Hanna

Hanna

4.9 / 5 baserat på 86 omdömen
Skriv ett omdöme

86 omdömen om Hanna

Sedan starten hos Reco 2023
Therese H
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Hanna var väldigt lyhörd över mina önskemål om håret både vad gäller färg och klipp. Jag blev jättenöjd med mina slingor! Blev positivt överraskad över hur fint det blev med alla färgerna. Hanna är också väldigt trevlig att prata med =)

Astrid J
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Hon var supertrevlig, jag fick ett sånt fint bemötande, hon är jättebra på att färga och klippa, hon gav mig precis det resultatet jag bad om. Supertrevlig tjej!

Jonny K
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Trevligt, bra omhändertagande och klippning.

Malin S
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Hanna är alltid lyhörd och lyssnar på vad man som kund vill ha. Har gått hos henne under många år och är alltid lika nöjd.

Erik D
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Jag klippte mig hos Hanna och är väldigt nöjd. Hon var trevlig, glad och professionell, och lyssnade verkligen på vad jag ville ha. Jättebra resultat – jag kommer definitivt tillbaka. Rekommenderas!

David B
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Hanna är skicklig och noggrann! Det blev precis som jag ville ha det, och hon är mycket trevlig och kundfokuserad.

Mona H
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Hanna upplevde mina förväntningar,är mycket nöjd med klippningen och frisyren🥰

Evelina K
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Jättenöjd! Rekommenderar Hanna!

Unn E
Skrev om Hanna en del av Creative Cuts

Jag har gått till Hanna i flera år och hon är fantastiskt proffsig, lyhörd och supertrevlig. Jag är alltid så nöjd och glad när hon har fixat mitt hår och mina bryn. Jag kommer definitivt att fortsätta att komma tillbaka till de trevliga stunderna med bästa Hanna.

Ann Jennika P

Proffsig, kunnig med gott bemötande!