Aktiv på Reco.se sedan 2016

- Theory course
    - Driving Lessons
    - Risk 1
    - Risk 2
    Staff is very friendly and teachers are very friendly and efficient. Läs mer
  • Krian S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Had taken Risk-1 course with CityTrafikskola. I am fully satisfied with the teaching. Läs mer
  • Viktor A skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Hade fått höra på förhand att riskettan skulle vara jättetråkig. Men Emelie som höll i den lyfte verkligen hela klassrummet och fick oss engagerade i många gruppdiskussioner och filmer - något som gjorde att undervisningen gick betydligt snabbare och var betydligt roligare än man trodde när man först satte sig där inne. Extra plus för fikat som också fanns tillgängligt och Emelies sköna och förstående inställning! Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Erik K skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Den var både informativ och trevlig. Lagom mängd eget tänkande och lärande från instruktör. Läs mer
  • Julia P skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Bemötandet och utförandet sv kursen var mycket bra. Risk 1 levde upp till mins förväntningar. Utbildningen var bättre än vad jag trodde den skulle vara då den utfördes på ett sådant sätt att eleverna fick delta mycket i undervisningen. Läs mer
  • Sheila S skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Saknar kursmaterialet i digital eller pappersform 😉 Läs mer
  • Suzana L skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Det är en bra skola trevliga lärare och intressanta lektioner Läs mer
  • Gael M skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag tyckte ert bemötande var utmärkt och er presentation väldigt lärorik. Dessutom så fick man samarbeta med nya människor vilket var ett plus. Läs mer
  • Amina A skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Jag är väldigt nöjd! Lärde mig mycket nytt och jag tyckte det var roliga diskussioner. Läs mer
  • Nathalie J skrev om Riskettan en del av City Trafikskola i Västerås
    Riskettan var jättebra och hade en super bra kurs ledare. Citytrafikskola i Västerås är toppen bra på att undervisa och fick alla att känna sig avslappnade och delta på kursen. Tack. Läs mer