Grundläggande Ledarskapsprogrammet

Grundläggande Ledarskapsprogrammet

Grundläggande Ledarskapsprogrammet en del av Chefakademin

Utbildningen riktar sig till dig som har rollen att leda utan ”chefskap”. Du är teamledare, coach, projektledare eller har en annan titel som visar att du är en formellt utsedd ledare. Du har ansvar för budget och/eller resultat. Du är en del av ledningen men utan ”chefs-mandatet”. Du har en mellanroll som inte är glasklar i alla sammanhang. Du skall leva upp till de förväntningar som din chef har på dig men utan att kunna ”peka med hela handen”. Icke-chefens position är inte lätt att hantera och inte alltid lätt att förstå.

85 omdömen om Grundläggande Ledarskapsprogrammet

Sedan starten hos Reco 2015
Tina T
Skrev om Grundläggande Ledarskapsprogrammet en del av Chefakademin

Om man har gått en del ledarskapsutbildningar tidigare var det inte så mycket nytt som tillfördes. De verktyg vi fick ta del av kände jag till sedan tidigare. Kanske inte helt levde upp till de förväntningar jag hade från start.

Anna L
Skrev om Grundläggande Ledarskapsprogrammet en del av Chefakademin

En av de bästa ledarskapsutbildningarna jag gått!

Jack D
Skrev om Grundläggande Ledarskapsprogrammet en del av Chefakademin

Kanon program! och Maja var en suverän handledare!

Sara E
Skrev om Grundläggande Ledarskapsprogrammet en del av Chefakademin

Jag fick ett bra bemötande av alla som jag hade kontakt med inom Mgruppen. Det var en mycket bra utbildning som jag har haft stor nytta av i mitt arbete.

Kajsa B
Skrev om Grundläggande Ledarskapsprogrammet en del av Chefakademin

Mycket bra! Kunnig kursledare som gav motivation och fick mig att utvecklas i rollen som gruppledare.

Sven Ö
Skrev om Grundläggande Ledarskapsprogrammet en del av Chefakademin

Mycket bra kurs med en väldigt engagerad ledare med stor erfarenhet från ledarskapskurser. Rekommenderar verkligen kursen till dom som behöver ledning i hur det är att vara ledare utan att vara chef. Rekommenderar er att välja internat-versionen av kursen för att man får ut mer av att umgås på kvällarna och att ha fokus på kursen istället för att gå hem och glömma kursen!

Samuel L
Skrev om Grundläggande Ledarskapsprogrammet en del av Chefakademin

Jag tyckte det var mycket bra!

Caroline M
Skrev om Grundläggande Ledarskapsprogrammet en del av Chefakademin

Överträffade mina förväntningar på alla plan! Fantastisk miljö, kompetenta och inspirerande kursledare och aktiva och engagerade kursdeltagare!

Linda E
Skrev om Grundläggande Ledarskapsprogrammet en del av Chefakademin

Riktigt nöjd! Trevlig kursledare, superfin anläggning, bra mat och bra upplägg på utbildningen! Rekommenderas!

Idris A
Skrev om Grundläggande Ledarskapsprogrammet en del av Chefakademin

Bra bemötande! Några ord kan beskriva min erfarenhet: Givande, rolig och lärorik.