Colourpicture.se

Colourpicture.se

Call 042-13 77 00 www.colourpicture.se
4.2

About company

Välkommen till Colourpicture.se Hos oss kan du enkelt beställa kreativ reklam. Allt från små reklamprodukter till stora fasadbanderoller till Sveriges lägsta priser. Vi arbetar främst genom vår webbshop där hittar du priser och leveranstider. Vi finns tillgängliga även via telefon, mail och chatt. Allt för att du ska få en...

46 omdömen om Colourpicture.se

Anna W
Wrote about Colourpicture.se

Vi köpte pennor, anteckningsblock, tygpåsar och godis, skulle säga att vi var nöjda med två av produkterna, men inte nöjda med de andra två. Måtten på mallarna för tryckunderlaget stämde ej överens med hur tryckeriet faktiskt beskurit anteckningsblocken; några byttes ut utan kostnad men alla var utanför specifikationerna. Pennorna såg inte bra ut - loggan blev felplacerad - och här tycker jag att Colourpicture som kunnig leverantör borde ha bett om ett annat tryckunderlag redan från början. Kunden har ju svårt att veta hur...

Ivan
Wrote about Colourpicture.se

100 % nöjd kund Garanti skriver Colourpicture.se på sin hemsida ! Här kommer min upplevelse av Colourpicture.se Jag behövde skaffa studentskylt till min sons studentavslutning. Colourpicture hittade jag via Google och jag tänkte gynna lokal företag . Via deras hemsida skickade jag en offertförfrågan inklusive all material som behövdes för att företaget ska kunna lämna totalt pris som avser framställning av skylten inklusive pinne och frakt. Observera att jag skickar all material i samband med offertförfrågan till företaget...

Svar från Colourpicture.se

Hej Ivan, Det är tråkigt att du är missnöjd med vår dialog. Dessvärre är vi inte överens om din historia ovan. Som du nämnde hade du inte förstått den löpande timdebiteringen på originalframställningen och jag beklagar att du inte förstått vår offert. Likväl att frakt tillkommer. När du skickade in din offerförfrågan klickade du i ditt godkännande i rutan av vår dataskyddspolicy. Tråkigt att du känner dig så missnöjd med oss. Ha en bra dag! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Malin P
Wrote about Colourpicture.se

Försenad leverans där colourpicture inte tig på sig ansvaret. Praxis är väl annars att den man beställer av tar ansvaret för leverans också.

Svar från Colourpicture.se

Hej Malin, Vi ber om ursäkt för den försenade leveransen. Tyvärr så hade ditt paket fastnat på en av DHLs terminaler. Så fort du kontaktade mig så löste vi detta med DHL och du kunde hämta ut ditt paket redan dagen efter på DHLs Service Point. Svårt att veta exakt vart alla paket är då det är en tredje part (fraktbolagen) som styr och därmed kan man inte heller ändra i deras organisation eller rutiner för att prioritera just ditt paket. Vi har erbjudit dig en goodwill-kompensation och hoppas att vi får behålla dig som...

Johan K
Wrote about Colourpicture.se

En mycket uppskattad målarbok till dottern

Svar från Colourpicture.se

Hej Johan, Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss som leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Ellie D
Wrote about Colourpicture.se

Beställde anteckningsblock, pennor och visitkort. Funkade klockrent att lägga beställningen via webben.

Svar från Colourpicture.se

Hej Ellie, Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss som leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Agnes A
Wrote about Colourpicture.se

Snabba på att svara både via mail och chatt. Jag beställde mattor som var lite mer speciella och Daniel hjälpte mig hela vägen. Supernöjd.

Svar från Colourpicture.se

Hej Agnes, Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss som leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Jacob L
Wrote about Colourpicture.se

Jag beställde två specialtillverkade dukar varpå den ena inte kom fram med posten. Detta löstes snabbt och smidigt av Colourpicture, och resten av min beställning blev ersatt med och anlände knappt en vecka senare. Kvalitén på dukarna var mycket bra. Under hela beställningsprocessen har Colourpicture's service varit snabb och mycket hjälpsam. Rekommenderas varmt!

Svar från Colourpicture.se

Hej Jacob, Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss som leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Camilla A
Wrote about Colourpicture.se

Slutprodukten blev ganska bra, fast plastmaterialet som mina etiketter skulle tryckas på var inte som jag hade förväntat mig. Prov på materialet kom aldrig fram med posten. Jag började kommunicera via webb-chatt, men övergick till mejl. Dock svarade de inte på samma mejl, så det blev svårt att följa konversationen. Svårt att få svar på alla frågor. Slutade med att jag beställde utan att hinna se plastmaterialet. När jag påpekade att etiketterna var matta trots beskrivningen ”glansig fernissa” fick jag inget svar. Det var dåligt tycker jag.

Svar från Colourpicture.se

Hej Camilla, Tråkigt att våra två postomgångar med prover inte kommit fram i tid. Samt att vår leverans inte levde upp till era förväntningar. Vi har levererat den glansigaste vinylen/dekalerna vi har till er där man ska kunna fästa på så många olika material och både inom- och utomhus enligt era krav. Vårt ordererkännande går alltid iväg från vårt ordersystem så därför blev det tyvärr en ny konversation. Jag besvarade din fråga om "glansig fernissa" samma dag som jag fick ditt mail (28 mars). /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Jonas F
Wrote about Colourpicture.se

• Beställde "Mäklarskyltar " i kanalplast. • Jag försökte beställa först via mallen på hemsidan men det fungerade inte för mig så via chattfunktionen kom vi överens att jag skulle maila in beställningen istället och det fungerade bra. • Hade inga förväntningar • Allt blev bra. Kommer förmodligen beställa mer.

Svar från Colourpicture.se

Hej Jonas, Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss som leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Daniel J
Wrote about Colourpicture.se

Köpte mässmonter All kontakt sköttes via hemsida och E-post Det var bråttom och Colorpicture levde upp till vad de lovade. Well done

Svar från Colourpicture.se

Hej Daniel, Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss som leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Magdalena B
Wrote about Colourpicture.se

Snyggt tryck mkt bra kvalitet På tyget

Svar från Colourpicture.se

Hej Magdalena, Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Mikaela S
Wrote about Colourpicture.se

Fick bra och snabb hjälp både via chat och mail för att ta köpbeslut.

Svar från Colourpicture.se

Hej Mikaela, Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Robert L
Wrote about Colourpicture.se

Specialformat på pallöverdrag med logga, bra resultat och leverans enligt utlovad tid. Rätt passform och material.

Svar från Colourpicture.se

Hej Robert, Tack för din rekommendationen! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Jörgen J
Wrote about Colourpicture.se

Inget utmärkande på något sätt. Ett tryckeriföretag i mängden. Snabb support fram till beställning. Kompletterande frågor besvarades först efter påminnelse eller inte alls.

Svar från Colourpicture.se

Hej Jörgen, Tack för ditt svar. Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Ebba N
Wrote about Colourpicture.se

Beställde logoband och rolluper till vårt event. Deras designavdelning hjälpte mig snabbt att få fram min design på dom olika produkterna. Blev superbra!

Svar från Colourpicture.se

Hej Ebba, Tack för din rekommendationen! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Ella B
Wrote about Colourpicture.se

Beställde jackor till företaget. Blev förvånad över den snabba leveransen och vilken kvalitet det var på jackorna. Perfekt nu inför våren. Bra bemötande. Jag kommer återkomma.

Svar från Colourpicture.se

Hej Ella, Tack för din rekommendationen! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Alica A
Wrote about Colourpicture.se

Är riktigt nöjd med produkten och att det är fraktfritt!

Svar från Colourpicture.se

Hej Alica, Tack för din rekommendationen! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Olivia E
Wrote about Colourpicture.se

Beställde displayer och tyckte det var svårt med att förstå tryckmallarna. Colourpicture support hjälpte mig då jag skickade in vår logga och fick snabbt ett korrektur tillbaka. Tack för hjälpen!

Svar från Colourpicture.se

Hej Olivia, Tack för din rekommendationen! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Alice A
Wrote about Colourpicture.se

Fick grymt bra support av Daniel - tack!

Svar från Colourpicture.se

Tack Alice för dom fina orden! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Emma E
Wrote about Colourpicture.se

Ville veta vilken kvalitet det var på pappret och Daniel som var vår säljare skickade snabbt prover så vi kunde beställa. Funkade verkligen jättebra med både chatten och diskussionen över telefon!

Svar från Colourpicture.se

Hej Emma, Tack för din rekommendationen! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Ida S
Wrote about Colourpicture.se

Hade frågor och funderingar kring min webborder på banderoller och fick lugnande besked att jag kunde ändra min design. Skitbra!

Svar från Colourpicture.se

Hej Ida, Tack för din recensionen! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Michelle A
Wrote about Colourpicture.se

Bra support, snabba offerter, bra kvalitet. Rekommenderas!

Svar från Colourpicture.se

Hej Michelle, Tack för din rekommendationen! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Magnus J
Wrote about Colourpicture.se

Beställde visitkort från Colourpicture, kundservicen var väldigt hjälpsam och svarade på alla frågor snabbt i chatten. Visitkorten levererades som utlovat och blev perfekta. Rekommenderar!

Svar från Colourpicture.se

Hej Magnus, Tack för din recensionen! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Erik B
Wrote about Colourpicture.se

Trevliga, bra service, snabb produktion, hjälpsamma

Svar från Colourpicture.se

Hej Erik, Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Ann-Sofie M
Wrote about Colourpicture.se

bra service, hjälp och priser, snabbt

Svar från Colourpicture.se

Hej Ann-Sofie, Tack för din recensionen! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Gina C
Wrote about Colourpicture.se

När jag blev kund våren 2017 så var jag väldigt nöjd med service, bemötande, prisnivå och kvalitet. Nu med ny kontakt på företag har jag emailat vid två tillfällen utan svar. Fick inte heller någon information om att jag fått en ny kontakt på företaget eller presentation av denna. Det som kändes så personligt och bra innan försvann på något sätt. Kanhända att jag återkommer med beställningar trots detta men jag kommer att se mig omkring hos andra först.

Svar från Colourpicture.se

Hej Gina, Tack för din beställning och din feedback! Vi har full förståelse för betyget då det gick väldigt fort när Ida slutade hos oss och vi hann inte riktigt med. Du har helt rätt i att vi skulle informerat er om att jag är er nya kontakt hos oss. Vi gjorde en miss och hoppas att vi kan få en chans att visa vilka vi är! /Daniel daniel@colourpicture.se 042-137700 #Kreativreklam

Elin W
Wrote about Colourpicture.se

Vi har under 3 års tid tagit hjälp av Colourpicture med våra kreativa trycksaker och upplever service och produktion i världsklass. Vår kontakt på Colourpicture, Daniel, är proffsig, hjälpsam, inspirerande och otroligt serviceminded. Vi uppskattar enkelheten! Inget krångel, långa väntetider eller dylikt utan snabbt och effektivt. Colourpicture får full pott av oss. Tack för att ni är så bra!!

Svar från Colourpicture.se

Hej Elin, Tack för din rekommendation! Vet inte riktigt vad jag ska säga - tack för dom fina orden! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel Colourpicture.se #Kreativreklam

Daniel E
Wrote about Colourpicture.se

Ingen annan kunde lösa mitt behov. Sjukt nöjd!

Svar från Colourpicture.se

Hej Daniel, Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel Colourpicture.se #Kreativreklam

Daniel W
Wrote about Colourpicture.se

Bra bemötande, bra produkter och punktlig leverans

Svar från Colourpicture.se

Hej Daniel, Tack för din recension! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel Colourpicture.se #Kreativreklam

Jonas S
Wrote about Colourpicture.se

Kommer aldrig använda Colorpicture igen.

Svar från Colourpicture.se

Hej Jonas, Tråkigt att du är missnöjd med oss. Som jag förklarat för din kollega så har vi fått en tryckfärdig PDF från er och vi vet inte vad som är korrekt rosa färg. Vi kan omöjligt veta hur ni tänkt er design. Som goodwill så rabatterade vi ju era dukar då vi har förståelse för att produktionen inte blev som ni tänkt er. Jag finns tillgänglig på 042-137700 eller på daniel@colourpicture.se för en fortsatt dialog! /Daniel Colourpicture.se

Torbjörn A
Wrote about Colourpicture.se

Sämsta företaget någonsin jag varit i kontakt med. Ingen som bryr sig och ingen som återkommer.

Svar från Colourpicture.se

Hej Torbjörn, Jag känner inte igen din feedback och skulle uppskatta om du kan återkomma till mig när du är tillbaka från semester så vi får reda ut detta. Inte bra om vi missat att återkoppla till dig men jag inte hittar varken missade mail eller missad att göra-post i vårt CRM. Jag nås på 042-137700 eller på daniel@colourpicture.se /Daniel daniel@colourpicture.se I 042-137700 #Kreativreklam

Joakim E
Wrote about Colourpicture.se

Colourpicture levde inte upp till våra förväntningar. Av 3 beställningar blev 2 av dem fel. Ena gången fick vi foliera om produkten själva. Dem levererade en ny folie, men erbjöd sig inte att byta ut den som dem felaktigt monterat. Vid en prisjämförelse på 5 lokala företag inom en radio på 30 km så låg dem 100 procent dyrare än 4 av dem andra. I våra ögon är dem ett väldigt oseriöst företag som vi inte kommer anlita igen.

Svar från Colourpicture.se

Hej Joakim, Tråkigt att du är missnöjd med oss. Känner inte riktigt igen din beskrivning, vi har gjort en felaktig produktion som vi ersatt. Jag hittar ingen dokumentation om ärendet att ni hade monterat den felaktiga eller att vi ska skicka ut någon montör för att byta dekalerna. Hittar endast att vi skulle ersätta dom felaktiga. Jag finns tillgänglig på 042-137700 eller daniel@colourpicture.se, skulle uppskatta om du tar kontakt med mig angående detta ärendet! /Daniel Coloupricture.se

Per E
Wrote about Colourpicture.se

Bra service, bra produkt, bra pris

Svar från Colourpicture.se

Hej Per, Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel Colourpicture.se #Kreativreklam

Carolin L
Wrote about Colourpicture.se

Enkelt och bra. Bra priser. Första gången hade vi svårt att hitta leveransadress när vi skulle hämta varor från er.

Svar från Colourpicture.se

Hej Carolin, Det är lite tokigt att vi inte fått igenom vårt bygglov för tydligare skyltning vid vårt lager. Kan hålla med om att det kan vara svårt att hitta om man inte vet från början vart vi ligger. Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. /Daniel Colourpicture.se #Kreativreklam

Michael O
Wrote about Colourpicture.se

Fast and efficient, always helpful.

Svar från Colourpicture.se

Hi, Thanks for your recommendation! Don't hesitate to call, email och chat with us for further productions! Many thanks that you choose us as your supplier! /Daniel Colourpicture.se #Kreativreklam

Thomas P
Wrote about Colourpicture.se

Proffsigt, bra priser, snabba leveranser

Thomas P och Colourpicture E gillar detta
Svar från Colourpicture.se

Hej Thomas, Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel Colourpicture.se #Kreativreklam

Calle S
Wrote about Colourpicture.se

Utmärkt företag branshen, De kan sitt yrke mycket bra

Svar från Colourpicture.se

Hej Calle, Tack för din recension! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel Colourpicture.se #Kreativreklam

Kasper W
Wrote about Colourpicture.se

Let at bestille og hurtig levering, og produkterne holder høj standard.

Svar från Colourpicture.se

Hej Kasper, Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel Colourpicture.se #Kreativreklam

Anna S
Wrote about Colourpicture.se

Hög kvalitet och mycket bra service!

Svar från Colourpicture.se

Hej Anna, Tack för din recension! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel Colourpicture.se #Kreativreklam

Adrian W
Wrote about Colourpicture.se

Bra priser, utmärkt kvalitet och god service!

Svar från Colourpicture.se

Hej Adrian, Tack för din rekommendation! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel Colourpicture.se #Kreativreklam

Ulf O
Wrote about Colourpicture.se

Hej! Förmodligen så har ni fått min adress genom att jag har låtit framkalla fotografier. Jag har alltid varit nöjd med arbetet och bemötandet. Tyvärr så flyttade affären från fältöversten . M.v.h. Ulf

Svar från Colourpicture.se

Hej Ulf, Tack för din recension! Tråkigt att ni flyttat affären från Fältöversten. Tveka inte att höra av dig om ni behöver mer hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss som leverantör. /Daniel Colourpicture.se

Andreas S
Wrote about Colourpicture.se

Smidig och snabb respons samt bra slutresultat.

Svar från Colourpicture.se

Hej Andreas, Tack för att du tagit dig tid att lämna en recension! Tveka inte att höra av dig om ni behöver hjälp med framtida produkter. Stort tack för att ni valde oss om leverantör och för det höga betyget! /Daniel Colourpicture.se #Kreativreklam

Lars H
Wrote about Colourpicture.se

Kanonbra support och bara bra köpupplevelse varje gång!

Svar från Colourpicture.se

Hej Lars, Härligt att du tagit dig tid att lämna en recension! Ser fram emot att hjälpa er framöver om ni behöver fler produkter. Stort tack för att ni valde oss som leverantör och för det höga betyget! Tack! /Daniel https://www.colourpicture.se

Anki E
Wrote about Colourpicture.se

Jag har beställt en tavla från ett foto. Jag är mycket med både bemötande , information och så klart tavlan!

Svar från Colourpicture.se

Hej Anki, Tack för att du tagit dig tid att lämna en recension! Ser fram emot att hjälpa er framöver om ni behöver fler produkter. ? Stort tack för att ni valde oss som leverantör, och för det höga betyget!  Tack! /Daniel www.colourpicture.se

Björn L
Wrote about Colourpicture.se

Roll-ups har vi köpt vid ett par tillfällen

Svar från Colourpicture.se

Hej Björn, Strålande! Uppskattar verkligen att du tar dig tid att ge en recension på oss. Ser fram emot att hjälpa er framöver om ni behöver fler produkter. Tack!? /Daniel Colourpicture.se

Jenny F
Wrote about Colourpicture.se

Vi har köpt en beachflagga. Vi fick ett bra bemötande och blev snabbt uppringda efter vår offertförfrågan. Varan blev bra, dock fick jag påminna om rabatten vilket inte ska behövas. Annars är vi nöjda.

Colourpicture E och colourpicture.se gillar detta