City Laserklinik Stockholm AB

Läs vad 14 kunder tycker om City Laserklinik Stockholm AB

• ULRIKA H

2020-11-23

ULRIKA H skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Fick ett rätt otrevligt bemötande redan från start. Fick stå ute och vänta till sista minuten för tiden jag hade innan hon släppte in mig.
    Som yrkesperson upplevde jag henne som osympatisk och ganska självgod.
    Hon snuvade mig på en av tre behandlingar via lets deal genom att svara ett kort meddelande att tiden för mig att utnyttja min redan betalade behandling är ute.

Maskinerna verkade dock professionella och stället var rent och fint, men ordinariepriserna är hutlösa.

Finner det lite intressant att de positiva recensionerna här nedanför enkom är från anonyma personer" samt ibland dubbletter. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Beauty & Medical Team
    4.7 / 5 i betyg — 570 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smink och gjort olika ty"
  • 2020-07-10

ALECIA L skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Jag köpte min behandling via letsdeal, plasma pen under ögon.
    Ett mycket proffsigt och positivt bemötande möttes jag av trots att jag var 30 minuter sen till min behandling!
    Jag fick en utförligt genomgång av all den information jag behövde veta om behandlingen samt eftervården och kände mig verkligen trygg.
    Efter att hon tittat på mitt önskade område och vi diskuterat bästa tänkbara resultat gjorde hon även kostnadsfritt ytterligare ett område och det visar verkligen att denna kvinna snarare vill utföra ett perfekt arbete heller än att bara tjäna en extra slant!
    Jag kommer garanterat återkomma och rekommenderar varmt andra att välja denna salong om det är perfektion och hög kompetens man önskar! Läs mer
  • 2020-06-15

JOANNA R skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Jag har varit kund nu i över 3 år och genom mina år har jag varit och besökt flera salonger, men denna klinik är något extra! jag är jätte glad över att ha hittat denna klinik med jätte bra service och även kunskapen i hög nivå samtidigt som personalen verkligen vill hjälpa sin kund på bästa sätt,
    här blir man verkligen omhändertagen och får den hjälp man verkligen behöver,
    dessutom är denna klinik med i SHR vilket känns väldigt viktigt för mig att veta att den som jobbar med min hud är Auktoriserad hudterapeut och har rätt utbildning, rekommenderar denna klinik starkt!!! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Monas Klippotek
    4.8 / 5 i betyg — 141 omdömen
    Badge2020
    "Får alltid ett väldigt varmt och trevligt bemötande. Mona är en skicklig och lyhörd frisör. Mycket prisvärd för såväl klippning, produkter"
  • 2018-11-16

Mikaela A skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    här blir man verkligen omhändertagen och får den hjälp man verkligen behöver,
  • 2018-09-28

Veronica B skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Personal har väldigt bra bemötande och humör, inga bittra jämfört med vart jag varit förut!, det är fräscht och fint skulle verkligen rekommendera denna klinik! Älskar! Läs mer
  • 2018-09-07

Fatima A skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Hade acne problem länge, fick jätte bra hjälp och ser förändring, jätte duktigt Läs mer
  • 2018-08-28

Amanda A skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Behandlat mina ytliga kärl och blev överraskad hur effektiv 1 behandling var, 1 enda behandling och ytliga kärlen var borta, personalen är trevliga och man får ett fint bemötande. Mina ytliga kärl är borta så jag rekommenderar denna klinik starkt! Läs mer
  • 2018-08-20

Erica G skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Har varit hos många kliniker som tänker mycket på pengar och inte på kunden! Men denna klinik är helt tvärt emot, tänker på kunden och inte plånboken, jag rekommenderar starkt då jag har fått ett otroligt resultat med min jobbiga acne! Jätte trevlig personal som verkligen lagt ner tid på att jag ska få hjälp! Läs mer
  • agnes k

2018-08-03

agnes k skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Jag har varit där genom en 'let's deal' erbjudande: fettfrysning. Jag blev nöjd med behandlingen; jag gjorde den igår, så det kommer ett tag att se slut-resultaten efter en sån behandling, men maskinen och behandlingen var hög kvalitet. Hon var jätte trevlig och proffsig. Jag rekommenderar denna klinik! Läs mer
  • 2018-07-11

Maja A skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Fint bemötande, fick all hjälp jag behövde och resultatet var chockerande ! Super nöjd skulle verkligen rekommendera denna klinik Läs mer
  • Nette T

2018-07-11

Verifierad kundrelation
    Nette T skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Jag blev också lurad hos dem. Hon vilje att jag ska betala extra 1000 för att göra "hela " behandlingen. Jättedålig service, oprofessionell.Hon bryr sig inte om kunder bara om pengar . Jag skulle ABSOLUT INTE rekommendera kliniken.Jättebesviken!!!! Läs mer
  • Tim  S

2018-03-01

Tim S skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Bokade en tid för behandling genom bokadirekt som var angivet på deras hemsida sen jag ett mejl om att den inte gick igenom så försökte kontakta dem via telefon, sms och mejl i en veckas tid men aldrig något svar. Oseriöst! Läs mer
  • Rim R

2017-08-29

Rim R skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Vart lurad på alla mina deals jag köpte hos dem. Gick inte att boka genom boka direkt vilket man hänvisade till, men när jag väl lyckades boka två tider till min mamma och mig fick vi ett sms dagen innan behandlingen att ena koden redan använts!!!! Jag förklarar att vi aldrig varit där och att vi i sånt fall måste kontakta lets deal, vilket hon tyckte att vi skulle göra och om vi kom på utsatt tid måste min mamma betala fullbehandling. Lurad på tusen lappar:(((( Läs mer
  • 2017-04-14

Martina W skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Mycket nonchalant bemötande när man ställer frågor angående behandling. Kommer aldrig gå dit igen och rekommenderar dig att hitta någon annan salong. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte