Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Skarpnäck Björkhagen Coop Konsum Björkhagen

Coop Konsum Björkhagen

Halmstadsvägen 37, 121 53 johanneshov — Visa karta

Livsmedelsaffär, daglivaruaktör som ägs av konsument kooperationen.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Coop Konsum Björkhagen

• Johan W
    Johan W skrev om Coop Konsum Björkhagen
    En av de sämre konsumbutikerna i landet. Av någon anledning är den här konsum så otroligt mycket sämre än de i Hammarbyhöjden och Kärrtorp. Båda ligger inom 10 minuters promenad.

Ingen egenförpackad fisk - dvs aldrig färsk fisk. Väldigt begränsat med bröd - inte alls lika stort utbud från Saltå Kvarn som hos andra Konsumbutiker.

Utbudet är generellt väldigt begränsat. Dessutom är hyllorna placerade så att det lätt blir trångt.
    Carl C, Nikke L gillar detta
  • Maria E
    Maria E skrev om Coop Konsum Björkhagen
    Underbar Konsumaffär i Björkhagen. Du möts av en hylla fylld med alternativ ekomat direkt när du kommer in. Jättebra sortiment av hälsokost. Trevligt med denna storsatsning. Kan bero på att det finns en ekoby runt hörnet. Ambitiös butik i närförort. Enda negativa synpunkten är att det är ovanligt kallt i affären.

Halmstadsvägen 37, 121 53 johanneshov