Projektledarprogrammet

14 omdömen om Projektledarprogrammet

Sedan starten hos Reco 2015
Anneli S
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Chefakademin

Bemötandet var bra, det gick snabbt och smidigt. Utbildningen var bra, platsen mindre bra men bra med internat.

Anders W
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Chefakademin

Jättebra kurs. Mycket praktiska övningar och möjligheter att reflektera över ens egen roll och arbete. Väldigt bra kursledare.

Xiomara S
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Chefakademin

Kursledare är den bästa! Hela konceptet ger så mycket motivation och smarta tips som är otroliga användbara på yrkesliv. Tack!

Helen L
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Chefakademin

Det var en jättebra utbildning. Intressant och lärorikt. Vi var en liten grupp på 6 personer och vi hade mycket erfarenhetsutbyte och många intressanta diskussioner. Toppbetyg til Janne som hade kursen och både Skogshem & Wijk och Lovik var underbara ställen att vistas på. Bra med träningstillfällen inbokade på varje tillfälle. Jag gillar också att det är uppdelat på tre tillfällen under en tremånaders period. Då har man tid att reflektera. Uppskattar även fokuset på stresshantering. Hjälper mej mycket i vardagen.

Nicklas B
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Chefakademin

Jag tyckte att upplägget på projektledarprogrammet motsvarade mina förväntningar. Vi var ett lagom stort antal deltagare och en mycket trevlig och engagerande föreläsare i Jan Sankala. Spridningen av de som deltog var bra eftersom man fick input från olika typer av verksamheter och hur dessa arbetade. Kursupplägget och lokalerna vi var i var alldeles utmärkt. Jag är mycket nöjd med utbildningen.

Kristina K
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Chefakademin

Bra kurs i trevlig miljö. Bra lärare.

Hampus K
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Chefakademin

Bra! jag har egentligen ingenting att tillägga mer än att det infriade mina förväntningar och var på en bra nivå utifrån mina förutsättningar. Kanske att jag för egen del tyckte skulle vilja ha lite mer fokus på användbara verktyg (inte nödvändigtvis digitala) och mindre fokus på att själv kunna sätta ihop en projektmodell. Tror många som jag har en modell att luta sig mot men är intresserade av det pragmatiska projektledararbetet. 4+

Jimmy G
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Chefakademin

Dä va gräjt! Mycket bra helt enkelt. Över förväntan.

Johan W
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Chefakademin

Jag tyckte programmet var över förväntan. Läraren, Jan Sankala, var väldigt pedagogisk och tydlig. Kombinationen med ledarskap och ta hand om sig själv tyckte jag tog kursen högre än vad jag förväntat mig. Har rekommenderat andra att gå den med.

Cecilia A
Skrev om Projektledarprogrammet en del av Chefakademin

Denna utbildning var väl anpassad oavsett om du är projektledare på fastighetsbolag, inom medicin eller industri. Gav rätt verktyg och förmedlande tydligheten av vad som projektledarrollen innebär.För min som varit projektledare under många år gav den nya sätt att se vissa saker på men även få bekräftat att jag arbetar rätt eller fel med vissa frågor.