ColorGlo Sydkusten

ColorGlo Sydkusten

Ring 070-832 50 30 www.colorglo.se

Välkommen till oss på ColorGlo Sydkusten! Här på ColorGlo i Trelleborg gör vi din inredning som ny igen. Vår metod både reparerar och restaurerar dina originaldelar, vare sig de är ordentligt skadade eller bara lite slitna i färgen. Självklart både miljövänligt, snabbt och kostnadseffektivt. Vi fixar allt mellan möbler till...

12 omdömen om ColorGlo Sydkusten

Mikael O
Skrev om ColorGlo Sydkusten

Riktigt bra bemötande och snabb service. Resultatet var lpngt över förväntan. Riktiga proffs!

Jimmy F
Skrev om ColorGlo Sydkusten

Fick hjälp med en gammal Mc sadel resultatet är klart godkänt! Tog dock längre tid än dom sa men är nöjd!

Richard Å
Skrev om ColorGlo Sydkusten

Hade jag kunnat ge ett högre betyg hade ColorGlo Sydkusten fått det! Grattis Trelleborg och sydkusten :)

Micke L
Skrev om ColorGlo Sydkusten

Proffsigt och trevligt bemötande redan från offert till färdigt jobb, kommer kunna njuta av mina soffor i många år till!! Tack Joakim för ett enastående jobb 🙏🏻

Richard Å och Kim W gillar detta
Raspberry Beret Handelsbolag R

Mycket bra service och ett fantastiskt bra jobb

Knut S
Skrev om ColorGlo Sydkusten

Trevligt och proffesionellt bemötande och perfekt Utfört arbete, inredningen i vår nyinköpta beg Bil Var full med kaffefläckar på samtliga sitt rygg stöd, Klädsel på förarstolen Delskin söndersprucken, vi fick tillbaka en bil i nyskick invändigt, Rekommenderas varmt

Lars P
Skrev om ColorGlo Sydkusten

Allt fungerade perfekt. Fick läderuppfrächning av inredning samt lagning av spricka l förarstolen

Bo H
Skrev om ColorGlo Sydkusten

Allt var snabbt och bra utfört Rekommenderas

Stefan N
Skrev om ColorGlo Sydkusten

Ett trevligt bemötande. Laga sätena o fräscha upp i allmänhet. Är absolut Nöjd på utfört arbete. Har rekommenderat vidare. //Stefan

Kim W
Skrev om ColorGlo Sydkusten

Prisvärt alternativ till att klä om skadad och sliten inredning och möbler.

Anders N
Skrev om ColorGlo Sydkusten

Bra bemötande och noggrann reparation. Har tidigare erfarenhet av colorglo och har varje gång varit mycket nöjd.

Awtech Bilskadecenter I Malmö Ab A

Vi har fått hjälp med diverse inredningsjobb, från infärgning av slitna skinnklädslar, rattar och även reparation av detsamma. Mycket proffsigt bemötande, håller tider och priser.

Richard Å och Kim W gillar detta