UGL

UGL

138 omdömen om UGL

Sedan starten hos Reco 2015
Torbjörn N

Hej, Detta var den bästa utbildning jag har gått I hela min karriär. Väldigt proffsigt fån början till slut.

Malin D

Proffsigt genomfört och oerhört genomtänkt upplägg.

Paulina L

Väldigt bra bemötande från start till slut, känner mig mer än nöjd!

Karin A

Jag upplevde kursen positivt och fick ett väldigt trevligt bemötande, och det levde upp till förväntningarna.

Christina L

Väldigt kompetenta handledare. Kursen svarade till mina förväntningar och jag fick textat av mig själv - absolut lärorikt

Filip M

Väldigt bra, trotts att bra inte är en känsla :) Fick känslan av glädje och tacksamt av både handledare och UGL-deltagarna efter genomförd utbildning. Lärorik på många personliga plan vilket jag kommer ha nytta av i mitt fortsatta yrke som egenföretagare.

Andrea B

Jag tycker det var en väldigt bra kurs! Bra ordnat att man bor på "internat", så att man kan fokusera helt på kursen. Intensiv och väldigt nyttig

Dieter N

Superbra upplägg och proffsig kurs

Jonas H

Bemötandet var exemplariskt. Mina förväntningar var något lägra ställda än vad jag fick ut av utbildningen, så det blev bara bonus. Hela utbildningen, gruppen, kursgården och handledarna var något över det extra och jag är således mycket nöjd med veckan.

Frida C

Min upplevelse angående UGL var väldigt potsetivt, lärde mig massor om mig själv men även hur andra fungerar och tänker i olika sitvationen. Lärorikt!