Executive Master of Strategy

18 omdömen om Executive Master of Strategy

Sedan starten hos Reco 2015
Björn L
Skrev om Executive Master of Strategy en del av Chefakademin

Intressanta föreläsare för det mesta. Ger praktiska verktyg att ta med i strategiarbetet på hemmaplan.

Maria S
Skrev om Executive Master of Strategy en del av Chefakademin

Bemötandet från M-gruppen från start till genomförande är utmärkt. Lyhört, informativt och kunnigt. Upplevelsen är överlag att utbildningen är proffsigt upplagd och genomtänkt. Sedan håller inte alla föreläsare samma höga nivå, men det kompenseras av bra kurslitteratur och inte minst samtalen i grupperna med den samlade erfarenhet som finns där hos gruppernas medlemmar. Som kund vill jag gärna att kunskapen ges möjlighet till påfyllnad vid enskilda tillfällen efter kursavslut. Det kan ske på olika platser och kan även...

Johan S
Skrev om Executive Master of Strategy en del av Chefakademin

Mycket bra utbildning. God kvalitet på hemsida, förberedelser, och föreläsare Lite svårt att få den röda tråden i föreläsnings serien men det kanske blir logiskt i slutet

Lenka M
Skrev om Executive Master of Strategy en del av Chefakademin

Ett utmärkt val av ämnen och föreläsare samt möjlighet till att diskutera aktuella frågor med andra kursdeltagare gör Executive Master of Strategy till en bra investering för både mig och min arbetsgivare.

Christoffer J
Skrev om Executive Master of Strategy en del av Chefakademin

Mina förväntningar på utbildningen var höga eftersom jag fått starka rekommendationer att genomföra den av en kollega i branschen. Efter nu genomförda tre moduler av fem är jag mer än nöjd med innehållet och ser fram emot att slutföra utbildningen.

Johan J
Skrev om Executive Master of Strategy en del av Chefakademin

Mycket trevligt och professionellt bemötande hela kedjan från anmälan till genomförd utbildning. Föreläsare I toppklass och en lärare som ser alla och tar sig tid att lyssna.

Roger G
Skrev om Executive Master of Strategy en del av Chefakademin

Utbildningen håller väldigt hög nivå med föreläsare bidrar till den enskildes personliga utveckling samt att man får de verktyg man behöver inom det specifika området.

Andreas H
Skrev om Executive Master of Strategy en del av Chefakademin

Mycket bra litteratur inför träffarna och ett fantastiskt mottagande. Gunnar Ekman bidrar starkt till den positiva upplevelsen. Bra nivå på föreläsarna och kopplat till litteraturen, så ger det många nya inspel till ledarskapet. De olika perspektiven utmanar mitt eget ställningstagande, då vissa till vissa delar talar emot varandra vid en första anblick.

Hanna L
Skrev om Executive Master of Strategy en del av Chefakademin

Mycket bra utbildning för den som vill ha en grund inom affärsstrategi med bra innehåll och föreläsare. Rekommenderas!

Mårten L
Skrev om Executive Master of Strategy en del av Chefakademin

Executive Master of Strategy via Mgruppen. Jag upplever Mgruppen som ett mycket kompetent förtetag med utbildning och utbildare i framkant. De levde upp till förväntningarna och det de lovade och gav ett mervärde till mig som deltagare. Jag är mycket nöjd med utbildningen och servicen via Mgruppen.