COLOFZON

COLOFZON

colofzon.com
  • Badge2023

Din certifierade redovisningskonsult som hjälper dig med allt från att starta bolag och utveckla bolaget till att lägga ner bolaget. Vi hjälper bolag både digitalt på distans och lokalt med alla typer av bokföring, lönehantering, årsredovisningar, skattedeklarationer och övriga redovisningstjänster. Fokus ligger i att ge dig...

15 omdömen om COLOFZON

Henry G

Super trevlig och duktig! Rekommenderas starkt ⭐️

Lucas J
Skrev om COLOFZON

Professionell och service-minded! Inga problem överhuvud taget!

Lennart A
Skrev om COLOFZON

Jag är fullt nöjd med företaget, som har ett bra bemötande och en snabb behandling av de frågor som uppkommer i samband med mitt företags årsbokslut.

Peter T
Skrev om COLOFZON

Samarbetet funkar väldigt bra med professionell och snabb hantering

Hans P
Skrev om COLOFZON

Mycket bra bemötande. Har infriat mina förväntningar och hjälp med mitt företag.

Per S
Skrev om COLOFZON

Lyhörd och saklig. rådgör mig med redovisning som följer god redovisnings sed. inga genvägar där jag känna att jag kan få surdegar tillbaka. proffsigt och tydligt

Madeleine I
Skrev om COLOFZON

Ekonomisk förvaltning för en bostadsförening. Mycket bra bemötande. Vi hade höga förväntningar som hon uppnått. Är alltid tillgänglig, hjälper till med alla våra önskemål och ger tips och råd.

Nilofar M
Skrev om COLOFZON

Jag är otroligt nöjd med min upplevelse av denna redovisningsbyrå. Samarbetet har varit otroligt smidigt och jag har verkligen uppskattat den bra kommunikationen. Att ha en pålitlig och effektiv partner när det kommer till bokföring är verkligen avgörande för att förenkla processen för ett nystartat bolag som mitt. Rimliga priser dessutom! Jag kan varmt rekommendera COLOFZON till andra nystartade bolag som söker efter en pålitlig partner för att underlätta sin bokföring. Deras professionalism och engagemang har verkligen...

Mattias L
Skrev om COLOFZON

Utmärkt. Kunnig och korta ledtider avseende support för redovisning.

Peter B
Skrev om COLOFZON

Bolaget håller topp service o är riktigt duktig i ekonomi, bokföring samt allt däromkring.

Stefan W
Skrev om COLOFZON

Den bästa servicen någonsin, jag är super nöjd med detta samarbete med colofzon Proffsigare går nog inte att finna //stefan

Karl-Åke B
Skrev om COLOFZON

Ordning och reda Ansvarstagande Alltid tillgänglig Kunnig Lätt att ha att göra med Trevlig som person

Carl-Magnus M

Effektiv, snabb och kunnig. Bra kundbemötande och hög servicegrad

Kristina H
Skrev om COLOFZON

En fantastisk rådgivare och hjälpande hand som är personlig och professionell på samma gång.

Reuben W
Skrev om COLOFZON

Carolina har varit grym under alla år jag har haft hjälp från henne med min redovisning! Löpande rådgivning med hur man bäst tänker. Även i krångliga frågor har hon varit kunnig, och verkar ha ett bra kontaktnät bakom sig när det rör sig om gråzoner och frågor som kan behöva bollas fram och tillbaka! 10/10