Lisa Ivarsson

Lisa Ivarsson

Lisa Ivarsson är mäklare på Croisette Staffanstorp

Lisa Ivarsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Lisa Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 219 omdömen med ett betyg på 4.9. Lisa Ivarsson har haft 9 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-04

219 omdömen om Lisa Ivarsson

Sedan starten hos Reco 2024
Bitte B
Staffanstorp

Jag fick ett väldigt trevligt bemötande av Lisa vid visningen av lägenheten. Sedan när vi skrev avtal gjordes det på ett bra och lättförståeligt sätt.

Leo E
Ellstorp

Bra bemötande och hade svar och information om funderingar som ställts. Mäklaren överträffade förväntningarna jämtemot andra mäklare man träffat på Köpet av bostaden gick snabbt och väldigt smidigt. Bra uppföljning och snabb respons på frågor och funderingar.

Amerisa R
Östra Sorgenfri

Jag har varit på många visningar i sökandet efter min efterlängtade lägenhet. Men aldrig har det känts rätt, vissa gånger har jag som köpare inte kännt mig sedd eller trygg i kontakt med en mäklare. Men Lisa visade på professionalitet från första visningstillfället. Jag har känt mig trygg med att göra en av de första och största ekonomiska insatser. Mäklaren Lisa Ivarsson återkopplade alltid snabbt med svar på mina funderingar så jag som köpare kunde känna mig trygg i att ta första steget till en bostadsaffär. Kan rekommendera Lisa starkt.

Algot A
Östra Sorgenfri

Så bra att hon också säljer min flickväns lägenheten nu också

Amir F
Nobeltorget

Lisa var väldigt professionell men samtidigt nere på jorden, enkel att prata med, alltid tillgänglig, påläst och bryr sig om både objektet och relationen. Kommer definitivt välja henne nästa gång!

Nils F
Ellstorp

Mycket bra bemötande och kontakt genom hela processen! Var överens om hur vi skulle gå vidare i varje steg och planeringar inför visning. Överlag, mycket bra!!

Rosa E
Almvik

Väldigt trevlig! Bra kommunikation med Lisa, ständigt nåbar och när hon inte svarade i telefon så ringde hon alltid upp när hon kunde. Ärlig med säljaren. Väldigt kunnig.

Dan H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Croisette Malmö Slottsstaden
Kirseberg

Tyckte Lisa hade ett lugnt och behagligt sätt och fanns tillgänglig för frågor och undringar under hela den här korta, intensiva processen.

Sara A
Bulltofta Friluftsstad

Vänlig och tillmötesgående. Svarade snabbt på alla sms. Jätteduktig!

Carin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Ivarsson en del av Croisette Malmö Slottsstaden
Slottsstaden

Hej, vi är mycket nöjda med Lisa Ivarsson i samband med försäljningen av vår lägenhet. Hon är lättillgänglig och positiv och känns engagerad.