del av Chefakademin

Allt var mycket bra och överträffade mina förväntningar!

Tord L
Skrev om Executive Master of Finance en del av Chefakademin

Kompetenta och engagerade lärare som skapar en bra grundläggande förståelse för ekonomistyrning

Helen R
Skrev om Executive Master of Finance en del av Chefakademin

Väl bemött och lever upp till mina förväntningar på en god nivå. M gruppen är ett seriöst utbildningsföretag för ledare som vill stärka sina förmågor i ett strategiskt ledarskap.

Robert T
Skrev om Executive Master of Finance en del av Chefakademin

Kursledningen och kursadministrationen har varit professionella och serviceinriktade under hela programmet. Vi har varit väl omhändertagna och fått det stöd som behövts för att få ut så mycket som möjligt av kursen. Executive Master of Finance har som helhet överträffat mina förväntningar. Jag förstår nu bättre sambandet mellan ett företags verksamhet och dess finansiering, och har fått användbara verktyg och nyckeltal jag kan tillämpa i mitt ordinarie arbete, när finansrelaterade frågor skall behandlas.