City Trafikskola i Västerås

City Trafikskola i Västerås

www.citytrafikskola.net
  • BadgeNineYears

City Trafikskola ligger mitt i centrala Västerås och vi hjälper våra elever tryggt till körkort för personbil med både automat och manuell växellåda. Utbildningen genomförs i ljusa fräscha lokaler och med moderna, lättkörda VW Golf. Vi har även intensivkurser och erbjuder vid behov boende i samarbete med Hotell Västerås. Även...

522 omdömen om City Trafikskola i Västerås

Anna Maria P
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Riktig bra trafikskola! Rekommenderar starkt! Väldigt duktiga lärarna med goda erfarenheter och kan förklara tydligt, lätt att förstå. Väldigt fint bemötande, proffesionellt, vänliga personal. Har haft roliga och lärorika körlektioner.

Svar från City Trafikskola i Västerås

Starkt jobbat Anna Maria! Stort grattis igen och kör försiktigt! :)

Janitha B
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Excellent teaching and received some good tips to pass the test.

Melicia O
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Super bra körskola med jätte fin snäll personal. Så hjälpsamma och har haft en sån rolig upplevelse hos er<3

Sabarin M
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Jag köpte 30 lektioner hos City trafikskola i Västerås och det var det bästa valet jag har gjort. Jag blev bemött på ett bra sätt och lärarna var väldigt bra på det de gjorde.

Migle S
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Amazing school! I had an amazing experience learning to drive at City Trafikskola. I'm new to Sweden and they gave me all of the information I needed about getting a licence before I even signed up, so I felt in great hands to take my driving licence there from my first encounter. The teachers were amazing and really care about you doing well and being a safe driver. I was always looking forward to my lessons. The teachers were always really prepared and professional, but also always made me feel at ease when driving and...

Zelda S
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Jag köpte ett paket och är väldigt nöjd med City Trafikskola. Personalen är oerhört vänliga och hjälper alltid till på alla sätt dem kan.

Zeinab S
Skrev om City Trafikskola i Västerås

professionella personal och fantastisk stöd

John B
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Mycket bra och proffesionellt bemötande. Stöttande genom hela vägen.

Udari P
Skrev om City Trafikskola i Västerås

I had a really nice experience from City Traffic School. I started 4 months back and I did not have any touch with driving for 4 years. All the staff were really nice and friendly. I passed my driving test on the first attempt. I wanted to have an English speaking instructor and all of them were really professional. Thank you so much Robin and all the others.

Maaz H
Skrev om City Trafikskola i Västerås

The school is amazing, I started with no clues of cars 4 months ago. Now, I am confident with driving manual cars, and I even got my license on my first trial. The instructors have good ways on working on students and developing their skills. Most important that you find a teacher where you have a good interaction with him/her. Then, you can make a faster progress.

Kurdo I
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Mycket bra bemötande och bra lektion

Angsima F
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Duktiga trafiklärare som visar förståelse. Har haft några olika och alla var så vänliga och bekväma att köra med. Inget att klaga på

Christine S
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Pedagogiska utbildare med vassa kunskaper. Kände mig alltid trygg att köra med lärarna. Bästa trafikskolan i Västerås.

Zejni A
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Bra trafikskola med bra trafiklärare som är hjälpsamma !

Maria M
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Every instructor I had class with was amazing. Specially Jane, she gave clear instructions and advice and took me to routes that went into the driving exam. I left prepared for the exam with 12 driving classes I had.

Tha Taw E
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Professionella handlare, bra bemötande och alltid hjälpsamma.

Neo E
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Väldigt trevlig personal och bra på att lära ut

Yousif H
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Riktigt bra skola som verkligen vet vad dem gör

Alexander G
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Jag har haft en otroligt bra upplevelse på City trafikskola i Västerås. Jag fick först superbra hjälp med att lägga upp en plan för hur och när jag skulle kunna ta mitt körkort (intensivkurs) som sen följdes utan anmärkning. Sjukdom eller andra förhinder hos personalen löstes snabbt och utan påverkan på mig. Alla körlärare var trevliga samtidigt som de var tydliga och duktiga på att förklara och instruera mig som elev. Jag rekomenderar denna trafikskola varmt!

Elin S
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Jag tog en intensivkurs på skolan och jag tycker att den var väldigt bra. Det fanns ett bra upplägg med tydliga lektioner samt stabilitet i att ha få ha samma lärare hela tiden. Man märker även att körlärarna är väldigt kunniga. Jag kände mig väldigt välkommen på skolan och känner att jag blev väldigt bra bemött av samtliga på körskolan. Varje dag möttes man av receptionisten som alltid var glad och peppade en inför kommande lektion! Rekommenderar starkt!

Iacob I
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Trafiklärarna inklusivt receptionisten har givit ett riktigt bra bemötande. De hälsar glatt och ger all hjälp en elev behöver både inom körningen och appen/bokningar. Mina förväntningar var rätt så låga eftersom personligen är det inte särskilt roligt att köra. Jag trodde det skulle bara finnas stränga lärare men resultatet visades något helt annat. Bemötandet och lärandet var exceptionella. De är lugna och ser hur mycket en elev kan. De ger riktigt bra tips och råd vilket leder till en snabb utveckling inom elevs körning....

Stefan T

Gryma på allt! Rekommenderar starkt!! Tack city trafikskola för körkort!🥳🥳

Philip J
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Jag vet bemött på ett bra sätt så jag kände mig trygg och inte nervös.

Douglas Å
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Bra och trevliga lärare. Tydliga instruktioner, rekommenderar

Terese N
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Jag köpte och gick en intensivkurs hos City Trafikskola. Personalen var mycket hjälpsamma redan från bokning och start. Fått ett mycket trevligt bemötande av personal och har även fått mycket förståelse och stöttning av körlärarna på vägen mot mitt körkort. På City trafikskola i Västerås finns duktiga och erfarna körlärare som stöttar, lyfter och hjälper en samtidigt som man får den utmaning och träning som man behöver. Jag hade innan jag bokade intensivkursen en inställning om att det skulle bli svårt och nästan omöjligt...

Fatima Q

Bästa trafikskolan i Västerås

Isabella L
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Det var bra och trevligt bemötande. Jag jag fick mycket stöttning och hjälp med att klara av de kraven som behövs för att kunna ta körkort. Trafikskolan hjälpte mig mer än vad jag trodde och jag fick feedback som hjälpte mig utvecklas!

Tim R
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Min upplevelse av företaget var bra. De uppfyllde definitivt mina förväntningar.

Ida Å
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Jätte trevlig personal. Kom med jätte bra tips till så jag kunde klara min uppkörning.

Hugo W
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Verkligen jätte trevlig personal! Alltid gott bemötande, körningsvis så kände jag mig alltid lugn och trygg tack vare lärarna. Som helhet rekommenderar jag verkligen City Trafikskola till alla.

Julia S
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Jag är super nöjd med min körkortsutbildning på city trafikskola! Jag valde ett medium paket och det passade perfekt för mig. Är supernöjd över hur jag har blivit bemött av alla som jobbar där och hur de verkligen ser till jag som individ ska lyckas med mina mål. Dom tar emot och tar till de extra anpassningarna jag behöver pga mina diagnoser och gör ett schema som funkar utifrån de. Är super nöjd och rekommenderar city trafikskola till alla :)

Vendel L
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Bra som fan den bästa som finns

Delisa K
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Alla var jätte trevliga och lärde mig mycket!

Amalia A
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Alla som jobbar på City Trafikskola har varit så trevliga och hjälpsamma. Jag gjorde en intensiv utbildning

Said B
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Bästa personal på bästa skola i Västerås

Gustav T
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Väldigt bra upplevelse. Väldigt bra och trevliga lärare som är pedagogiska i sitt lärande och förklarar väldigt bra både vad man gör bra och dåligt

Lina A
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Riktigt bra, alla lärare är jätte trevliga och man känner sig bekväm där. Klarade på första försöket med dem.

Vilma S
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Alla var välkomnande och lärarna ville elevernas bästa. De hjälpte till att planera upp hur man skulle lägga upp sina körlektioner och om sin egen körlärare var sjuk kunde de hitta någon annan som kunde köra. De va en trevlig atmosfär och mina förväntningar om hur jag skulle bli en sådan bra förare som möjligt uppnåddes.

Julia L
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Alla var jättetrevliga, blev väldigt bra bemött redan från början till slut.

Shaheen M
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Allt tack och uppskattning för denna bra skola.Jag lärde mig mycket av den och tog mitt körkort av den. Den är verkligen underbar och alla lärare är bra, duktiga och snälla.

Jelena G
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Jag skulle rekommendera City Trafikskola alla dagar i veckan. Jag har köpt körlektioner för automatbil. Alla lärare och personal är så trevliga, kompetenta och stöttande och vill verkligen att en ska lyckas. Jag vill tacka min lärare Maja som är en helt underbar person och lärare som har pushat och utmanat mig så att jag har klarat allt på första försöket. Jag vill tacka även Mia i receptionen som är verkligen en stjärna. Jag kommer aldrig glömma er och kommer vara för evigt tacksam för all hjälp och kunskap jag har fått. Tusen tack!

Rakia M
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Exceptional teachers and an amazing experience

Krishanu S
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Excellent service. Met my expectation. Following a short research I approached City Trafikskola i Västerås. They evaluated me and was very transparent. Mia was very clear with the approach and Dennis guided me very well. What I liked is the transparency, unbiased judgment of my driving and the confidence they gave me to succeed with couple of lessons and the Driving test..

Ella L
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Jag är super nöjd över hur jag blivit bemött från fösta körlektionen till sista. Alla är superduktiga och hjälpsamma.

Oliver M
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Jag blev bra bemött av företaget. Det var väldigt trevlig personal som undervisade på ett bra och tydligt sätt. Mina förväntningar var höga och dom levde företaget upp till. Jag skulle starkt rekommendera City trafikskola i Västerås. Jag köpte körlektioner som var bra och lärorika.

Lovisa J
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Jag har fått ett fint bemötande från alla lärare och i receptionen. Informationen har alltid varit tydlig och jag har alltid kunnat boka in lektioner när det passar mig.

Alva E
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Har haft en jätte bra upplevelse på city trafikskola, alla är jätte snälla och trevliga! Blir så väl bemött varje gång man kommer in! Så nöjd med er! Tusen tack för allt!

Pontus W
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Jag fick den bästa bemötandet alla på citytrafikskola är riktigt trevliga och de kan sina grejer. Jag hade en förväntning att klara körprovet och företaget mer än levde upp till det. Så min slutsats är att jag rekommenderar i högsta grad till alla som skall ta körkort väljer citytrafikskola.

Noushan M
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Fantastic teachers that facilitate correction of old habits in order to bring awareness and understanding to the current Swedish road regulations. I expected to feel secure and comfortable behind the wheel after ten years of not driving, and the company delivered that feeling to me. To top it off, the company has professional and kind staffs that help you through the process.

Mohamud Mohamed A
Skrev om City Trafikskola i Västerås

Denna trafikskola var väldigt bra. De hade bra lärare bra bilar och dessutom bra service. Jag hade höga förväntningar och de uppfylldes. Jag har gjort min risk 1 och 2 i denna skola och dessutom haft flera körlektioner och gjort uppkörningen med denna skola.