Datagiganten

Läs vad 5 kunder tycker om Datagiganten

• ELIE A

2020-05-09

ELIE A skrev om Datagiganten
    Råkade radera hela min hårddisk på macbook air 2013 inför en försäljning. De svarade snabbt på en lördag och löste det på 45min. Mycket snabbare och billigare än föreslaget 👍 Läs mer
  • 2018-11-20

Robin L skrev om Datagiganten
    Bytte batteri på min MacAir.
    Super trevlig personal, de gick snabbare än väntat och billigare än vad andra företag i närheten var.
    Så var resultatet toppen.

Rekommenderar datagiganten om du behöver hjälp Läs mer
  • Joakim. H

2018-11-14

Joakim. H skrev om Datagiganten
    Fixade min trasiga laptopskärm och fick en snabb reparation av högsta kvalitet. Läs mer
  • Johanna H

2017-03-14

Johanna H skrev om Datagiganten
    Lämnade in min laptop för felsökning då en SSD-hårddisk krashat i den. Berättade att jag inte kunde hitta den andra i varken diskpart eller dishanteraren. Kände inte direkt att de lyssnade så noga på min beskrivning av problemet. De sa att de skulle ringa efter några dagar (3) men gjorde inte detta så jag ringde upp en vecka senare varpå jag fick diagnosen att det inte var något fel på min dator trots att hälften av utrymmet saknades. Fick diagnosen "nej du har bara en disk vad vi kan se, och datorn funkar som den ska", "du kanske trodde du hade en 450GB partition i den fast det var i MB". Tog med och kvittot från köpet av datorn som bevisade att jag hade rätt när jag hämtade ut den. Är 450 kronor fattigare och har fortfarande en trasig dator. Har ni liknande problem bör man kanske undvika just datagiganten, trevliga i övrigt. Läs mer
  • Alva L

2016-02-03

Alva L skrev om Datagiganten
    Macforum ville byta hela underdelen på min dator pga EN trasig tangent, vilket skulle kosta flera tusen. Här lagades tangenten utan problem för 350 spänn. Dessutom trevlig service! Läs mer

Bästa Företagen inom dator nära Datagiganten:

Patricia E Patricia E tycker: