Ny som chef

Ny som chef

Ny som chef en del av Chefakademin

Utbildningen riktar sig till dig som inom kort kommer att börja i en chefsroll, eller som har jobbat mindre än två som chef utan att ha genomgått någon tidigare ledarskapsutbildning. Ditt nya yrke kräver en salig blandning av sunt förnuft, teoretisk kunskap, personlig mognad och ett lärande som aldrig tar slut. Men en aha-upplevelse kan vi nästan lova redan nu. Du kommer att få höra andra sätta ord på känslor som du trodde att du var ensam om. De flesta nya chefer brottas nämligen med liknande problem, tvivel och glädjeämnen.

111 omdömen om Ny som chef

Sedan starten hos Reco 2015
Andreas V
Skrev om Ny som chef en del av Chefakademin

Jag upplever att kursen levde upp till mina förväntningar som bestod i att få en verktygslåda för mitt framtida ledarskap. En bra mix på teori och praktiska övningar. Bemötandet var genomgående utmärkt.

Carlos C
Skrev om Ny som chef en del av Chefakademin

Helt ok kurs. Man får många olika verktyg som man kan använda på jobbet. Å andra sidan, gruppen jag va med var för stor vilket gjorde att tempot på kurset blev jätte lågt.

Maria N
Skrev om Ny som chef en del av Chefakademin

Jag tycker att kursen var bra, bemötandet professionellt och jag har en mycket positiv syn på både kursen och företaget efter kursen.

Katia S
Skrev om Ny som chef en del av Chefakademin

Det är en bra kurs att förstår lite bättre hur man skulle jobba med medarbetare. Lite mer real "case studies" exempler och lite mer direkt feedback kunde vara bra att ha.

Adam F
Skrev om Ny som chef en del av Chefakademin

Det var en väldigt väl genomtänkt kurs med en bra blandning av teori och praktiska övningar. Jag har redan haft nytta av innehållet i praktiken.

Jan M
Skrev om Ny som chef en del av Chefakademin

Bra utbildning. Kompetent kursledare med bra upplägg. Bra val av konferensanläggning.

Henrik E
Skrev om Ny som chef en del av Chefakademin

Väldigt trevlig och bra kursledare. Upplägget och kursdeltagarna gav många intressanta synvinklar och tankar, vilket gjorde kursen väldigt givande.

Rade C
Skrev om Ny som chef en del av Chefakademin

Bra kurs men mycket strul med uppgifterna som skulle göras online, t.ex. alla anäkter som mvåra medarbetare fyllde i digitalt fick fyllas i på papper i senare skede.

David H
Skrev om Ny som chef en del av Chefakademin

Bra kurs som gav en bra verktygslåda och språngbräda till mitt fortsatta liv som chef

Erik W
Skrev om Ny som chef en del av Chefakademin

Jag är nöjd med kursen, den motsvarade mer än väl mina förväntningar. Faktum är att den överträffade mina förväntningar. Kursledaren var bra och framförallt uppskattade jag hennes praktiska erfarenhet som hon använde till bra.