Alla kategorier Reservdelar Jönköping Vaggeryd Chromefälgar i Sverige AB

Båramovägen 6, 568 31 Skillingaryd — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Chromefälgar i Sverige AB

• Jan O
    Jan O skrev om Chromefälgar i Sverige AB
    Väldigt tillmötesgående och tillgängliga både på telefon och mail. Snabb leverans av däcken, och kanon pris!
    Rekommenderas
  • Janne S
    Janne S skrev om Chromefälgar i Sverige AB
    Frågade om ett paket fälgar, då skulle jag om jag beställde snabbt få med låsbultar och sånt på köpet. Sen kom paketet, inga låsbultar med och inget svar på mail eller sms, jag kom fram en gång på telefon men det gick inte att höra vad han sa och han var stressad. Sen kom fakturan, då hade de lagt till låsbultarna ändå utöver paketet, så jag skulle betala för två uppsättningar bultar plötsligt varav jag inte fått någon. Gick inte att få kontakt med chromefälgar. Dock så löste klarna detta då de frös fakturan till jag iaf inte behövde betala för en extra uppsättning låsbulter. dock saknar jag fortfarande den uppsättning jag skulle få på köpet. Undvik. Fälgarna är snygga och håller än så länge, dock är de ganska tunga.
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Chromefälgar i Sverige AB
    Kan bara hålla med föregående skrivare.undvik detta företag, bara en massa snack och bortförklaringar.skitfälgar, skitdäck och klarar inte av att montera däck rätt.
    en stor varning. UNDVIK
  • Lars-Åke H
    Lars-Åke H skrev om Chromefälgar i Sverige AB
    Tyvärr helt värdelöst företag, ringde samma dag frågade om däck och fälg fanns hemma. JA var svaret väl på plats (35 mil enkel resa) fanns fälg men inga kumho däck utan något totalt värdelöst däck som man aldrig hört talas om (kina däck som är livsfarliga när det är blött). DE totalvägrade erkänna att de sagt JA över telefon utan sålde/rekommenderade andra däck till mig och jag fick betala samma pris ändå. När försökte pruta var svaret vi har inte tvingat dig att köra hit? De sa dessutom helt ärligt att det andra däcken är bra trots att efter lite googlande så är 0 på alla våtegenskaper på däcket. Nej du aldrig mer SE UPP !! Dessutom trillar färg av deras fälgar om man läser på rejta.se VAR SMART UNDVIK !
  • Kasper S
    Kasper S skrev om Chromefälgar i Sverige AB
    Ostrukturerat och dålig återkoppling till att börja med! Jag fick fellevererade däck och skulle få kompensation för detta? Inget har hänt ...

Kan inte rekommendera detta företag!

Båramovägen 6, 568 31 Skillingaryd