Clickok KB

1.5

6 omdömen om Clickok KB

Kai N
Skrev om Clickok KB

varning dom tar gärna emot dina pengar men när varor ej levereras så svarar dom ej på något söt inte order chatten o inte på 5 av deras epost adresser o inte svarar dom i telefon häller

Boris K
Skrev om Clickok KB

Varning! Det står att läsa om detta företag i Råd & Rön nr 1/2013. Precis som Henrik T skrivit i denna tråd så tycks det som ClikOK satt i system att ändra priserna mellan det att kunden skickat sin beställning och det att man fått orderbekräftelsen. Ett fult trick som det tydligen går att ägna sig åt pga av vad som mest liknar en lucka i lagen.

Henrik T
Skrev om Clickok KB

Varning för detta företag, pris och lagersaldo på sajten går inte att lita på! Efter att ha betalt samt fått orderbekräftelse på en vara blev den plötsligt flera hundra kronor dyrare! Ett tips är att även läsa alla omdömen på prisjakt.

Oscar O
Skrev om Clickok KB

Se upp för detta företag, de har ingen som helst moral eller kundservice. Tog mig två månader att få hem produkterna som skulle ta 5arbetsdagar. De skedde en delleverans på 1 av produkterna och därefter dippar det ner faktura MED PÅMINNELSE AVGIFT ?? Efter kontakt med dem så får man förklarat för sig att de inte kan ta bort påminnelse avgiften. Idag är allt detta fyra månader sen och jag beställer aldrig mer från dem. Ta webbhallen istället där kan man lita på leveranstiden.

Frans I
Skrev om Clickok KB

Har handlat ett par gånger där, har beställt på telefon och fått bra bemötande. Det jag beställt har levererats snabbt och priserna tycker jag för det mesta är helt OK (kollar ju alltid prisjakt först förstås)

Christer N
Skrev om Clickok KB

Click OK rekomenderas ej, då de är väldigt svåra att nå. Dessutom har de låg servicegrad och höga priser