Alla kategorier Övrigt Dalarna Falun Dala Kylservice AB

Dala Kylservice AB

Gästgivarvägen 17, 790 21 Bjursås/falun — Visa karta

Ett fullödigt kylserviceföretag med fullständiga certifieringar, försäkringar, ssg-pass, heta arbets tillstånd m.m och mer än 25 års erfarenhet i kylbranschen.

Läs vad 3 kunder tycker om Dala Kylservice AB

• Maria K
    Maria K skrev om Dala Kylservice AB
    Otroligt engagerad och kunnig installatör. Han tog sig tid att svara på mina frågor och försäkrade sig om att jag skulle bli nöjd med resultatet. Jag kände mig fullständigt trygg med investeringen i mina två luftvärmepumpar från Daikin. Jag kan varmt rekommendera Dala Kylservice! /Maria
  • Maria K
    Maria K skrev om Dala Kylservice AB
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Dala Kylservice AB
    Otroligt kunnig,vet vad han sysslar med.Snyggt å noggrant jobb(luftvärmepump)funkade klockrent från start.Rak å ärlig,håller vad han lovat,inte en massa skitsnack.Mycket å lättfattad information.Vet att jag får hjälp,omgående,om det behövs.Rekommenderas å det varmaste!!!!

Gästgivarvägen 17, 790 21 Bjursås/falun