Alla kategorier Reservdelar Skåne Landskrona Däckvaruhuset Molway AB

Verktygsvägen 16, 261 75 Asmundtorp — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Däckvaruhuset Molway AB

• Hans I
    Hans I skrev om Däckvaruhuset Molway AB
    Ger ingen respons alls på upprepade förfrågningar per e-post.
    Första gången innan semestertider.
    Löftet att svara inom viss tid håller man inte.
    Man struntar i påminnelser och därför kan det här inte vara ett
    helt seriöst företag.
    Samma erfarenhet har en av mina fd elever som träffande nog
    väljer att föra in Molway på sin nya svarta lista inom FB.
    Han har frågat på däck, jag har frågat på speciella hjulbultar
    (tuningbult) och behövde bara veta totala diametern på "skallen"
    då de ska rymmas inom 21 mm försänkning i alufälgar.
    att man inte uppger detta på hemsidan är också en svaghet, det
    gör andra leverantörer, som också besvarar frågor. Läs mer
    2018-08-24 Däckvaruhuset Molway AB svarar Hans I
    Hej Hans
    Helt klart har något gått fel här, är du helt säker på att det är oss du har kontaktat?

Vi svarar ALLTID på ALLA mail gällande produkter och beställningar, under kontorstid har de flesta svar inom några minuter, i undantagsfall kan det i värsta fall ta någon timme.

Jag har sökt bland alla inkommande mail och meddelanden tillbaka till början av Juni och hittar ingen förfrågan angående tuningbultar.
    Du har rätt i att det såklart hade varit bra om vi hade diametern på bultskallen utskriven vid produkten, vi har dock inte haft många frågor på det men det är något vi får se över och kanske lägga till.

Vad din fd elev beträffar så kan jag inte uttala mig om det eftersom jag inte har en aning om vad det gäller.

Med Vänliga Hälsningar
    Niklas Grundström
    2018-08-24 Hans I svarar Däckvaruhuset Molway AB
    Jag har ägnat mycket tid och energi på att hitta passande hjulbultar som ska vara både förlängda och med mindre skallar än original samt med fingänga på M12.
    Jag har jobbat med datorer sen 70-talet och internet sen 80-talet.
    Jag har ställt frågan flera gånger till just er.
    Andra företag inom området har som jag nämnde, däremot svarat.
    2018-08-30 Däckvaruhuset Molway AB svarar Hans I
    Hej Hans

Jag betvivlar inte att du jobbat med datorer länge men hade vi fått in en förfrågan så hade vi såklart svarat på den.
    De tuningbultar vi har med gänga M12x1,5 har en gänglängd på 28 mm och diametern på skallen är 19 mm.
    Vi kollar sällan inläggen här men vill du ha mer information om bultarna går det bra att ringa oss på 0418-73390 eller

Maila till info@dackvaruhuset.se ,skulle du inte få svar på mailen så har mailet inte nått fram.

Niklas Grundström
    2018-08-30 Hans I svarar Däckvaruhuset Molway AB
    Det är viktigt att kunna läsa innantill, fingänga betyder på M12 gänga 1,25 och inte 1,5.
    Dvs för vissa franska bilar.
    Ni har usel koll på inkommande e-post.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Rickard
    Rickard skrev om Däckvaruhuset Molway AB
    Molway får 5 stjärnor utan tvivel. Stenkoll på sina saker, bra priser, trevliga och snabb leverans. DHL ringer till och med en dagen innan och meddelar att de ska komma, dagen efter knackar de på dörren. Tack för en bra affär Molway! Läs mer
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Däckvaruhuset Molway AB
    MOLWAY har mycket bra priser på däck och fälgar. De kan verkligen mycket om det de håller på med. Trevliga killar..... Läs mer

Verktygsvägen 16, 261 75 Asmundtorp