Alla kategorier Shopping Dalarna Leksand Clas Ohlson AB

Clas Ohlsons Väg, 793 40 Insjön — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Clas Ohlson AB

• Patrik P
    Patrik P skrev om Clas Ohlson AB
    Ställde en fråga på deras hemsida men den blev CENSURERAD! Produkten saknade bruksanvisning men Clas Olsson vägrade publicera råd om hur man använder produkten eller publicera min kommentar som tar upp detta! Har man sen webbplats där kunderna kan få komma till hörs och sedan raderar deras kommentarer bör man nog tänka om! Jag bröt inte mot några av deras riktlinjer/regler och på supporten struntar dom i detta!
  • Peter D
    Peter D skrev om Clas Ohlson AB
    Clas Ohlsons kundservice är helt verkligen utöver det vanliga.

Morsans mobiltelefon vill inte längre ta laddaren, och den är inte ens 6 månader gammal. Jag ringer kundtjänst för att be dem skicka en fraktsedel så jag kan skicka in telefonen till dem så de får titta på den. Vad händer i andra änden?

Han ber mig vänta ett ögonblick, kommer tillbaka efter 30 sek, och säger att det enklaste är att de helt enkelt skickar en ny telefon till henne, utan att hon ens behöver skicka in den gamla.

Det kan inte tillhöra vanligheterna att det sker. I det här fallet är min snabbanalys att det handlar om en så pass "billig" mobil, så det blir billigare för dem att skicka en ny, än att ta in den och börja felsöka.

I vilket fall. Jag är extremt nöjd med mina erfarenheter av Clas Olson´s kunderservice.
    Nikke L gillar detta
  • Linda D
    Linda D skrev om Clas Ohlson AB
    Detta gäller Clas Ohlson, en nyöppnad butik i Falun. Det positiva med butiken är att personalen inte dyker på en som en hök, utan man får på egen maskin be om hjälp vid en servicedisk mitt i butiken. Ett annat annorlunda inslag är att kunden inte behöver gå ut genom kassan för att lämna butiken. Snacka om trovärdighet mot kunden. En tjuv stjäl oavsett placering av kassa. Känns ju även skönt att gå ut från butiken fast man inte handlat någonting och man slippet en massa ”misstänksamma” blickar på sig och inte minst slipper man trängas i kön.

Clas Ohlsons Väg, 793 40 Insjön