Alla kategorier Skönhetssalong Stockholms län Upplands Väsby City Laserklinik Stockholm AB

City Laserklinik Stockholm AB

Centralvägen 1, 194 76 Upplands väsby — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om City Laserklinik Stockholm AB

• Fatima A
    Fatima A skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Hade acne problem länge, fick jätte bra hjälp och ser förändring, jätte duktigt Läs mer
  • Amanda A
    Amanda A skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Behandlat mina ytliga kärl och blev överraskad hur effektiv 1 behandling var, 1 enda behandling och ytliga kärlen var borta, personalen är trevliga och man får ett fint bemötande. Mina ytliga kärl är borta så jag rekommenderar denna klinik starkt! Läs mer
  • Erica G
    Erica G skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Har varit hos många kliniker som tänker mycket på pengar och inte på kunden! Men denna klinik är helt tvärt emot, tänker på kunden och inte plånboken, jag rekommenderar starkt då jag har fått ett otroligt resultat med min jobbiga acne! Jätte trevlig personal som verkligen lagt ner tid på att jag ska få hjälp! Läs mer
  • agnes k
    agnes k skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Jag har varit där genom en 'let's deal' erbjudande: fettfrysning. Jag blev nöjd med behandlingen; jag gjorde den igår, så det kommer ett tag att se slut-resultaten efter en sån behandling, men maskinen och behandlingen var hög kvalitet. Hon var jätte trevlig och proffsig. Jag rekommenderar denna klinik! Läs mer
  • Maja A
    Maja A skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Fint bemötande, fick all hjälp jag behövde och resultatet var chockerande ! Super nöjd skulle verkligen rekommendera denna klinik Läs mer
  • Nette T
    Nette T skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Jag blev också lurad hos dem. Hon vilje att jag ska betala extra 1000 för att göra "hela " behandlingen. Jättedålig service, oprofessionell.Hon bryr sig inte om kunder bara om pengar . Jag skulle ABSOLUT INTE rekommendera kliniken.Jättebesviken!!!! Läs mer
  • Tim  S
    Tim S skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Bokade en tid för behandling genom bokadirekt som var angivet på deras hemsida sen jag ett mejl om att den inte gick igenom så försökte kontakta dem via telefon, sms och mejl i en veckas tid men aldrig något svar. Oseriöst! Läs mer
  • Rim R
    Rim R skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Vart lurad på alla mina deals jag köpte hos dem. Gick inte att boka genom boka direkt vilket man hänvisade till, men när jag väl lyckades boka två tider till min mamma och mig fick vi ett sms dagen innan behandlingen att ena koden redan använts!!!! Jag förklarar att vi aldrig varit där och att vi i sånt fall måste kontakta lets deal, vilket hon tyckte att vi skulle göra och om vi kom på utsatt tid måste min mamma betala fullbehandling. Lurad på tusen lappar:(((( Läs mer
  • Martina W
    Martina W skrev om City Laserklinik Stockholm AB
    Mycket nonchalant bemötande när man ställer frågor angående behandling. Kommer aldrig gå dit igen och rekommenderar dig att hitta någon annan salong. Läs mer

Bästa skönhetssalongerna i Upplands Väsby:

Ulvsundavägen 10, 16733, BROMMA