Alla kategorier Övrigt Östergötland Norrköping Christenson & Riismark Jurister HB

Christenson & Riismark Jurister HB

Nordvästgatan 21, 603 85 Norrköping — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Christenson & Riismark Jurister HB

• Therese J
    Therese J skrev om Christenson & Riismark Jurister HB
    Räddade mig och min sons framtid tillsammans. 100% engagemang. Väldigt trevlig och god kunskap. Har redan rekommenderat till andra och kommer fortsätta att göra det. Behöver jag hjälp igen så vet jag vart jag vänder mig!
  • Jenny
    Jenny skrev om Christenson & Riismark Jurister HB
    Ett ljus i mörkret när ingen annan utväg fanns. Stor omtanke och klara besked. Kunnig, modig och ett stort engagemang. Jag rekommenderar Christenson & Riismark varmt!
  • Karin S
    Karin S skrev om Christenson & Riismark Jurister HB
    Kan varmt rekommendera denna jurist. Fick mycket professionell hjälp i en arbetstvist. Vänligt bemötande, enormt engagemang och alltid tillgänglig. Tvisten hade aldrig löst sig så pass bra för mig utan denna jurists hjälp och kunskap. Karin S
  • Maria S
    Maria S skrev om Christenson & Riismark Jurister HB
    En jurist som engagerar sig 100%, som ställt upp i akuta situationer och arbetat såväl kvällar som helger. Bra kontakt, tillmötesgående och snabb respons. Har varit ett stort stöd i den tvist som jag har gått igenom.
    Maria S
  • Bo D
    Bo D skrev om Christenson & Riismark Jurister HB
    Helnöjd med såväl bemötande som arbete. Bra och proffsig hjälp i en bodelning. Trevligt intryck, kan definitivt rekommenderas
    Bosse D

Nordvästgatan 21, 603 85 Norrköping