Executive Master of Leadership & Management

20 omdömen om Executive Master of Leadership & Management

Sedan starten hos Reco 2015
Klas D
Skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Chefakademin

Mycket professionellt bemötande, från första förfrågan och genom hela programmet. Allt som allt var det ett mycket väl sammansatt och genomfört program. Det finns givetvis förbättringspotential. Om man korrigerar efter den feedback deltagarna givit efter modulerna så kan man säkra att ligga på topp, men om programmet bara rullar vidare utan korrigeringar så kommer det, trots ett bra koncept, vattnas ur efterhand.

Svar från Executive Master of Leadership & Management

Hej Klas! Tack för din feedback gällande Master of Leadership and Management. De utvärderingar vi får in från er deltagare är oerhört värdefulla för oss. Dels den återkoppling ni ger respektive föreläsare, som vi använder för att förbättra just det speciella passet, dels andra synpunkter på aktualitet, helhetsintryck m.m. Normalt byter vi ut några föreläsare varje år och nästa år planerar vi att åka till Peking under en modul för att fördjupa oss i kinesisk utveckling och affärsliv. Andra exempel på hur vi använder återkoppling...

Jonas J
Skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Chefakademin

Jag hade stora förväntningar på programmet och de har faktiskt infriat. Känner att det har givit mig mycket energi, nya verktyg och en större nyfikenhet till hur jag kan utveckla mig som ledare. Man känner sig väl omhändertagen och får lagom mycket information. Inte minst så får man lära känna många andra trevliga människor som man delar erfarenheterna med och kan bygga nätverk med.

Jimmy H
Skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Chefakademin

Väl sammansatt program mixat med fantastiska föreläsare och diskussionsgrupper. Gunnar Ekman som är kursledare har haft en stor del att gruppen som helhet är väldigt tight där "vi" delar med oss ärligt och äkta. Utbildningen i stort har fram till nu överträffat mina förväntningar och givit mig mkt värdefulla kunskaper som jag kunnat applicera i min vardag.

Carolina S
Skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Chefakademin

Jag har fått ett mycket bra bemötande och utbildningen lever mycket bra upp till mina förväntningar.

Per-erik E
Skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Chefakademin

Ett mycket väl bemötande och både föreläsare och föreläsningar håller mycket hög nivå.

Maria B
Skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Chefakademin

Proffsigt och skräddarsytt bemötande till mig som kund och kursdeltagare för Executive Master of Leadership & Management. Alltid med ett personligt bemötande som får mig att känna mig sedd och att mina behov för att bygga min karriär blir tillgodosedda.

Tord L
Skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Chefakademin

Bra föreläsare och erfarna deltagare skapar en trevlig miljö där man lär sig många nya saker.

Thomas N
Skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Chefakademin

Jag har fått ett mycket bra och professionellt bemötande. Utbildningen överträffar mina förväntningar och är till stor nytta för mig i min vardag som VD.

Marcus N
Skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Chefakademin

Executive Master of Leadership & Management - bred och stimulerande utbildning. Täcker många områden och ger många perspektiv på ledarskap. Bra verktygslåda och goda möjligheter till att utöka sitt nätverk. Mycket positiv

Mirja H
Skrev om Executive Master of Leadership & Management en del av Chefakademin

Jag valde att läsa programmet Executive Master of Leadership & Management eftersom det ger en unik möjlighet att utveckla sig själv och sitt ledarskap för att bättre kunna möta de allt högre kraven som ställs i rollen som chef och ledare. Mgruppen svarade bäst upp till mina krav och förväntningar. Genom att alla som söker och kommer in måste ha flerårig arbetslivserfarenhet inom jobb med ledande befattningar, skapar det en bra grund för spännande diskussioner. Det leder också till att programmet blir väldigt väl förankrat...