Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Djurgården Cirkus Arena och Restaurang på Djurgården AB

Cirkus Arena och Restaurang på Djurgården AB

Djurgårdsslätten 43-45, 115 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Cirkus Arena och Restaurang på Djurgården AB

• Josefin B
    Josefin B skrev om Cirkus Arena och Restaurang på Djurgården AB
    Uselt av Cirkus att inte ha hiss upp till de övre läktarplatserna och att dessutom inte skriva detta på sin hemsida är ännu värre.
    Alla handikappade är inte rullstolsburna. Dessutom dåligt av personal att inte ens erbjuda en arm som stöd uppför trappan när man ser att en gäst går med krycka.

Har mailat Cirkus och frågat varför de har så dålig handikappanpassning och varför de inte är tydligare med det på sin hemsida men inte ens fått nåt svar. Dåligt! Nä nästa gång går vi på Kungliga operan istället. Där finns både hiss och trevlig personal. Läs mer
  • paz z
    paz z skrev om Cirkus Arena och Restaurang på Djurgården AB
    måste berömma tjejerna i garderoben! jag krånglade till det för den ena tjejen gina tror jag hon hette men hon var super proffsig och super trevlig! jag kommer att besöka Cirkus flera gånger efter denna händelse. Läs mer
  • Ami H
    Ami H skrev om Cirkus Arena och Restaurang på Djurgården AB
    Måste säga att Cirkus är den perfekta konsertarenan! Den känns intim, nära och har ett väldigt bra ljud. Oavsett du får plats långt bak och högt upp eller får en ståplats nära scen får du en fantastisk och bra upplevelse av konsterten.
    Har haft många bra konsertupplevelser på just Cirkus, Patti Smith, Robert Plant och Jethro Tull för att nämna några, ingen enda har varit en besvikelse.
    Så om du står i valet och kvalet är konserten på Cirkus kan du utgå från att det blir en bra konsertupplevelse! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Frida R Frida R tycker:
“Jättegott och superbra service...” Läs mer
4.6 i betyg av 1963 omdömen
4.0 i betyg av 2066 omdömen