Code Sweden Industry

Code Sweden industry Tattoo Design Clothing Event

30 omdömen om Code Sweden Industry

Kicki D
Skrev om Code Sweden Industry

Var inne för ungefär ett år sen och ångrar inte direkt min enkla lilla svarta, men den ser ju inte mycket ut för världen. Det är ett egyptiskt ankh med rätt suddiga kanter. Rent hygieniskt satt jag såklart och läste tattootidningar innan sittningen och reflekterade lite över skillnaderna mellan tidningens tips över en rätt, hygienisk arbetsplats med mycket plast och handskar givetvis. Tatueraren körde på med spritade händer men utan handskar och utan plast på stolen. Ett egyptiskt ankh är ju väldigt enkelt för en tatuerare...

marcus

Adde

Johan B
Skrev om Code Sweden Industry

Tatuerade mig här för ett tag sedan oc ångrar mig. Killen som tatuerar är rätt då oerfaren vilket man märker på tiden han lägger ner. Det som tar 3 timmar för denne tar kanske halva tiden för ett proffs. Ser dock att han gör mycket små svarta saker som inte är alltför avancerat för denne. Dyrt var det också 1200 kr timmen MINST vilket gör denna studio till en av de dyraste i Stockholm. Lita inte på positiva omdömen ni läser här. Skaffa en egen uppfattning genom att få kolla deras portfolio, inte mycket som kan visad upp...

Alice
Skrev om Code Sweden Industry

Väldigt personligt, väldigt trevligt, och ett fantastiskt utfört jobb. Jag rekommenderar varmt denna studio..

Tomas E
Skrev om Code Sweden Industry

Har tatuerat mig tre gånger här, jimmy är grymt bra och otroligt trevlig! Noggrann hela tiden! Allt annat som sägs är bullshit!

Susanne S
Skrev om Code Sweden Industry

Supernöjd är jag! Och det var mycket trevligt och proffsigt

Josabeth M
Skrev om Code Sweden Industry

Har gjort min första tatuering och är super nöjd, bra bemötande, olika förslag på bilder och professionnelt bemötande och arbete är så nöjd att jag redan har bokat mig för att göra två tatueringar till, Tack för allt och är verkligen nöjd med ditt jobb hoppas att du anstränger dig mer till mina kommande tatueringar så som du gjorde med mitt första. Tack

Jeanette L
Skrev om Code Sweden Industry

Läste dåliga kommentarer om studion men chansade ändå eftersom det var så många som skrev bra om Jimmy här. Fick en vidrig och ful tatuering då linjerna är inte raka eller färgerna bra fyllda.. man förstår varför jimmy erbjuder laser i sin studio. ni som skriver bra saker om studion ladda upp bilder på eran tatuering här i galleriet för jag känner mig fett lurad! Tatuera er aldrig på jimmys studio!!

Linnea H
Skrev om Code Sweden Industry

Var in hos Jimmy för första gången idag, och har endast positiva tankar/åsikter om denna karl och studio : ) Trevligt bemötande, hjälpsam, noggran, proffessionell :) Och mysig studio dessutom :) Bokar absolut nästa tid hos Jimmy :) Rekommenderas varmt !

sera v
Skrev om Code Sweden Industry

Every tourist knows that Stockholm is one of the most beautiful, well designed, tidy cities in the world, but not everyone knows that it’s also famous for its tattoo artists! So if you’re touring Stockholm, you better keep reading: To celebrated my husband’s birthday we chose to go out on holiday in the wonderful city of Stockholm, and we wanted a souvenir to remember it by. We found Jimmy at his home studio, C.S.I. Tattoo, and he kindly agreed to see us on his day off. Not only was he a charming and patient man, he...

Tomas E gillar detta
Göran E
Skrev om Code Sweden Industry

Det här var första gången för mig överhuvud taget som jag var i en studio för tattuering, för min del så tycker jag att det var bra.

Mikael N
Skrev om Code Sweden Industry

Kan inte säga annat än gott om Jimmy och hans studio! Var där idag och gjorde min Mario på armen, lite nervös ska det erkännas att jag var efter allt jag läst på internet...som jag nu vet är bara skit. Det första man möts av är en mycket trevlig kille som direkt kommer fram och hälsar. Studion är liten men mycket trevlig, Jimmy är seriös, trevlig, noggrann och professionell. Kommer garanterat återkomma så fort min nya har läkt!

Hans L
Skrev om Code Sweden Industry

Bra service, bemötande och utförd tjänst.

Adrian M
Skrev om Code Sweden Industry

Har varit där för ett par månader sen. Allt gick bra och är väldigt nöjd med min tatuering...så nöjd att jag bokat ny tid till hösten.. Rekommanderar Jimmy på CSI tattoo till alla mina vänner. Keep on doing a good job Jimmy..

Nina G och 2 andra gillar detta
Adrian

Skitbra ställe...

Ewelyn S
Skrev om Code Sweden Industry

Tatueringarna jag gjort är schyssta men har betalat klart en tatuering men den är fortfarande inte färdigställd. Tatueraren hade inte tid och svarar nu inte längre på meddelanden.

Tittie S gillar detta
Tittie S
Skrev om Code Sweden Industry

Jag har åkt runt till många "stora" studios i Stockholm för att hitta någon som kunde göra en Cover-up på min gamla fula tatuering. Ingen Kunde & såg bara problem. Hittar då C.S.i tattoo & ägaren Jimmy. Han sa självklart, det där går att göra en snygg cover-up på. Efter några timmar, så hade han förvandlat min fula tatuering, till en så vacker, detaljrik tatuering att det kom Glädje-tårar. Nu flera veckor senare är jag lika nöjd och kan varmt rekommendera C.S.i tattoo för alla som letar efter en seriös & konstnärlig tatuerare.

Nina G gillar detta
Per A
Skrev om Code Sweden Industry

Riktigt usel studio. Har varit där på besök ett antal gånger då jag håller på att jobba med en artikel om fula tatueringar och dåliga tatueringstudios. Denna studio har förstört sitt anseende inom branschen. Studion har fått ett riktigt dåligt rykte då han startade en konflikt med en tidigare kund. Har uppträtt riktigt oprofessionellt i denna mycket udda situation, som jag nu blivit väldigt insatt i. Mer om detta kommer att läggas ut senare i framtiden. Kostnaden för tatueringar ligger på 1200 kr / timmen och det är nästan...

Zeryj R
Skrev om Code Sweden Industry

taskig attityd och beter som ni är 14 år gammal. ångrar tatuering. rekommenderas ej!!!

Mia F
Skrev om Code Sweden Industry

Bra bemötande, personligt. Trevlig lokal och personal.

Johan A
Skrev om Code Sweden Industry

Tyvärr räcker det med ett dåligt jobb för att förlora kunder! Sedan att Jimmy ville ha 1200 kr i timmen för att göra en tatuering är hutlöst! Han är långt ifrån så duktig för att ta ut en sån timpenning. Tycker inte att det är en enda av tatueringarna i bildgalleriet som är snyggt gjord. Tatueringarna dom skyltar med på sin officiella hemsida ser också amatörmässiga och dåligt gjorda ut, och dom har dom ju valt ut själva. Tycker man att dom där tatueringarna är snyggt gjorda så kan man inte ha sett många snygga tatueringar.....

Pia W
Skrev om Code Sweden Industry

Har bara positivt att säga om Jimmy och C.S.i tattoo. Jag har blivit över förväntan bemött av honom och jag är riktigt nöjd med den gaddning han har gjort på mig.

Per A
Skrev om Code Sweden Industry

Otrevligt bemötande!! Jag hade en sån där Groupon-kupong och ville höra efter lite... Fick dåliga vibbar utav detta och ville därför se lite tidigare alster. De som finns på hans hemsida var inte så värst snygga.. Såg bilderna och bokade av min tid direkt. Var in till en annan studio som sa att det var klokt att hålla sig borta!

Nina G

peter w
Skrev om Code Sweden Industry

Jimpa e en kanon kille!!! han fattaqr vad man menar fast man en del gånger svamlar lite när man ska förklara vad man vill ha. Å så e han glad åxå....å de e inte alla som e de!!!! 9/5 Nu e den klar och man kan säga att jag är kanonnöjd!!Tack jimpa!!

Martina F
Skrev om Code Sweden Industry

Efter att ha haft en bild i mitt huvud på hur jag ville att min tatuering skulle bli i flera år lyckades Jimmy på C.S.I både skissa upp den så den blev precis som jag ville och sen göra ett utmärkt jobb med att föreviga den på mitt ben. Jag rekommenderar honom verkligen, och kommer snart själv gå tillbaka för att låta honom jobba vidare på min förra tatuering.

Therese S
Skrev om Code Sweden Industry

Rekommenderas varmt. Har besökt studion tillsammans med en kompis och vi är båda supernöjda! Mycket trevligt bemötande, service-minded och det bästa av allt- en superfin tatuering som blev precis som jag hade hoppats. Går utan att tveka hit igen om jag bestämmer mig för ytterligare tatueringar.

Jenny S
Skrev om Code Sweden Industry

Det här är en studio som jag verkligen rekommenderar!! Jag har gjort flera tatueringar här, både större och mindre och jag är grymt nöjd med det som gjorts. Trevligt bemötande, mysig och fräsch studio och Jimmy är verkligen proffessionell i sitt arbete. Har syskon som också gjort tatueringar här som också är mycket nöjda med det arbete som Jimmy gjort! Tack för ett grymt bra jobb Jimmy Fors!!

Alexander J
Skrev om Code Sweden Industry

Först vill jag att alla som googlar eller söker information om denna studio ska läsa detta! Jag är en av dem som fick en tatuering utförd av denna studio. Tatueringen var till och med så FUL att den blev känd på gaddad.se. Bilder på FULA tatueringen finns här till höger. Tror det räcker som bevis för att man ska tänka till en eller två gånger innan man väljer att tatuera sig här. I februari valde jag att tatuera mig på denna studio. Efter läkningen lagt sig så uttryckte jag mitt missnöje samt att jag nämnde att jag kommer...

Jimmy J gillar detta