Riskettan

78 omdömen om Riskettan

Yuki Kim Lucifer Noctis L

Jag tyckte risk 1an var bra, bra information och härligt att man inte bara behöver sitta och lyssna hela tiden utan får engagera sig i ämnet också

Pankaj C

I have booked below products from City Trafikskola: - Theory course - Driving Lessons - Risk 1 - Risk 2 Staff is very friendly and teachers are very friendly and efficient.

Krian S

Had taken Risk-1 course with CityTrafikskola. I am fully satisfied with the teaching.

Viktor A

Hade fått höra på förhand att riskettan skulle vara jättetråkig. Men Emelie som höll i den lyfte verkligen hela klassrummet och fick oss engagerade i många gruppdiskussioner och filmer - något som gjorde att undervisningen gick betydligt snabbare och var betydligt roligare än man trodde när man först satte sig där inne. Extra plus för fikat som också fanns tillgängligt och Emelies sköna och förstående inställning! Jag är väldigt nöjd.

Erik K

Den var både informativ och trevlig. Lagom mängd eget tänkande och lärande från instruktör.

Julia P

Bemötandet och utförandet sv kursen var mycket bra. Risk 1 levde upp till mins förväntningar. Utbildningen var bättre än vad jag trodde den skulle vara då den utfördes på ett sådant sätt att eleverna fick delta mycket i undervisningen.

Sheila S

Saknar kursmaterialet i digital eller pappersform 😉

Suzana L

Det är en bra skola trevliga lärare och intressanta lektioner

Gael M

Jag tyckte ert bemötande var utmärkt och er presentation väldigt lärorik. Dessutom så fick man samarbeta med nya människor vilket var ett plus.

Amina A

Jag är väldigt nöjd! Lärde mig mycket nytt och jag tyckte det var roliga diskussioner.