Jag är jätte nöjd med min klippning och slängningen. Alltid lika trevligt att klippa sig hos henne 🤩
176 omdömen om Martina
Martina är en fantastisk frisör som verkligen kan sitt hantverk. Hon är skicklig på både färg och klippning och har en unik känsla för att hitta rätt kombination för varje kund. Dessutom får man alltid ett varmt och professionellt bemötande där trygghet och kundnöjdhet står i centrum. Jag rekommenderar henne varmt ni kommer inte att bli besvikna! 🌟
Alltid så nöjd efter jag vart hos Martina, hon är så duktig och noggrann. Tjejjerna på Creative Cuts är så trevliga och det är alltid så bra stämning där, plus är Martinas söta hund som svassar runt där ibland ❤️
Skicklig frisör och trevlig person
Alltid lika nöjd efter ha klippt mig hos Martina. Senast gjorde jag även färgning av ögonbryn och fransar, kommer att göra det igen!
Alltid nöjd på Creative Cuts!
Duktig, fattade direkt hur jag ville ha håret. Trevlig och omtänksam. Högsta betyg. Jag kommer tillbaka till denna salong.
Martina gör alltid ett bra jobb och är trevlig :)
Jag tycker Martina är väldigt professionell och har ett fint bemötande. Hon är också lyhörd inför kundens önskemål och vill tillsammans med kunden hitta något som passar. Hon förklarar även allt hon gör vilket känns tryggt och frågar mycket om hur man vill ha det och om allt känns bra.
Alltid lika nöjd!