Martina

Martina

4.9 / 5 baserat på 176 omdömen
Skriv ett omdöme

176 omdömen om Martina

Sedan starten hos Reco 2023
Sara A
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Jag är jätte nöjd med min klippning och slängningen. Alltid lika trevligt att klippa sig hos henne 🤩

Belinda S
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Martina är en fantastisk frisör som verkligen kan sitt hantverk. Hon är skicklig på både färg och klippning och har en unik känsla för att hitta rätt kombination för varje kund. Dessutom får man alltid ett varmt och professionellt bemötande där trygghet och kundnöjdhet står i centrum. Jag rekommenderar henne varmt ni kommer inte att bli besvikna! 🌟

Linda L
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Alltid så nöjd efter jag vart hos Martina, hon är så duktig och noggrann. Tjejjerna på Creative Cuts är så trevliga och det är alltid så bra stämning där, plus är Martinas söta hund som svassar runt där ibland ❤️

Anders L
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Skicklig frisör och trevlig person

Emma I
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Alltid lika nöjd efter ha klippt mig hos Martina. Senast gjorde jag även färgning av ögonbryn och fransar, kommer att göra det igen!

Anneli B
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Alltid nöjd på Creative Cuts!

Marie Louise S

Duktig, fattade direkt hur jag ville ha håret. Trevlig och omtänksam. Högsta betyg. Jag kommer tillbaka till denna salong.

Linn J
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Martina gör alltid ett bra jobb och är trevlig :)

Therese H
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Jag tycker Martina är väldigt professionell och har ett fint bemötande. Hon är också lyhörd inför kundens önskemål och vill tillsammans med kunden hitta något som passar. Hon förklarar även allt hon gör vilket känns tryggt och frågar mycket om hur man vill ha det och om allt känns bra.

Maria W
Skrev om Martina en del av Creative Cuts

Alltid lika nöjd!