Executive Master of Human Resources

14 omdömen om Executive Master of Human Resources

Sedan starten hos Reco 2015
Linda H
Skrev om Executive Master of Human Resources en del av Chefakademin

Executive Master of Human Resources har väl mött mina förväntningar så här långt i programmet. Ett relevant och professionellt upplägg som ger både kunskap och nya tankar, som är möjliga att omsätta i praktiken. Möte och möjlighet till erfarenhetsutbyte med kollegor inom HR ger en extra viktig dimension till programmet.

Katarina N
Skrev om Executive Master of Human Resources en del av Chefakademin

Utbildningens föreläsare håller genomgående hög kvalitet. Det finns en röd tråd genom de olika avsnitten - trots olika fokus och teman.

Anna N
Skrev om Executive Master of Human Resources en del av Chefakademin

Jag tycker att Executive Master of Human Resources (ej ännu avslutad då det är 2 moduler kvar) hittills har hållit mycket hög kvalitet. Ett professionellt uppbyggt program med fantastiskt inspirerande föreläsare och ämnen. Lyx är ordet som jag först kommer på vad gäller att få möjlighet att delta på denna utbildning - ett privilegium!

Susanne W
Skrev om Executive Master of Human Resources en del av Chefakademin

Ett mycket bra program där både föreläsarna och deltagarna berikar programmet. Utbildningen har hittills levt upp till mina förväntningar. Det är en bra blandning av föreläsningar och värdefulla diskussionsgrupper. Jag har fått med mig tankar och verktyg att jobba vidare med i min egen organisation samt ett nytt HR-nätverk.

Yvonne J
Skrev om Executive Master of Human Resources en del av Chefakademin

Hej Jag har fått ett bra bemötande och en så länge har mina förväntningar uppfyllts

Jenny S
Skrev om Executive Master of Human Resources en del av Chefakademin

Utbildningen har hittills helt motsvarat mina högst ställda förväntningar. Jag har stor nytta av både kursinnehållet och de övriga deltagarna som tillsammans berikar innehållet och hur jag kan tillgodogöra mig kunskaperna. Innehållsmässigt är det en lagom blandning av konkreta kunskaper om företagsledning och att vara en del av en ledningsgrupp, och mer abstrakt kunskap om människans natur, grupper, ledarskap och information. Alla kunskaperna ges det möjlighet att följa upp och omsätta i praktik utifrån mina egna förutsättningar...

Rikard B
Skrev om Executive Master of Human Resources en del av Chefakademin

Bemötandet är bra, rekommenderas.

Camilla C
Skrev om Executive Master of Human Resources en del av Chefakademin

Allt enligt förväntan. Mycket bra anordnat.

Jenny C
Skrev om Executive Master of Human Resources en del av Chefakademin

Är sammantaget mycket nöjd med utbildningen. Hög kvalite på de allra flesta föreläsarna, bra tempo och en bra nivå. Känner att jag fått med mig tankar, modeller och verktyg för att arbeta vidare med i mitt dagliga arbete.

Annika S
Skrev om Executive Master of Human Resources en del av Chefakademin

Utbildningen har motsvarat mina förväntningar med råge. Jag har flera uppslag som jag vill att min organisation ska spinna vidare på!