Johanna Jönsson

Johanna Jönsson

Johanna Jönsson är mäklare på Croisette Lund

Johanna Jönsson har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Johanna Jönsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-07 och har fått 158 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Jönsson har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att dagligen få känna att jag får förtroendet att hjälpa mina kunder med en av deras livs största affärer i livet. Den uppskattning jag får tillbaka gör det lika roligt att gå till jobbet varje dag.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Full av energi ger jag alltid 100 % i varje affär för att få bästa möjliga slutpris. Kunskap, flexibilitet och tillgänglighet anser jag är nyckeln till framgång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Positiv, energisk, fokuserad och lösningsorienterad.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Att få följa med på resan hos alla kunder när de genomgår förändringar i livet och därmed byter bostad gör alltid avtryck.

Vad gör du helst på fritiden?
Samlar energi via familj och vänner, äter gott och kallbadar

Hur ser din drömbostad ut?
Ett boende nära havet och alla de jag tycker om

158 omdömen om Johanna Jönsson

Sedan starten hos Reco 2014
Aina Stina H
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Jönsson en del av Croisette Lund
Ladugårdsmarken

Mycket professionellt bemötande men ändå med en personlig touch. Jag uppskattade att vi hade en transparent dialog och jag fick bra råd och stöd under hela processen. Över lag bra service med snabb återkoppling.

Karin J
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Jönsson en del av Croisette Lund
Oscarshem

Johanna har gjort mitt liv lättare. Ställt upp i alla lägen. Varit en vän men också otroligt proffsig i sitt framträdande. Önskar jag hade mer att sälja så jag får ha kvar Johanna varje vecka i mitt liv! Bästa mäklaren någonsin!! Tack bästa Johanna!

Lycke A
Väster

Allt gick fort, trevlig, har koll på läget

Jonas T
Väster

Proffsig och tillmötesgående. Svarar snabbt och kan sina fastigheter.

Riadh A
Klostergården

Hon var trevlig såg det positiva i lägenhet la fokus på det. Hjälpsam och hon var kunnig

Robin N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Jönsson en del av Croisette Lund

Tog sig tid till flera visningar på obekväma tider, uppdaterade löpande och pressade inte säljare att acceptera bud för att få till affär. Tvärtom hjälpte till att hitta lösningar vid svåra beslut. Tack för hjälpen

Mikkel D
Norra Fäladen

Hon var trevlig och gjorde alt väldigt lätt för mig. Svarade snabt på frågor och hanterade alt pappersarbete så det var väldigt lätt för mig med altihop

Tubay G
Hjärup

Mycket hjälpsam och problemlösare

Johan H
Järnåkra

Johanna var alltid snabb på att svara och gav bra information under hela processen.

Jörgen H
Järnåkra

Johanna har skött försäljningen på ett väldigt bra sätt. Har varit väldigt trygg att ha henne som expert genom hela processen med mycket klokskap.