Förstärk ditt ledarskap

Förstärk ditt ledarskap

Förstärk ditt ledarskap en del av Chefakademin

11 omdömen om Förstärk ditt ledarskap

Sedan starten hos Reco 2015
Ingrid C
Skrev om Förstärk ditt ledarskap en del av Chefakademin

Hej Jag tycker jag fick ett bra bemötenade från ledarna av utbildningen. Proffsiga och delade verkligen med sig samt bjöd på sig själva. Jättespännande utbildning men många bra innehåll. :) Mvh

Anette A
Skrev om Förstärk ditt ledarskap en del av Chefakademin

Första dagen var toppen tyvärr fick jag avbryta min kurs men ska gå i april istället.

Cim H
Skrev om Förstärk ditt ledarskap en del av Chefakademin

Otroligt bra utbildning. Har tagit med mig väldigt mångar bra tips. Gillar att det inte endast var modeller som gick igenom, utan fokus låg på att jobba fram lösningar på verkliga case som vi deltagare hade med oss. Många av dessa casen blev väldigt djupa! Rekommenderas starkt!

Lina A
Skrev om Förstärk ditt ledarskap en del av Chefakademin

Bästa kursen någonsin. Gick på djupet och gav förståelse i hur vi är som människor, inte bara det vanliga med grupputvecklingsteorier.

Stefan B
Skrev om Förstärk ditt ledarskap en del av Chefakademin

En mycket proffsig diskussion innan för att se att utbildningen passade med mina behov. Kursen var mycket väl genomförd. Lokalerna hade gärna fått vara fräschare, ljusare, öppnare.

Tomas Ö
Skrev om Förstärk ditt ledarskap en del av Chefakademin

Jättenöjd, både innan kursen och under, seriösa i sitt uppdrag och förmeddlar ett förtroende.

Sara B
Skrev om Förstärk ditt ledarskap en del av Chefakademin

Kursledaren tomas var mkt proffsig i sitt ledarskap av kursen. Gruppen är alltid betydelsefull och den var kanonbra. Arrangemang på konferensgården var också utmärkt.

Christian O
Skrev om Förstärk ditt ledarskap en del av Chefakademin

Hej ! Jag vill verkligen rekomendera denna utbildning som nog var den bästa jag någonsin gått både vad gäller innehåll, utbildare men även att mina medelever :-) som tack vare att alla verkligen ville vara där för att utvecklas gjorde varje dag både till en tuff utmaning men samtidigt rolig.

Olle J
Skrev om Förstärk ditt ledarskap en del av Chefakademin

Blev kontaktad på ett bra sätt efter att jag anmält mig. Bytte till en annan utbildning efter rekommendation och blev mycket nöjd.

Anette L
Skrev om Förstärk ditt ledarskap en del av Chefakademin

Bra utbildning som gav många värdefulla verktyg att använda för att själv kunna göra ett bra arbete.