Leda andra chefer

Leda andra chefer

Leda andra chefer en del av Chefakademin

10 omdömen om Leda andra chefer

Sedan starten hos Reco 2015
Nina F
Skrev om Leda andra chefer en del av Chefakademin

Utmärkta, personliga ledare med bred erfarenhet och god förmåga att förmedla och skapa engagemang. Deltagargruppen var väl sammansatt vilket innebar stort utbyte under hela utbildningen. Jag rekommenderar varmt denna utbildning.

Anna-maria A
Skrev om Leda andra chefer en del av Chefakademin

Bra kurs - som alla I någon ledningsgrupp borde gå.

Lilian N
Skrev om Leda andra chefer en del av Chefakademin

Mgruppen är väldigt duktiga på utbildning. Denna utbildning var precis vad jag behövde. Ett bra kontakt nät och bra ledningsgruppsverktyg framförallt.

Klas Ö
Skrev om Leda andra chefer en del av Chefakademin

Jag har lämnat en utvärdering direkt till Mgruppen där jag menar att kursen inte alls motsvarade mina förväntningar.

Andreas B
Skrev om Leda andra chefer en del av Chefakademin

Engagerad och kompetent handledning med både bra bakgrundsmaterial och improvisation efter gruppens behov. Bra energi där det känns att kursledaren vill beröra och utveckla individens kompetens genom gruppdiskussion och övningar.

Anna G
Skrev om Leda andra chefer en del av Chefakademin

Kan inte bedöma bemötandet vid anmälningen av utbildningen, gjorde den via nätet. Utbildningen som sådan var mycket bra och givande

Malin S
Skrev om Leda andra chefer en del av Chefakademin

Liten grupp, bra diskussioner och övningar med praktiska tillämpningar utifrån verklighetsbaserade case och behov i gruppen.

Carina A
Skrev om Leda andra chefer en del av Chefakademin

Jag är mycket nöjd med bemötande, kursen i sin helhet och mycket nöjd med kursledaren. Det jag har synpunkter på är deltagarna och våra olika kunskaper och erfarenheter. Det var stor skillnad på oss vilket inte gav mig så mycket.

Gunilla P
Skrev om Leda andra chefer en del av Chefakademin

Trevliga och duktiga ledare.Lagom mix av "föreläsning" och gruppdiskussioner och övningar samt tid för reflektion.

Henrik J
Skrev om Leda andra chefer en del av Chefakademin

Leda andra chefer var en väldigt bra kurs. Bemötande och organisation av kursen var mycket bra.