Alla kategorier Dator Västra Götaland Göteborg Connected Cms Scandinavia AB

Södra Gubberogatan 20, 416 63 Göteborg — Visa karta

Tillfällavägen 15, 43363, SÄVEDALEN

Företag inom dator nära Connected Cms Scandinavia AB:

Östra Hamngatan 50B, GÖTEBORG
Välkommen till Oderland Webbhotell! Här får du modern hårdvara och anpassade tek... Läs mer ›
Jonas F:
Alltid snabb och bra support, även utanför officiella supporttider. Aldrig varit några problem, bara lösningar. Varit kund i 7-8 år och lär ...

Tillfällavägen 15, SÄVEDALEN
Vi älskar IT. Låt oss lösa dina IT-problem, så att du får mer tid till det du äl... Läs mer ›
Lars-Åke E:
Bra bemötande och service vid köp av ny dator.

Läs vad 14 kunder tycker om Connected Cms Scandinavia AB

• Marielle L
    Marielle L skrev om Connected Cms Scandinavia AB
    Akta er för detta företag. Värdelösa på att göra hemsidor ( om du ens får en färdig produkt i din hand som går att använda ) och bluffar sig till mer och mer pengar. Skulle inte önska min värsta fiende att ha något med dem att göra. Om du vill ha noll valuta för alldeles för mycket pengar, då är detta rätt företag för dig.
  • Mattias  B
    Mattias B skrev om Connected Cms Scandinavia AB
    Kommer aldrig att anlita detta företag igen!
  • Restaurang L
    Restaurang L skrev om Connected Cms Scandinavia AB
    jätte bra och super trevliga allihopa =)kan verkligen rekommendera!
    mvh/Annelie
    a-classlimousne.se
  • styrbjörn F
    styrbjörn F skrev om Connected Cms Scandinavia AB
    Vi kan rekommendera cms. Bra upplägg, bra support (jonathan) bra säljare (lilla jessica).
    Gillar den enkla hanteringen av hemsidan.
    Förefaller som dom gör de lilla extra precis som vi.
    Håller vad dom sagt (jessica)
    Chefen (jessicas chef peter tror jag) pratar lite för mycket elementärt tjafs.
    Lite slarvigt på matrial hanteringen!!
    Rekommenderas
    MVH och God jul & Gott nytt År
    Styrbjörn Älebergs entreprenad
    www.alebergs.se
    PS:skulle vilja ha nåt liknande som reco på hemsidan DS
  • Helene J
    Helene J skrev om Connected Cms Scandinavia AB
    Bra hjälp, snygg sida, enkel kommunikation
    Tack speciellt till Armando i Falun som tog tag i saken och gjorde om hela designen när vi inte var nöjda med första förslaget. Nu är vi supernöjda med hur vi "ser ut" och med hur enkelt det har varit att kommunicera med honom. Kolla in oss så får du se www.staffanstrafikskola.se
  • Peter F
    Peter F skrev om Connected Cms Scandinavia AB
    Har hjälpt oss med hemsida, facebook m.m. Grymt bra support. Alltid glada och hjälpsamma. Svarar direkt.

Peter
    Kalles Bilskola, Örebro
  • Ann-Sofie N
    Ann-Sofie N skrev om Connected Cms Scandinavia AB
    Världsklass: Armando hjälper alltid till, kommer med tips och råd. Jag har aldrig skött en hemsida förr, och nu gör jag det tack vare CMS och Armando.
  • Nisse
    Nisse skrev om Connected Cms Scandinavia AB
    Snyggt!
    Nu har jag äntligen en bra kontaktperson till min hemsida & mobilanpassning! Tack Armando för det trevliga bemötande och den snabba servicen du ger mig!
  • Tomas
    Tomas skrev om Connected Cms Scandinavia AB
    Blir upprörd när man först blir lurad av yellow register online ab, och sen blir uppringd av connected cms som faktiskt är gamla yreg för att dom nu har en UNIK "kampanj" där jag kan få min hemsida mobilanpassad och facebookinlagd då dom JUST NU har en "kampanj" 4000 kr ca för jobbet och sen "bara" 400/ månad.

Hur har man mage att först ta betalt och hota för att få betalt i yellow och sen ringa upp och försöka ta betalt en gång till för sidan som jag blev pålurad...

Bolaget sitter tillochmed i samma lokaler som yellow register gör både i Borås och Göteborg...

Är detta affärsidén att kontakta alla gamla yregkunder och tjäna pengar en gång till?????? Usch!!!

Ungefär som att först slå någon sen bjuda på middag men låta offret betala...... Akta er för detta abonenmangsföretag!
  • Max P
    Max P skrev om Connected Cms Scandinavia AB
    Är mycket nöjd med min produktion och assistans jag har i från Falu kontoret! Bra personal och trevliga lokaler... Jag har en mycket trevlig kontaktperson som fyller både glädje och trygghet i mitt beslut att ingå avtal med Connected CMS.
  • Calle E
    Calle E skrev om Connected Cms Scandinavia AB
    Är mycket nöjd med funktioner och support. Och ett väldigt trevligt och proffsigt bemödande.

/Calle på Hunting Assistance Leksand
  • stefan p
    stefan p skrev om Connected Cms Scandinavia AB
    Grymt nöjd med den fina supporten jag får av Jonathan när jag ringer och kommer med dom konstigaste frågorna.

/Stefan på Event Limousine, Malmö
  • Rikard J
    Rikard J skrev om Connected Cms Scandinavia AB
    Använder CMS tjänst med smartphone och facebook anpassning. Fungerar utan problem, uppdaterar jag hemsidan så uppdateras automatiskt Facebook och den smartphoneanpassade sidan. Kan varmt rekomendera detta företag, kolla gärna in kjellsbilvard.se i din telefon och på facebook.

/Kjell's Bilvård, Skara
  • Jan O
    Jan O skrev om Connected Cms Scandinavia AB
    Jag blev också uppringd av en trevlig säljare! Erbjudandet lät väldigt bra. Av naturen är man lite misstänksam men jag och min kära hustru åkte bil upp till Göteborg och fick på plats träffa företaget. Det var mycket positivt, flera glada, duktiga tekniker, i fina lokaler och man visa upp sitt kunande och det hela ledde till en beställning från vårt företag EuroStatic AB. Nu väntar vi ivrigt på leverans men så långt så bra!

Vi återkommer vidare när resultatet blir färdigt. Vi ser framemot att även vara representerade via Facebook.

Södra Gubberogatan 20, 416 63 Göteborg