City Laserklinik Stockholm AB

City Laserklinik Stockholm AB

Läs vad 29 kunder tycker om City Laserklinik Stockholm AB 2

2021-03-02
    Bra utrustning, trevlig personal och smidiga behandlingar
    2021-03-02
    Jätte trevlig och kunnig personal, jätte bra bemött och fick all information om behandlingen jag gick på. Rekommenderar stort
    Köpte laser behandling.
    Professionell och supervänlig personal.
    Mycket nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera denna salong.
    2020-12-23
    Alltid bra och trevligt bemötande, kan varmt rekommendera Ramona.
    2020-12-23
    Mycket trevligt bemötande. Bra och tydlig information under konsultationen. Kände mig i goda händer. Kan starkt rekommendera denna klinik.😊
    2020-12-21
    Ramona är Super trevlig och kunnig . Rekommenderar starkt .
    Tack Finaste Rania för ditt fina omdöme det värmer :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
  • Rima B
    2020-12-21
    Fantastiskt bemötande och omhändertagande, Ramona är verkligen kunnig inom sitt område och jag känner mig i trygga händer när jag är hos henne.

Alltid mer än nöjd, rekommenderar starkt!!
    Tack Finaste Rima för ditt fina omdöme det värmer, Du är alltid hjärtligt Välkommen :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
    2020-12-21
    Underbart och bra bemötande :) rekommenderar starkt!
    Tack Finaste Bianca för ditt fina omdöme det värmer :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
    2020-12-21
    Det var mycket bra, jag är nöjd 🌹
    Tack Fina Rounak för ditt fina omdöme det värmer :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
    2020-12-21
    Väldigt duktiga och kunnig personal
    Längtar till nästa behandling:)
    rekommenderar dem starkt
    Tack Finaste Yvonne för ditt fina omdöme det värmer :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
    2020-12-20
    Hårborttagning hel kropp
    Mycket bra bemötande
    Helt underbar personal
    Tack Inga-lill för ditt fina omdöme det värmer :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
    2020-12-19
    Vänlig och respektfull bemötande flexibel och tillmötesgående och utför arbetet på ett professionellt sätt
    Tack Katti för ditt fina omdöme det värmer :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
    2020-12-18
    Smidig och proffesionellt. Bra bemötande. Smärtfri.
    Tack Nahla för ditt fina omdöme det värmer :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
    2020-12-18
    Bokat tid som jag trodde var laserbehandling av vårta fot.Det visade sig att jag hade missförstått behandlingen. Jag hade åkt ca 5 mil och var naturligtvis inte glad. Ramona såg detta och erbjöd sig att kreditera min betalning. Mottagande och omtanken från Ramones sida var mycket värt.
    Tack Kenneth för ditt fina omdöme det värmer :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
    2020-12-18
    Mycket bra bemötande och bra service och pålitlig
    Tack Trifa för ditt fina omdöme, det värmer och får oss att jobba ännu hårdare. :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
    2020-12-10
    Trevligas och nöjd med behandling.
    Tack Fozia för ditt fina omdöme det värmer :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
  • ULRIKA H
    2020-11-23
    Verifierad kundrelation
    Fick ett rätt otrevligt bemötande redan från start. Fick stå ute och vänta till sista minuten för tiden jag hade innan hon släppte in mig.
    Som yrkesperson upplevde jag henne som osympatisk och ganska självgod.
    Hon snuvade mig på en av tre behandlingar via lets deal genom att svara ett kort meddelande att tiden för mig att utnyttja min redan betalade behandling är ute.

Maskinerna verkade dock professionella och stället var rent och fint, men ordinariepriserna är hutlösa.

Finner det lite intressant att de positiva recensionerna här nedanför enkom är från anonyma personer" samt ibland dubbletter.
    Hej Ulrika, tråkigt att du känner så men eftersom det är Corona tider så måste vi som klinik tänka på allas säkerhet först,dvs den kunden som är bokad innan din tid, därför går vi efter den tid man är bokad.Sedan hade du lite tid kvar på din giltighetstid i överlag, trots detta va vi snälla och lät dig fortsätta med din andra behandling fast din giltighetstid redan hade passerat, Du hade även bokat olika uppgifter vid dina två bokningar du gjort hos oss vilket vi normalt inte brukar acceptera med en bokning med ogiltig och förändrad kontaktinfo med annat för och efternamn eller kontaktuppgifter,Gällande din 3 behandling så kontaktar du oss efter 10 månader fram och så länge kan man inte förvänta sig att fortsätta, med ett sådant långt mellanrum efter din andra behandling, när löptiden långt innan redan hade passerat, vilket vi förklarade för dig. City Laserklinik Stockholm AB
    2020-07-10
    Jag köpte min behandling via letsdeal, plasma pen under ögon.
    Ett mycket proffsigt och positivt bemötande möttes jag av trots att jag var 30 minuter sen till min behandling!
    Jag fick en utförligt genomgång av all den information jag behövde veta om behandlingen samt eftervården och kände mig verkligen trygg.
    Efter att hon tittat på mitt önskade område och vi diskuterat bästa tänkbara resultat gjorde hon även kostnadsfritt ytterligare ett område och det visar verkligen att denna kvinna snarare vill utföra ett perfekt arbete heller än att bara tjäna en extra slant!
    Jag kommer garanterat återkomma och rekommenderar varmt andra att välja denna salong om det är perfektion och hög kompetens man önskar!
    Tack Alecia för ditt fina omdöme, det värmer och får oss att jobba ännu hårdare. :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
    2018-11-16
    Jag har varit kund nu i över 3 år och genom mina år har jag varit och besökt flera salonger, men denna klinik är något extra! jag är jätte glad över att ha hittat denna klinik med jätte bra service och även kunskapen i hög nivå samtidigt som personalen verkligen vill hjälpa sin kund på bästa sätt,
    här blir man verkligen omhändertagen och får den hjälp man verkligen behöver,
    dessutom är denna klinik med i SHR vilket känns väldigt viktigt för mig att veta att den som jobbar med min hud är Auktoriserad hudterapeut och har rätt utbildning, rekommenderar denna klinik starkt!!!
    Tack Mikaela för ditt fina omdöme, det värmer och får oss att jobba ännu hårdare. :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
    2018-09-28
    Personal har väldigt bra bemötande och humör, inga bittra jämfört med vart jag varit förut!, det är fräscht och fint skulle verkligen rekommendera denna klinik! Älskar!
    Tack Veronica för ditt fina omdöme, det värmer och får oss att jobba ännu hårdare. :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
    2018-09-07
    Hade acne problem länge, fick jätte bra hjälp och ser förändring, jätte duktigt
    Tack Fatima för ditt fina omdöme, det värmer och får oss att jobba ännu hårdare. :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
    2018-08-28
    Behandlat mina ytliga kärl och blev överraskad hur effektiv 1 behandling var, 1 enda behandling och ytliga kärlen var borta, personalen är trevliga och man får ett fint bemötande. Mina ytliga kärl är borta så jag rekommenderar denna klinik starkt!
    Tack Amanda för ditt fina omdöme, det värmer och får oss att jobba ännu hårdare. :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
    2018-08-20
    Har varit hos många kliniker som tänker mycket på pengar och inte på kunden! Men denna klinik är helt tvärt emot, tänker på kunden och inte plånboken, jag rekommenderar starkt då jag har fått ett otroligt resultat med min jobbiga acne! Jätte trevlig personal som verkligen lagt ner tid på att jag ska få hjälp!
    Tack Erica för ditt fina omdöme, det värmer och får oss att jobba ännu hårdare. :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
  • agnes k
    2018-08-03
    Jag har varit där genom en 'let's deal' erbjudande: fettfrysning. Jag blev nöjd med behandlingen; jag gjorde den igår, så det kommer ett tag att se slut-resultaten efter en sån behandling, men maskinen och behandlingen var hög kvalitet. Hon var jätte trevlig och proffsig. Jag rekommenderar denna klinik!
    2018-07-11
    Fint bemötande, fick all hjälp jag behövde och resultatet var chockerande ! Super nöjd skulle verkligen rekommendera denna klinik
    Tack Maja för ditt fina omdöme, det värmer och får oss att jobba ännu hårdare. :-) Mvh City Laserklinik City Laserklinik Stockholm AB
  • Nette T
    2018-07-11
    Verifierad kundrelation
    Jag blev också lurad hos dem. Hon vilje att jag ska betala extra 1000 för att göra "hela " behandlingen. Jättedålig service, oprofessionell.Hon bryr sig inte om kunder bara om pengar . Jag skulle ABSOLUT INTE rekommendera kliniken.Jättebesviken!!!!
  • Tim  S
    2018-03-01
    Bokade en tid för behandling genom bokadirekt som var angivet på deras hemsida sen jag ett mejl om att den inte gick igenom så försökte kontakta dem via telefon, sms och mejl i en veckas tid men aldrig något svar. Oseriöst!
    Hej Tim Ja du råkade boka med fel telefonnummer då det gick till en annan person som hade de telefonnumret och den personen avbokade eftersom den inte hade bokat, vilket inte är det lättaste att hantera som företag då vi inte vet vad som hänt utan de är du och en annan som har krockat på sätt och vis.. när du skriver till oss varför vi avbokat och vi vet att det är något vi inte gjort, du hörde av dig vid en sen fredag och vi har stängt under helgen så ja det tog några dagar men vi som företag har egentligen inte gjort något fel och vi beklagar att vi inte kunde komma med fortare respons men kan inte komma med något vi själva inte fått något svar på , men när kunden som fått bokningen återkom till oss direkt efteråt med att han har fått en bokning som han ej hade bokat och undrade varför, så fick vi vårat svar och återkom till dig direkt efter det. Så vi som företag försöker alltid göra vårt bästa men tråkigt när det händer saker vi inte riktigt kan hantera. City Laserklinik Stockholm AB
  • Rim R
    2017-08-29
    Vart lurad på alla mina deals jag köpte hos dem. Gick inte att boka genom boka direkt vilket man hänvisade till, men när jag väl lyckades boka två tider till min mamma och mig fick vi ett sms dagen innan behandlingen att ena koden redan använts!!!! Jag förklarar att vi aldrig varit där och att vi i sånt fall måste kontakta lets deal, vilket hon tyckte att vi skulle göra och om vi kom på utsatt tid måste min mamma betala fullbehandling. Lurad på tusen lappar:((((
    Ja ingen kund vid de namnet och efternamn som börjar på R har varit kund hos oss eftersom man lagt ut bild dessutom som man inte känner igen heller, Sen borde vi veta om händelsen som du angiver som inte heller är korrekt. så lite lustigt faktiskt samtidigt som man undrar om detta är någon konkurrent som bara skriver detta... City Laserklinik Stockholm AB
    2017-04-14
    Mycket nonchalant bemötande när man ställer frågor angående behandling. Kommer aldrig gå dit igen och rekommenderar dig att hitta någon annan salong.