CJM Städ AB

CJM Städ AB

cjmstad.se
  • Badge2024

Välkommen till CJM Städ AB! Vi är en städfirma som erbjuder ett brett utbud av professionella städtjänster i hela Storstockholm för både privata och företagskunder. Med oss får du hjälp av våra städproffs som tar hand om allt du inte orkar eller har tid med. Vi säkerställer att alla våra kunder får skräddarsydda städtjänster...

19 omdömen om CJM Städ AB

Sedan starten hos Reco 2024

Justine S
Skrev om CJM Städ AB

Allt det gick bra. Bemötted det var jätte bra.

Mikael K
Skrev om CJM Städ AB

Flyttstädning. Vi är mycket nöjda rekommenderar varmt CJM Städ AB Mycket professionellt bemötande och utfört arbete. Känslan är att de gjorde det där lilla extra. . Kommer att anlita CJM vid behov. Tack!

Esther K
Skrev om CJM Städ AB

Det blev jätte fint bemötande bra kommunikation. Arbetet blir utförs som jag hade önskat .

Isa A
Skrev om CJM Städ AB

Hej, jag är super nöjd med jobbet. De var bra och praktiska, ni kommer alltid vara min fösta val.

Per Jonas S
Skrev om Cjm Städ AB

Hemstädning: De var snabba och det blev skinande rent, både golv och fönster. Till och med våra småbarn som smutsar ner allt på nolltid normalt verkade riktigt nöjda med resultatet.

Syed Subhan Haider Z

Great experience. Exceptional and professional cleaning service 👍🏻

Emmanuel A
Skrev om Cjm Städ AB

Vi var förundrade över hur fräscht huset såg ut efter att CJM Städ hade gjort en storstädning. Av denna anledning har jag bestämt mig för att teckna en månadsprenumeration.

Mistire Y
Skrev om Cjm Städ AB

Stort tack till CJM Städ! Mina fönster blev fläckfritt rengjorda av vänlig och professionell personal. Bra jobbat!

Eva K
Skrev om Cjm Städ AB

Jag blev bemött av personalen ganska varmt och första intrycket jag fick av dom va positivt. De gav en känsla utav förtroende så utan att tveka lämnade jag lägenheten efter att jag visat och berättat mina önskemål så att de fick utföra sitt arbete i lugn och ro. Mina förväntningar blev bemötta och till och med utförde personalen extra som gjorde mig överraskad. Jag hade köpt tjänsten storstädning. Rekommenderar varmt Cjm städ.

Ayo A
Skrev om Cjm Städ AB

Jag har haft Cjm städ i några timmar och är väldigt nöjd. De gör ett fint jobb och det är alltid härligt att komma hem till ett nystädat och väldoftande hem. Det är också en trygghet att det är samma personer som kommer vid varje städtillfälle. Alltid väldigt trevliga i kontakten.

George J
Skrev om Cjm Städ AB

De är mycket professionella och deras arbete är fantastiskt. Jag kan rekommendera alla att använda deras tjänster.

Winnie N
Skrev om Cjm Städ AB

De var bra.. de stadade jattefin .. jag recomendera

James K
Skrev om Cjm Städ AB

Jag vill uttrycka min djupa uppskattning för att teamet du skickade dök upp i tid och fick jobbet gjort på den tid som överenskommits. De var väldigt noggranna. Vänlig och professionell. Stor tack cjm städ ab! // James

Muzzamil N
Skrev om Cjm Städ AB

Jag hade en fantastisk städupplevelse för mitt hem och jag skulle definitivt rekommendera CJM stad 👍

Immaculate L
Skrev om Cjm Städ AB

Jag kan rekommendera alla att använda CJM Städ. De är mycket effektiva och kostnadseffektiva, deras städtjänster är utmärkta; de hjälpte till att städa mitt hus och mina fönster. Jag har rekommenderat mina vänner att använda CJM Städs tjänster.

Mercy N
Skrev om Cjm Städ AB

Jag anlitade Cjm Städ AB när jag flyttade från min stora villa till en lägenhet. Dom gjorde storstädning för både källaren och andra utrymmen, till och med tomten var fint städad. De överträffade mina förväntningar och var jag väldigt nöjd med deras service. Jag härmed rekommenderar de stort.

Michael Wambu W
Skrev om Cjm Städ AB

Trevliga personal, noggrant och gör ett jätte fint jobba plus de här bästa pris i hela Sverige. Jag här rekommenderar två av mina bästa vänner och de tycker samma. 👍👍👍

Laurent E
Skrev om Cjm Städ AB

Excellent job! We hired their services to clean 13 large windows and the job was done very professionally indeed. Punctuality, reliability and a big smile.

Muhammed K
Skrev om Cjm Städ AB

Jag anlitade nyligen Cjm Städ AB för att städa min lägenhet efter att ha flyttat till min nya villa, och de gjorde ett utmärkt jobb. 🏡 Lägenheten var väldigt smutsig när jag lämnade den, men teamet från Cjm Städ AB gjorde den skinande ren. ✨ Min hyresvärd hade inga klagomål på städningen av lägenheten. Jag är mycket imponerad av deras service och rekommenderar dem varmt till alla som behöver professionell städning. 👏