Management Acceleration Program

15 omdömen om Management Acceleration Program

Sedan starten hos Reco 2015
Charlotta F
Skrev om Management Acceleration Program en del av Chefakademin

Jag har köpt en ledarskapsutbildning som levde upp till mina förväntningar till fullo. Jag har tidigare varit på utbildning hos M-Gruppen och även då var jag mycket nöjd.

Åsa I
Skrev om Management Acceleration Program en del av Chefakademin

Professionellt bemötande och ett ledarutvecklingsprogram med hög kvalitet i de olika blocken. Lett till insikter om mig själv, styrkor och utvecklingsområden. Användbara verktyg i ledarskapets olika delar.

Niklas H
Skrev om Management Acceleration Program en del av Chefakademin

Jag gick en EMP-Kurs på 8 dagar. Mycket duktiga och trevliga med riktigt bra föreläsare. En av de bästa kurserna jag gått.

Thomas G
Skrev om Management Acceleration Program en del av Chefakademin

Professionellt företag med högkvalitativ utbildning.

Karin O
Skrev om Management Acceleration Program en del av Chefakademin

Mycket bra utbildning med varierande och kunniga föreläsare. Utbildningen fyllde mycket väl syfte och mål.

Daniel E
Skrev om Management Acceleration Program en del av Chefakademin

Har gått utbildningen STRATEGISKT LEDARSKAP OCH MANAGEMENT FÖR NORRA SVERIGE. De levde upp till mina förväntningarna som jag hade på utbildningen. Bemötandet har varit bra från början till slut.

Henrik R
Skrev om Management Acceleration Program en del av Chefakademin

Tycker det var en bra och givande utbildning. Gav bra nätverk och energi.

Ulf K
Skrev om Management Acceleration Program en del av Chefakademin

Ett företag som ser mig och mina behov och hjälper till med att föreslå lösningar. Senast så gick jag EMP som gav många nya insikter. De kurser som jag gått och även hört från andra är att de alltid är hög kvalitet och bra föreläsare. Man är dessutom mycket intresserade av feedback för att kunna bli bättre och hela tiden försöka överträffa förväntningar

Camilla L
Skrev om Management Acceleration Program en del av Chefakademin

Jag har gått ett ledarskapsprogram. Jag har bara positivt att säga om kursledarens bemötande och om programmets innehåll. Det gav mig jättemycket.

Gösta W
Skrev om Management Acceleration Program en del av Chefakademin

Min uppfattning är att jag har nytta av utbildningen och nätverket. Att träna på att planera strategier i arbetet skapar trygghet för mig och mina medarbetare