Ledarskap för erfarna chefer

Ledarskap för erfarna chefer

Ledarskap för erfarna chefer en del av Chefakademin

10 omdömen om Ledarskap för erfarna chefer

Sedan starten hos Reco 2015
Linda B
Skrev om Ledarskap för erfarna chefer en del av Chefakademin

Bra och proffsigt bemötande. Bra och relavant utbildning för mig som ledare.

Malin R
Skrev om Ledarskap för erfarna chefer en del av Chefakademin

Bra och engagerade kursledare. Var i en grupp med många olika personligheter, från olika typer av verksamheter och det var en stor tillgång!

Carina A
Skrev om Ledarskap för erfarna chefer en del av Chefakademin

lärorik upplevelse som gav nya insikter

Henrik L
Skrev om Ledarskap för erfarna chefer en del av Chefakademin

Levde upp till mina förväntningar.

Daniel F
Skrev om Ledarskap för erfarna chefer en del av Chefakademin

Blandat med människor från olika brancher

Erik M
Skrev om Ledarskap för erfarna chefer en del av Chefakademin

Mycket bra kurs. Skulle nog behövas ytterligare uppföljning efter 6-12 månader.

Ingela A
Skrev om Ledarskap för erfarna chefer en del av Chefakademin

Blev mycket väl bemött både när jag anlände till Wijk och när kursen startade. Jag fick nog ut mer av kursen än förväntat. Båda som höll kursen var mycket bra, men särskilt nöjd var jag med Pia Larsson, som var helt fantastisk. Det var mycket hennes förtjänst att vi fick så bra kontakt i gruppen på mycket kort tid. Innehållet var bra och överträffade mina förväntningar. Det enda som jag tycker kan förbättras är att jag saknade en häfte med sammanfattning av allt material och alla teorier som vi gick igenom under modulerna....

Ann-christine E
Skrev om Ledarskap för erfarna chefer en del av Chefakademin

Kursen var mycket bra och gav både uppdateringar av det man sedan tidigare kunde men även en hel del nytt som kan användas i ledarskapet. bra sammansättning av deltagare gjorde att det tillfödes mycket erfarenhet av olika slag.

Birgitta H
Skrev om Ledarskap för erfarna chefer en del av Chefakademin

Jag tycker det var en mycket bra kurs med mycket proffsiga kursledare. Jag fick många verktyg med mig som jag kan använda i mitt dagliga arbete. Dessutom gav kursen mig en riktig energiboost!

Eva K F
Skrev om Ledarskap för erfarna chefer en del av Chefakademin

Fantastisk utbildning med erfarna kursledare och bra innehåll. Upplägg med praktiska övningar, mkt verkliga situationer och varvat med teori i en mycket bra mix. Kursen kräver mycket av deltagarna men ger ändå mer tillbaka, man måste gå in för att dela med sig och reflektera över sin egen ledarroll och karaktär.